back to top
33.5 C
Athens
Σάββατο 26 Ιουλίου 2025

Βάλτε τα συμβόλαια στο «ράφι» να φαίνονται

[starbox]

Η αγορά της ασφάλισης τείνει να γίνει όπως και η ασφάλιση. Δηλαδή τα όποια στοιχεία παραγωγής έστω και ισχνής, εμφανίζονται από τους λίγους, αντισταθμίζουν τις απώλειες που έχουν οι πολλοί. Γιατί η παραγωγή μένει στάσιμη; Γιατί τα τόσα σεμινάρια και η επιμόρφωση δεν μετουσιώνονται σε συμβόλαια και υψηλές επιδόσεις; Και φυσικά τα ερωτήματα δεν είναι θεωρητικά αλλά αντίθετα αποτελούν πραγματικότητα. Πως θα κινητοποιηθεί ο κοιμώμενος ασφαλιστικός γίγαντας; Και κάπως έτσι αναφύεται το ερώτημα: Τελικά οι ασφάλειες πωλούνται ή αγοράζονται. Και θα πουληθούν η θα αγοραστούν για να έλθει και η ανάπτυξη του κλάδου; Ο βασικός αυτός προσανατολισμός των δυνάμεων -πώλησης και αγοράς- είναι που ενδεχομένως θα δώσει και την κατεύθυνση κίνησης των ασφαλιστών.

- Advertisement -

Το περιβάλλον είναι σαφώς δύσκολο οικονομικά και δύσπιστο συναισθηματικά απέναντι στην ιδιωτική ασφάλεια. Αυτό οδηγεί –δικαιολογημένα; – την μαζική στροφή προς το ρίσκο. Χιλιάδες άνθρωποι και επιχειρήσεις επιλέγουν το ρίσκο του ανασφάλιστου έναντι της σιγουριάς που προσφέρει η ύπαρξη ενός οποιουδήποτε ασφαλιστηρίου. Σίγουρα η επιλογή του ρίσκου είναι απόφαση άξια απορίας αλλά ίσως να αποτελεί και στοιχείο αποκάλυψης για το τι συμβαίνει και ίσως να συμβάλλει στο να ανοίξουν οι δίαυλοι των πωλήσεων. Η άγνοια των πολλών για το τι προσφέρει η ασφάλιση και επίσης η αυθαίρετη στρουθοκαμηλική αισιοδοξία ότι δε θα συμβεί τίποτε και δε θα χρειαστούν ποτέ την στήριξη μιας ασφαλιστικής εταιρείας είναι το κομβικό σημείο που συναντώνται η αφροσύνη, η αφέλεια και η παράτολμη προσέγγιση της επόμενης ημέρας. Επειδή όμως δεν πρόκειται για πειραματισμό αλλά για κανόνες επιβίωσης το συμπέρασμα είναι ότι οι ασφαλιστές πρέπει να ενημερώσουν και να πουλήσουν. Διότι δε μπορεί οι χιλιάδες ανασφάλιστες περιπτώσεις να είναι αυτόχειρες. Αντίθετα είναι χαμένοι στην άγνοια και τα όσα αυτή σηματοδοτεί. Η πλευρά των καταναλωτών- δεν πρόκειται να αγοράσει- παρά μόνο όταν οι πολίτες καταλάβουν ότι υπάρχει προϊόν. Σήμερα η πλειονότητα δεν έχει δει το προϊόν στο ράφι. Και έτσι δεν το αγοράζει. Συνεπώς κατά την ταπεινή μας θεωρητική προσέγγιση η ιδιωτική ασφάλιση πρέπει να τοποθετηθεί στα ράφια και σε περίοπτη θέση. Τότε θα υπάρχει, θα αναγνωρίζεται και θα αγοράζεται από το κοινό. Με αυτόν τον τρόπο και οι δυο πλευρές θα ωφεληθούν.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, προκλήσεις και νέα πρότυπα – Ακούστε την εκπομπή

Θ. Σαρανταένας και Α. Ποταμίτης μιλούν για την εξέλιξη των πωλήσεων σε πεδίο όπου συνυπάρχουν ανθρώπινη κατανόηση, τεχνολογία και στρατηγική

Διαμεσολαβητές: Πώς να… εξασφαλιστείς όταν ασφαλιστείς

Τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη διαφάνεια και την αξία της καθοδήγησης από πιστοποιημένους επαγγελματίες θέτει στο επίκεντρο η ΕΑΔΕ

Τα οφέλη της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών για τις ασφαλιστικές

Ομιλία - Παρουσίαση με τίτλο: «Ο Νομικός Σύμβουλος ως καταλυτικός παράγοντας εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών» έκανε ο κ. Βασίλειος Θ. Μπέκας

Pricefox: Πόσο κοστίζει η ασφάλεια μηχανής στην Ελλάδα;

Το Pricefox, η κορυφαία πλατφόρμα online σύγκρισης τιμών και αγοράς ασφάλειας μηχανής, έκανε έρευνα και σύγκρινε το κόστος των ασφαλίστρων.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Φέτος είναι η χρονιά του!

Η επέτειος του EEA συνοδεύεται από έναν ευρύ και καλά οργανωμένο σχεδιασμό δράσεων και εκδηλώσεων, οι οποίες ξεκινούν σταδιακά από τον Σεπτέμβριο

Όχι άλλη Ιφιγένεια στην ασφαλιστική αγορά

Η δημόσια τοποθέτηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών (ΠΟΑΔ) για τα πρόσφατα δημοσιεύματα που εμπλέκουν

Απορρίφθηκε η αγωγή του Ελληνικού Δημοσίου κατά της Novartis

Η απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών φέρνει νέα δεδομένα στη νομική διαχείριση της υπόθεσης Novartis.

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

ΣΕΜΑ: Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Ιωάννη Μακρυμίχαλου

«Η πορεία του και η συμβολή του θα μείνουν ανεξίτηλες» - «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο του με την υπευθυνότητα και τις αρχές που ο ίδιος υπηρέτησε»

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή