back to top
33.3 C
Athens
Σάββατο 7 Ιουνίου 2025

Γνωρίζει (;) τα ασφαλιστικά προϊόντα ο πελάτης

Της Ελενας Ερμείδου

Εχουν δύναμη οι πελάτες. Γνώση έχουν; Μήπως την ερώτηση αυτή θα πρέπει να κάνουν στους εαυτούς τους οι ασφαλιστικές για να αμβλύνουν κάποιες διαφορές που προκύπτουν με την κοινή γνώμη;

- Advertisement -

Διαθέτει ο πελάτης κονδύλια για αγοράζει ηλεκτρονικές ψηφιακές συσκευές, οι ασφαλιστικές επίσης εκσυγχρονίζουν τα συστήματα τους, δίνουν στους πελάτες πολλές επιλογές, η διαθεσιμότητα των ψηφιακών καναλιών αυξάνεται ολοένα.  Αμφότεροι νιώθουν δυνατοί, ότι κυριαρχούν.

Έριξαν κονδύλια οι ασφαλιστικές: Αυξήθηκαν οι νέες δουλειές, οι ανανεώσεις, ποια τα ποσοστά της διατηρηριμότητας των συμβολαίων, άλλαξε η κερδοφορία τους;  Οι πελάτες, εν δυνάμει πελάτες δαπανούν κονδύλια για να κυριαρχήσουν, να επιλέγουν ότι θέλουν. Απέκτησαν την γνώση για να κάνουν την σωστή επιλογή των ασφαλιστηρίων συμβολαίων;

- Advertisement -

Το αντικείμενο των ασφαλειών είναι δύσκολο και πολύπλοκο. Τι χρειάζεται για να έλθει κοντά στις ανάγκες του πελάτη;  Με μία λέξη, απλοποίηση. Οσο χρήμα και να ρίξεις τι και αν δεν καταλαβαίνεις;

Δεν μπορούν οι ασφάλειες να φτιάξουν επιχειρηματικά μοντέλα πωλήσεων λιανικής για να δελεάσουν τον πελάτη να σπεύσει να ρίξει χρήμα, μπορούν όμως με την απλότητα, την αμεσότητα και την σαφή επικοινωνία να το κάνουν να εμπιστευτεί την ασφαλιστική

Η νέα τεχνολογία, τα insurTech αυξάνουν τις επιλογές, σαφήνεια μπορεί να υπάρχει όμως σε όποια γραμμή παραγωγής, σε όποιο κανάλι διανομής σε όποια ασφαλιστική εναλλακτική ή παραδοσιακή. Υπερισχύει έναντι των εργαλείων διανομής και επικοινωνίας.

Πόσο καλά θέλουν καταλαβαίνουν οι ασφαλιστικές τον πελάτη και το τι έχει ανάγκη, πώς προσαρμόζουν τις καλύψεις στις ανάγκες του.  Πόσο δεν τον βομβαρδίζουν με δεδομένα και παραδείγματα που δεν τα χρειάζεται. Πώς επιλύονται προβλήματα των πελατών. Εφαρμόζουν οι ασφαλιστικές κανόνες ηθικής;

Οσο πιο απλό τόσο πιο καλό είχε πει πριν ένα χρόνο η Swiss RE αναφερόμενη στην τεχνολογία. Το πολύπλοκο δεν χρησιμεύει ενώ όταν προκύψουν τεχνικά προβλήματα αυξάνεται η πολυπλοκότητα και αργούν οι λύσεις. Η ψηφιοποίηση θέλει λογικά βήματα και αλληλεπίδραση.

Επίσης και ο τρόπος που γίνεται η εκπαίδευση αποζητά ανανέωση.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τι χρειάζεται για να φανούν οι αλλαγές στις ασφαλιστικές, το φρένο και οι αμφιβολίες

Δεν είναι τα πιο δυνατά τα είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές". 

KPMG: Oι 2 μεγαλύτερες προκλήσεις στην εφαρμογή της ΑΙ στον ασφαλιστικό κλάδο

Η KPMG International παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια έρευνα με τίτλο “Intelligent Industries: Blueprints for Creating Value through AI-Driven Transformation”.

Επτά απαντήσεις ψάχνει ο Ανασφάλιστος

Υπάρχει κάποιος που θα μπορέσει να δώσει μία απάντηση από τις επτά που ψάχνει ο Ανασφάλιστος με σιγουριά ;.....

Τα βασικά μεγέθη της ασφαλιστικής αγοράς. Mερίδιο αγοράς, loss ratio, ενεργητικό, Φερεγγυότητα

Τo 2024 δεν παρατηρήθηκαν αξιόλογες μεταβολές στη διάρθρωση της ελληνικής αγοράς ιδιωτικής ασφάλισης, με 34 ασφαλιστικές επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται σε αυτήν.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

INFOTRUST: Από τα μεγαλύτερα και συνεχώς αναπτυσσόμενα, ανεξάρτητα δίκτυα ασφαλιστικών συμβούλων

Η INFOTRUST ιδρύθηκε το 1998 στη Θεσσαλονίκη και, από την έναρξη των εργασιών της, καθιερώθηκε στην Ασφαλιστική Αγορά ως πρωτοπόρος

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

NN. Σχεδιάζει να καταρρίψει το νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2025 με επενδύσεις εκατομμυρίων

Επενδύσεις ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η ΝΝ στην Ελλάδα για να ενισχύσει το προφίλ της και τις επιδόσεις των 1500 συνεργατών της, αναμένοντας το 2025

Ασφάλιση πιστωτικού κινδύνου: Μετεξέλιξη, σύγχρονες τάσεις και στρατηγικές προκλήσεις

Η επαγγελματική μου ενασχόληση στην ασφάλιση πιστώσεων τα τελευταία 25+ έτη μού αποδεικνύει διαρκώς ότι πρόκειται για έναν δυναμικά εξελισσόμενο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

INFOTRUST: Από τα μεγαλύτερα και συνεχώς αναπτυσσόμενα, ανεξάρτητα δίκτυα ασφαλιστικών συμβούλων

Η INFOTRUST ιδρύθηκε το 1998 στη Θεσσαλονίκη και, από την έναρξη των εργασιών της, καθιερώθηκε στην Ασφαλιστική Αγορά ως πρωτοπόρος

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Όποιος περνά από το Πάρκο Δημήτρη Μπέη της Αθήνας,...

Στη Θεσσαλονίκη 13/6 η ΓΣ της Interlife,  αλλαγές στο ΔΣ (;), στο 29% το δικαίωμα ψήφου του Ι. Βοτσαρίδη

 Tο υφιστάμενο ΔΣ εξελέγην από την ΓΣ Μετόχων στις 16 /6/ 2021 και η θητεία του διήρκησε μέχρι 16 Ιουνίου του έτους 2026

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

Η Allianz διοργάνωσε και φέτος τον Διαγωνισμό Αυτοκινήτου «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο», θέλοντας να επιβραβεύσει τους Συνεργάτες

Οι προτάσεις της ΕΑΕΕ για έναν πιο ασφαλή και σύγχρονο Κ.Ο.Κ.

Την υποστήριξή της στην πρωτοβουλία για την αναμόρφωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) εκφράζει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος