back to top
10.6 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 15 2025

Παλιομοδίτικες τακτικές και αγεφύρωτο κενό

– Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά, διαπιστώνεται εύκολα ότι είναι μια αγορά κινητική. Οι άνθρωποι θέλουν να εργαστούν , θέλουν να πουλήσουν συμβόλαια, αναγνωρίζουν ότι αυτό που προσφέρουν στους καταναλωτές είναι ένα πολύ σημαντικό προϊόν.

– Επίσης και οι εταιρείες, αναπτύσσονται, εφαρμόζουν νέα συστήματα, υιοθετούν τεχνολογίες, αναπτύσσουν δραστηριότητα προς κάθε κατεύθυνση. Και όμως ενώ υπάρχει ενέργεια αυτή δεν μετατρέπεται σε αντίστοιχη παραγωγή έργου. Τι συμβαίνει και όλη αυτή η δυναμική δεν περνά στην πράξη.

- Advertisement -

– Προφανώς υπάρχει ένα κενό μεταξύ κορυφής και βάσης -εταιρειών και ασφαλιστών- το οποίο θα πρέπει να γεφυρωθεί. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να εισέλθει και ο καταναλωτής καθώς παίζει στο ίδιο έργο με τους ασφαλιστές.

– Είναι η ίδια σκηνή όπου ασφαλιστές και καταναλωτές βλέπει ο ένας τον άλλο και κάτι πρέπει να κάνουν.

- Advertisement -

– Βέβαια δεν είμαστε σίγουροι ότι βλέπει ο ένας τον άλλο. Το υποθέτουμε. Άρα θα πρέπει πρώτα να βεβαιωθούμε ότι οι δύο πλευρές που θα συζητήσουν και ενδεχομένως θα προχωρήσουν στην σύναψη ενός ασφαλιστικού συμβολαίου βλέπει –αναγνωρίζει- η μία την άλλη.

– Μήπως σήμερα δεν συναντιώνται; Μήπως μέσα στο χρόνια και με την επανάληψη των μεθόδων προώθησης ασφαλιστικών προϊόντων δημιουργήθηκε και εγκαταστάθηκε ένας «αυτόματος πωλητής» που έχει βάλει όλους στην διαδικασία της μηχανιστικής συμπεριφοράς;

– Δηλαδή μήπως τελικά επικρατεί ομοιομορφία αντιλήψεων, συνθηκών, καταστάσεων που εμποδίζει την ανάπτυξη. Αυτό βέβαια αφορά τους ασφαλιστές αλλά και για τους καταναλωτές ισχύει το ίδιο. Έχουν μάλλον μειωμένη ενημέρωση, ανησυχία για τις εταιρείες, άγνοια για την ασφάλιση.

– Είναι λοιπόν βέβαιο ότι σε μεγάλο βαθμό καθετί καινούργιο υπόκειται στην επιβολή των γνωστών μεθόδων και των εμπειριών οπότε είναι προφανές ότι : ασφαλιστές και καταναλωτές μπορεί και να μη βλέπει ο ένας τον άλλο. Υπάρχει βέβαια και η άλλη διάσταση.

– Αυτή που έρχεται επί της ουσίας και αφορά το τι πουλάει ο ένας –ο ασφαλιστής- και τι αγοράζει ο άλλος –ο καταναλωτής-. Και εδώ υπάρχει ένα κενό που αφορά πλέον την παραγωγή και την αγορά προϊόντων. Και σε αυτό το επίπεδο το κενό είναι μεγάλο.

– Ο καταναλωτής δεν προλαβαίνει να κατανοήσει τι σημαίνει ασφαλιστικό προϊόν αφενός λόγω της υπερπροσφοράς και αφετέρου λόγω της χαμηλής προώθησης από πλευράς εταιρειών και ασφαλιστών.

– Οι τεχνικές όλες δοκιμάστηκαν, τα κανάλια διανομής ενεργοποιήθηκαν και τι απομένει για να γεφυρωθεί το κενό; Αλλαγή σκέψης και μεθόδων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Τα εν οίκω μη εν δήμω» αλλά…

Τα ευχολόγια για ενότητα είναι καλά - και ενθαρρυντικά - αλλά κάποτε απαιτείται και η ουσία.

Διαρροές, μύθοι και πραγματικότητα

Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά τελικά;

Τι φταίει και δεν πάνε μπροστά οι ασφαλιστικές

Αψηφούν τους κινδύνους οι Ελληνες, ή κουράστηκαν να ακούνε τα ίδια και τα ίδια ;

Ανακατανομή δυνάμεων θέλουν οι ασφαλιστές

Η εμπειρία της στήλης του Ανασφάλιστου λέει ποτέ να μην συγκρούεσαι με ένα χαζό, μπορεί και πονηρό, σε κατεβάζει στο επίπεδο του και σε νικάει. Για να δούμε εδώ θα έχουμε διαφορετικά αποτελέσματα;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πως οι ασφαλιστικές έχασαν την ευκαιρία να αποκτήσουν το «Ερρίκος Ντυνάν» το 2010

Ανάμεσα σ’ αυτούς που είχε κάνει πρόσκληση για το νοσοκομείο ήταν και στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς.

Η πολιτική παρέμβαση να γίνει ευκαιρία απονομής δικαιοσύνης

Οι ασφαλιστικές εταιρείες βρέθηκαν από το “Ωσαννά” στο “Σταύρωσον”

Ο ρόλος του Συντονιστή στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Ο ρόλος του Συντονιστή για την Ασφαλιστική Αγορά στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα σημαντικός τόσο για την ελληνική κοινωνία, όσο και για τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές

Αυξήσεις που θα είναι συνδεδεμένες με την πορεία του πληθωρισμού 

Αυξήσεις στα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας που θα συνδέονται με την πορεία του πληθωρισμού (inflation linked)

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ατλαντική Ένωση: Όχι περισσότερο από 7% η αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα Υγείας

Η Ατλαντική Ένωση ενημέρωσε ότι, βάσει των μελετών των αναλογιστών της εταιρίας, διαπιστώθηκε πως για το 2025 θα έπρεπε να γίνει μια

Online Εκπαίδευση – Το φαινόμενο των πλημμυρών

Οι καταστροφές που έχουν ως πηγή προέλευσής τους τα φυσικά φαινόμενα, παρουσιάζουν όλο και μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης

Μεγάλη η ασφαλιστική κάλυψη του Καραμολέγκου από πυρκαγιά

Πλήρως ασφαλισμένο ήταν το Κέντρο Logistics του Απολλώνιον και του Καραμολέγκου με ασφαλισμένο κεφάλαιο που ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ

Syndea: Αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων των Ισόβιων Συμβολαίων Υγείας

Η Syndea ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, αναγνωρίζει πλήρως τις ανησυχίες των ασφαλισμένων της σχετικά με τις μεταβολές στα ασφάλιστρα υγείας που βρίσκονται σε εξέλιξη

Η Allianz απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας

Η Allianz, πιστή στη δέσμευσή της για διαφάνεια και ανοιχτή επικοινωνία και σε συνέχεια του σημαντικού ζητήματος των αυξήσεων στα μακροχρόνια συμβόλαια υγείας