back to top
31.7 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

Γνωρίζει (;) τα ασφαλιστικά προϊόντα ο πελάτης

Της Ελενας Ερμείδου

Εχουν δύναμη οι πελάτες. Γνώση έχουν; Μήπως την ερώτηση αυτή θα πρέπει να κάνουν στους εαυτούς τους οι ασφαλιστικές για να αμβλύνουν κάποιες διαφορές που προκύπτουν με την κοινή γνώμη;

- Advertisement -

Διαθέτει ο πελάτης κονδύλια για αγοράζει ηλεκτρονικές ψηφιακές συσκευές, οι ασφαλιστικές επίσης εκσυγχρονίζουν τα συστήματα τους, δίνουν στους πελάτες πολλές επιλογές, η διαθεσιμότητα των ψηφιακών καναλιών αυξάνεται ολοένα.  Αμφότεροι νιώθουν δυνατοί, ότι κυριαρχούν.

Έριξαν κονδύλια οι ασφαλιστικές: Αυξήθηκαν οι νέες δουλειές, οι ανανεώσεις, ποια τα ποσοστά της διατηρηριμότητας των συμβολαίων, άλλαξε η κερδοφορία τους;  Οι πελάτες, εν δυνάμει πελάτες δαπανούν κονδύλια για να κυριαρχήσουν, να επιλέγουν ότι θέλουν. Απέκτησαν την γνώση για να κάνουν την σωστή επιλογή των ασφαλιστηρίων συμβολαίων;

- Advertisement -

Το αντικείμενο των ασφαλειών είναι δύσκολο και πολύπλοκο. Τι χρειάζεται για να έλθει κοντά στις ανάγκες του πελάτη;  Με μία λέξη, απλοποίηση. Οσο χρήμα και να ρίξεις τι και αν δεν καταλαβαίνεις;

Δεν μπορούν οι ασφάλειες να φτιάξουν επιχειρηματικά μοντέλα πωλήσεων λιανικής για να δελεάσουν τον πελάτη να σπεύσει να ρίξει χρήμα, μπορούν όμως με την απλότητα, την αμεσότητα και την σαφή επικοινωνία να το κάνουν να εμπιστευτεί την ασφαλιστική

Η νέα τεχνολογία, τα insurTech αυξάνουν τις επιλογές, σαφήνεια μπορεί να υπάρχει όμως σε όποια γραμμή παραγωγής, σε όποιο κανάλι διανομής σε όποια ασφαλιστική εναλλακτική ή παραδοσιακή. Υπερισχύει έναντι των εργαλείων διανομής και επικοινωνίας.

Πόσο καλά θέλουν καταλαβαίνουν οι ασφαλιστικές τον πελάτη και το τι έχει ανάγκη, πώς προσαρμόζουν τις καλύψεις στις ανάγκες του.  Πόσο δεν τον βομβαρδίζουν με δεδομένα και παραδείγματα που δεν τα χρειάζεται. Πώς επιλύονται προβλήματα των πελατών. Εφαρμόζουν οι ασφαλιστικές κανόνες ηθικής;

Οσο πιο απλό τόσο πιο καλό είχε πει πριν ένα χρόνο η Swiss RE αναφερόμενη στην τεχνολογία. Το πολύπλοκο δεν χρησιμεύει ενώ όταν προκύψουν τεχνικά προβλήματα αυξάνεται η πολυπλοκότητα και αργούν οι λύσεις. Η ψηφιοποίηση θέλει λογικά βήματα και αλληλεπίδραση.

Επίσης και ο τρόπος που γίνεται η εκπαίδευση αποζητά ανανέωση.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, προκλήσεις και νέα πρότυπα – Ακούστε την εκπομπή

Θ. Σαρανταένας και Α. Ποταμίτης μιλούν για την εξέλιξη των πωλήσεων σε πεδίο όπου συνυπάρχουν ανθρώπινη κατανόηση, τεχνολογία και στρατηγική

Έξυπνο παρκάρισμα: Η BYD υποκαθιστά τις ασφαλιστικές κι αναλαμβάνει τις ζημιές

Η υπόσχεση της BYD αφορά ζημιές που θα προκύψουν επί κινεζικού εδάφους σε αυτοκίνητα με σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης God's Eye

Ιταλία: Πονοκέφαλος τα πατίνια (και) για τις ασφαλιστικές

Η νέα, αυστηρότερη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά πατίνια φέρνει αλλαγές στον δρόμο, πιθανότατα και στην ασφαλιστική τιμολογιακή πολιτική

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

Μικρομεσαίοι αλλά σημαντικοί

Διαχρονικά οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και το Εμπόριο ήταν η «ραχοκοκαλιά» της Ελληνικής Οικονομίας

Απορρίφθηκε η αγωγή του Ελληνικού Δημοσίου κατά της Novartis

Η απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών φέρνει νέα δεδομένα στη νομική διαχείριση της υπόθεσης Novartis.

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

ΣΕΜΑ: Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Ιωάννη Μακρυμίχαλου

«Η πορεία του και η συμβολή του θα μείνουν ανεξίτηλες» - «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο του με την υπευθυνότητα και τις αρχές που ο ίδιος υπηρέτησε»

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή