back to top
25.7 C
Athens
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025

Τι θέλει ο πελάτης από τις ψηφιακές ασφαλιστικές

της Ελενας Ερμείδου

Το να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις δεν αποτελεί εγγύηση ότι μας αντιλαμβάνεται ο πελάτης μας. Χρειαζόμαστε να χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις του ιδίου είδους μίας προηγούμενης εμπειρίας και ο πελάτης χρειάζεται για να μας καταλάβει κάποιες κοινές εμπειρίες.

- Advertisement -

Ολες μα όλες οι ασφαλιστικές επαναλαμβάνουν την φράση έχουν να πουν για τις διαδικασίες ψηφιοποίησης και για τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών τους αν χρησιμοποιήσουν τις διαδικασίες αυτές. Πάντα τα ποσοστά είναι πολύ υψηλά, ποτέ χαμηλά.

Υπάρχουν όμως πελάτες που διαμαρτύρονται γιατί συναντούν κάποιες δυσκολίες.  Δεν είναι απαραίτητο να είναι τεχνικές. Και ας δουλεύουν άψογα τα μοντέλα, ο πελάτης μπορεί να έχει δυσκολίες στην κατανόηση τους.

- Advertisement -

Εδώ είναι το θέμα μας. Ποια είναι η προηγούμενη εμπειρία του πελάτη, τι είχε αναζητήσει στο παρελθόν και τι πάμε να του δώσουμε τώρα;.

Μα θα μου πείτε, τα αποτελέσματα ερευνών λένε ότι μία επιτυχημένη διαδικασία ψηφιοποίησης ασφαλιστικών εργασιών μπορεί να επιφέρει μείωση λειτουργικού κόστους μέχρι και 50%, αύξηση παραγωγικότητας πάνω από 20%   και βελτιστοποίηση του δείκτη αναλογίας ζημιών πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Η αγορά θα μπορούσε να στοχεύσει και σε παραπάνω ποσοστά αν εκπαιδεύσει τον πελάτη γιατί ας μην ξεχνάμε ότι η ελληνική ασφαλιστική πραγματικότητα δειλά τα τελευταία 5 χρόνια ξεκίνησε την πορεία της προς το μέλλον.  Οι πελάτες δεν έχουν καλά – καλά προλάβει να προσαρμοστούν σε αυτή την νέα πραγματικότητα.

Πολλές εργασίες πρέπει να γίνουν σε ό,τι αφορά το τεχνολογικό περιβάλλον και με το τι αναζητά ο πελάτης. Κυρίως το τεχνολογικό περιβάλλον να γίνει φιλικό προς τον μέσο έλληνα καταναλωτή, εκεί που στοχεύουν οι ασφαλιστικές.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μέχρι αρχές του έτους πήγαινε με χαμηλές πτήσεις. Εντάθηκε κατά το β’ τρίμηνο μεταξύ Απριλίου – Ιουνίου 2020 φαίνεται ότι θα συνεχιστεί το β’ εξάμηνο του 2020 απ’ όλες τις εταιρείες που θεωρούν ότι πρόκειται για την μεγαλύτερη ευκαιρία που έχουν για να αντιμετωπίσουν την οποιαδήποτε πτώση ζήτησης.

Αρκεί πελάτες και ασφαλιστικές να μιλάνε για τα ίδια πράγματα γιατί αν οι εμπειρίες είναι πολύ διαφορετικές και οι στόχοι το ίδιο, δεν θα μιλάνε για το ίδιο ακόμα και αν τρέφουν τις αυταπάτες ότι έτσι είναι.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Ελλάδα επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον CEO της Google DeepMind

Κατά τη συνάντηση εξετάστηκαν τρόποι εμβάθυνσης της συνεργασίας σε πεδία όπως η υγεία, η εκπαίδευση και η πρόληψη φυσικών καταστροφών

Ποιοι μπορούν να φέρουν ανάπτυξη στην ασφαλιστική αγορά;

Πώς φταίει η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση, όταν ο δρόμος της ανάπτυξης δεν έχει οριοθετηθεί;

Mega Brokers – Karavias Undewriting Agency: Μέχρι 9/9 δεκτές συμμετοχές για εκπαίδευση στην ασφάλιση Airbnb

Μεγάλη η σημασία της συγκεκριμένης εκπαίδευσης, δεδομένου ότι από 1ης Οκτωβρίου 2025 δημιουργείται μια νέα αγορά

Άρχισε από τον Ευαγγελισμό η ψηφιοποίηση ιατρικών φακέλων

Καταγραφή και οργάνωση του ιατρικού ιστορικού εκατοντάδων χιλιάδων ασθενών σε ηλεκτρονική μορφή - Το εθνικό σχέδιο και οι ανάδοχοι

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γιατί όλοι οι επαγγελματίες χρειάζονται Επαγγελματική Αστική Ευθύνη;

Στην εποχή της αυξημένης νομικής ευθύνης και της ταχύτατης διάδοσης πληροφοριών, η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη από τη θεραπεία

Ο νέος ΚΟΚ δεν αφορά μόνο τους οδηγούς, αλλά και την ασφαλιστική αγορά!

Ευκαιρία για τις ασφαλιστικές να πρωταγωνιστήσουν στην πρόληψη, προστατεύοντας τόσο τους πελάτες όσο και τα χαρτοφυλάκιά τους

Όταν ένα τσιουάουα γίνεται… ασφαλιστικός «κίνδυνος»

Η ιστορία της Wanda Tays θέτει κρίσιμο και για την ελληνική αγορά ερώτημα: πώς ορίζεται ο «κίνδυνος» και πόσο ξεκάθαρα επικοινωνείται στον καταναλωτή;

Όταν τα σχολεία κλείνουν – Η δημογραφική κρίση και η συρρίκνωση της περιφερειακής αγοράς

Τα λουκέτα σε 766 σχολεία αποτυπώνουν μια κρίση που αφορά και την ασφαλιστική αγορά της χώρας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μικρές επιλογές, μεγάλη διαφορά: Πώς να επιλέγουμε σνακ για ενέργεια και συγκέντρωση

Πρακτικές συμβουλές και προτάσεις για σνακ που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινή απόδοση, στο blog της Interamerican

Αναδιάρθρωση στη Δύναμις Ασφαλιστική μετά την αποχώρηση Ευσταθόπουλου

Οι σημαντικές αλλαγές στη διοικητική ομάδα αναμένεται να επηρεάσουν την πορεία της εταιρείας στον εγχώριο ασφαλιστικό κλάδο

Χακάρισμα λογαριασμών WhatsApp μέσω ψεύτικης ψηφοφορίας

Νέα καμπάνια phishing εντόπισε η Kaspersky - Πώς θα προστατευθείτε

Σχέδιο συνταξιοδότησης: τρία βήματα για ένα πιο ήρεμο αύριο

Οι ειδικοί της Allianz επισημαίνουν ότι η οικονομική προετοιμασία δεν πρέπει να αναβάλλεται, αλλά να ξεκινά από σήμερα, μέσα από τρία απλά αλλά ουσιαστικά βήματα

«Η διαμεσολάβηση στην Ελλάδα» στο επίκεντρο εκδήλωσης του Υπουργείου Δικαιοσύνης

Η διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα « Η διαμεσολάβηση στην Ελλάδα» θα πραγματοποιηθεί στις 17/9 - Δηλώστε συμμετοχή