της Ελενας Ερμείδου
Να διπλασιάζουν τα έσοδα τους από πωλήσεις ασφαλιστικών επενδυτικών προϊόντων έχουν βάλει στόχο οι τράπεζες.
Με το που ανοίγει η πόρτα κα φτάνεις στο γκισέ χτυπούν με προτάσεις. Χτυπούν τελευταία και το τηλέφωνο πελατών τους έχοντας στα χέρια τους τις τραπεζικές τους καταθέσεις. Στόχος τους εδώ είναι αυξήσουν την ρευστότητα των πελατών τους.
Εχουν ισχυρές όπως λένε προτάσεις συνεργαζόμενες με ασφαλιστικές.
Εξηγούν όμως τα πάντα οι τραπεζικοί υπάλληλοι; Ξέρουν οι καταναλωτές, για τους όρους και τις προϋποθέσεις, για τις ρήτρες, τις εξαγορές, τις εγγυήσεις, τα κυμαινόμενα επιτόκια, τις αποδόσεις, κτλ.
Εχουν τις ίδιες γνώσεις οι τραπεζικοί με τους πιστοποιημένους διαμεσολαβητές; Με τον ίδιο τρόπο θα αντιμετωπίσουν τους πελάτες;
Και κάτι ακόμα εκπροσωπεί μία τράπεζα τα επενδυτικά όλων των ασφαλιστικών όπως για παράδειγμα ένα μεσίτης ασφαλίσεων;