back to top
19.9 C
Athens
Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024

Βάλτε τα συμβόλαια στο «ράφι» να φαίνονται

[starbox]

Η αγορά της ασφάλισης τείνει να γίνει όπως και η ασφάλιση. Δηλαδή τα όποια στοιχεία παραγωγής έστω και ισχνής, εμφανίζονται από τους λίγους, αντισταθμίζουν τις απώλειες που έχουν οι πολλοί. Γιατί η παραγωγή μένει στάσιμη; Γιατί τα τόσα σεμινάρια και η επιμόρφωση δεν μετουσιώνονται σε συμβόλαια και υψηλές επιδόσεις; Και φυσικά τα ερωτήματα δεν είναι θεωρητικά αλλά αντίθετα αποτελούν πραγματικότητα. Πως θα κινητοποιηθεί ο κοιμώμενος ασφαλιστικός γίγαντας; Και κάπως έτσι αναφύεται το ερώτημα: Τελικά οι ασφάλειες πωλούνται ή αγοράζονται. Και θα πουληθούν η θα αγοραστούν για να έλθει και η ανάπτυξη του κλάδου; Ο βασικός αυτός προσανατολισμός των δυνάμεων -πώλησης και αγοράς- είναι που ενδεχομένως θα δώσει και την κατεύθυνση κίνησης των ασφαλιστών.

- Advertisement -

Το περιβάλλον είναι σαφώς δύσκολο οικονομικά και δύσπιστο συναισθηματικά απέναντι στην ιδιωτική ασφάλεια. Αυτό οδηγεί –δικαιολογημένα; – την μαζική στροφή προς το ρίσκο. Χιλιάδες άνθρωποι και επιχειρήσεις επιλέγουν το ρίσκο του ανασφάλιστου έναντι της σιγουριάς που προσφέρει η ύπαρξη ενός οποιουδήποτε ασφαλιστηρίου. Σίγουρα η επιλογή του ρίσκου είναι απόφαση άξια απορίας αλλά ίσως να αποτελεί και στοιχείο αποκάλυψης για το τι συμβαίνει και ίσως να συμβάλλει στο να ανοίξουν οι δίαυλοι των πωλήσεων. Η άγνοια των πολλών για το τι προσφέρει η ασφάλιση και επίσης η αυθαίρετη στρουθοκαμηλική αισιοδοξία ότι δε θα συμβεί τίποτε και δε θα χρειαστούν ποτέ την στήριξη μιας ασφαλιστικής εταιρείας είναι το κομβικό σημείο που συναντώνται η αφροσύνη, η αφέλεια και η παράτολμη προσέγγιση της επόμενης ημέρας. Επειδή όμως δεν πρόκειται για πειραματισμό αλλά για κανόνες επιβίωσης το συμπέρασμα είναι ότι οι ασφαλιστές πρέπει να ενημερώσουν και να πουλήσουν. Διότι δε μπορεί οι χιλιάδες ανασφάλιστες περιπτώσεις να είναι αυτόχειρες. Αντίθετα είναι χαμένοι στην άγνοια και τα όσα αυτή σηματοδοτεί. Η πλευρά των καταναλωτών- δεν πρόκειται να αγοράσει- παρά μόνο όταν οι πολίτες καταλάβουν ότι υπάρχει προϊόν. Σήμερα η πλειονότητα δεν έχει δει το προϊόν στο ράφι. Και έτσι δεν το αγοράζει. Συνεπώς κατά την ταπεινή μας θεωρητική προσέγγιση η ιδιωτική ασφάλιση πρέπει να τοποθετηθεί στα ράφια και σε περίοπτη θέση. Τότε θα υπάρχει, θα αναγνωρίζεται και θα αγοράζεται από το κοινό. Με αυτόν τον τρόπο και οι δυο πλευρές θα ωφεληθούν.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο υπέρτατος σκεπτικισμός, οι αλήθειες για την ασφάλιση και οι αναντίρρητες πλάνες

Αφού όλοι συμφωνούν ότι η ασφάλιση είναι βασικό χρήσιμο αγαθό δεν θα πρέπει και η αγορά να ξανά-προσδιορίσει το βάρος της ασφάλισης;

Τελικά τι σημαίνει: «Ασφάλεια Γεννά»;

Ας εξερευνήσουμε μαζί τι κρύβεται πίσω από αυτήν την έννοια και πώς μπορούμε να την καλλιεργήσουμε στη ζωή μας.

Τα παράπλευρα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας της ιδιωτικής ασφάλισης στην ελληνική οικονομία 

Οι άμεσα και έμμεσα εμπλεκόμενοι με την ιδιωτική ασφαλιση μπορεί να φτάσουν τις 100.000 το 2025 σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου. 

Τράπεζα της Ελλάδος: Οι 3 βασικοί κίνδυνοι για το ελληνικό τραπεζικό σύστημα αυτή την περίοδο 

Τρεις βασικούς κινδύνους επισημαίνει η έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος σχετικά με τις ελληνικές τράπεζες αυτή την περίοδο

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Κλειδί για το μέλλον μας η ασφαλιστική συνείδηση

Τα μέτρα για την ασφάλιση ενάντια σε φυσικές καταστροφές δημιουργούν ευοίωνες προοπτικές για όλους μας...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης