back to top
20.1 C
Athens
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025

e-ΕΦΚΑ: Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία αυτόματης λήξης ασφάλισης μελών νομικών προσώπων

Tην ηλεκτρονική υπηρεσία «λήξη ασφάλισης μη μισθωτών» επεκτείνει ο e-ΕΦΚΑ, και στους μη μισθωτούς ασφαλισμένους ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους (τ. ΟΑΕΕ και τ. ΤΣΜΕΔΕ) οι οποίοι συμμετέχουν σε νομικά πρόσωπα (ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ, ΑΕ) με την ιδιότητα του εταίρου ή διαχειριστή ή μέλους ΔΣ και επιθυμούν να υποβάλουν αίτημα διακοπής της ασφάλισής τους στον e-ΕΦΚΑ.

Συγκεκριμένα, μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, ο e-ΕΦΚΑ ενημερώνεται, μέσω διαλειτουργικότητας, από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για την παύση των ασφαλιστέων δραστηριοτήτων και αυτοματοποιημένα διακόπτονται η ασφάλιση και η εισφοροδότηση στην εφαρμογή «Έσοδα-Ασφάλιση Μη Μισθωτών».

- Advertisement -

Με αυτόν τον τρόπο, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, καταργούνται μετακινήσεις από και προς τα τοπικά υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ, εξοικονομούνται εργατοώρες και όλη η απαιτούμενη πληροφορία μεταφέρεται αυτόματα μεταξύ ΑΑΔΕ και e-ΕΦΚΑ.

Για την πρόσβαση στην υπηρεσία, o χρήστης εισέρχεται είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης gov.gr και ακολουθεί τη διαδρομή: Αρχική-> Εργασία και ασφάλιση-> Ασφάλιση-> Λήξη ασφάλισης μη μισθωτών (e-ΕΦΚΑ) είτε μέσω του διαδικτυακού τόπου του e-ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr και ακολουθεί τη διαδρομή: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες για Ελεύθερους Επαγγελματίες/Αυτοαπασχολούμενους->«Λήξη Ασφάλισης Μη Μισθωτών».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Ελισάβετ Νίκα της Covariance στο AIForum25: «Βρισκόμαστε ήδη πέρα από την καινοτομία»

Η Co-Founder & Managing Director της εταιρείας μίλησε για τις εφαρμογές ΤΝ στους κλάδους υγείας και ασφάλισης

4ο Συνέδριο της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος: Ένα σημείο συνάντησης για την καινοτομία στον κλάδο

Υψηλού επιπέδου ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό μοιράστηκαν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες πάνω σε κρίσιμα ζητήματα

Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων από φυσικές καταστροφές στο επίκεντρο του νέου workshop του ΣΕΤΕ

Η εκδήλωση του ΣΕΤΕ ανοίγει τον διάλογο ανάμεσα στην τουριστική βιομηχανία και στην ασφαλιστική αγορά

DASHBOARD – myEFKA: Εγκαίνια για το νέο, ψηφιακό ασφαλιστικό προφίλ

Η νέα πλατφόρμα ανήκει στις τέσσερις στρατηγικές πρωτοβουλίες για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του φορέα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο επεισόδιο podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» με τον Κ. Λάττα, διασώστη του ΕΚΑΒ

Η Στ. Ζουλινάκη συζητά με τον Κ. Λάττα για τη σημερινή κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους και τα συνηθέστερα λάθη των οδηγών

Μελέτη σε 14 εκατομμύρια παιδιά δείχνει ότι η λοίμωξη COVID-19 ενέχει μεγαλύτερο καρδιολογικό κίνδυνο από τον εμβολιασμό

Η μελέτη πραγματοποιήθηκε από ερευνητές των Πανεπιστημίων Κέιμπριτζ και Εδιμβούργου, καθώς και του University College London

Η Ελισάβετ Νίκα της Covariance στο AIForum25: «Βρισκόμαστε ήδη πέρα από την καινοτομία»

Η Co-Founder & Managing Director της εταιρείας μίλησε για τις εφαρμογές ΤΝ στους κλάδους υγείας και ασφάλισης

Μαζί για την ασφάλεια: ΕΟΠΥΥ και νοσοκομειακοί φαρμακοποιοί

Επισημάνσεις από τη διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ Θ. Καρποδίνη στο 16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νοσοκομειακών Φαρμακοποιών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΕΕ: Αύξηση 2% στα συμβόλαια κατοικίας τον Ιούνιο

Σταδιακά τα συμβόλαια περιουσίας εμπλουτίζονται με το σύνολο των καλύψεων για τα καταστροφικά γεγονότα που προβλέπει ο νόμος

Ημέρες Καριέρας ΟΠΑ 2025: Το σημείο συνάντησης φοιτητών και επιχειρήσεων

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί 10/11 στο Ζάππειο, δίνοντας την ευκαιρία για διά ζώσης συνεντεύξεις με εκπροσώπους 100 κορυφαίων επιχειρήσεων

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

«Διπλή αποζημίωση»: Κινηματογραφική βραδιά από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Την Τρίτη 18/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της