back to top
27.2 C
Athens
Δευτέρα 7 Ιουλίου 2025

Γνωρίστε τη MakeSure

Από την Έλενα Ερμείδου

Π. Χαχλάκης: «Το πιο σημαντικό για εμάς δεν είναι μόνο η εξυπηρέτησή σας κατά τη διάρκεια ισχύος των συμβολαίων σας, αλλά η απόλυτη στήριξή σας και στις διαδικασίες της αποζημίωσης, μετά την επέλευση του κινδύνου».

- Advertisement -

Ποια είναι, λοιπόν, η MakeSure.gr και πώς λειτουργεί; Η MakeSure.gr στεγάζεται στο Αιγάλεω, σε έναν χώρο δύο ορόφων, σε σύνολο 320 τ.μ., επί της Θηβών 357, ενώ το υποκατάστημα της εταιρείας βρίσκεται επί της Θηβών 329. Η εταιρεία λειτουργεί με τις αξίες της οικογενειακής επιχείρησης, δίνοντας προτεραιότητα στην έγκαιρη και έγκυρη εξυπηρέτηση του δικτύου πελατών της, που την ακολουθούν για 40 και πλέον συναπτά έτη. Έτσι, κατόρθωσε η ασφαλιστική της δραστηριότητα να εντοπίζεται σε κάθε άκρη του ελληνικού χώρου, υπηρετώντας τις ανάγκες 10.000 ιδιωτών και επιχειρήσεων.

Περισσότερα για την εταιρεία και το δίκτυο πωλήσεών της

- Advertisement -

«Σήμερα, το δίκτυο πωλήσεών της απαρτίζεται από 50 και πλέον εξειδικευμένους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, που με την εμπιστοσύνη τους επιτρέπουν στην εταιρεία να διευρύνει συνεχώς τις περιοχές και τους κλάδους δραστηριοποίησής της.

Παράλληλα, οι παρεχόμενες υπηρεσίες της σε εύρος συνεργατών και πελατών φέρουν χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας, καθώς οι εργασίες που εκτελεί καθημερινά υποστηρίζονται από πληροφοριακά συστήματα σύγχρονης τεχνολογίας, συμβαδίζοντας με τις απαιτήσεις τις εποχής.

Ακόμη, η πολυετής εμπειρία τόσο των στελεχών της εταιρείας όσο και του προσωπικού σε όλους τους κλάδους ασφαλίσεων, σε συνδυασμό με την υπευθυνότητα και την αξιοπιστία που διακρίνουν τους ιδρυτές της από την αρχή της καριέρας τους, έχει καταφέρει να την αναδείξει σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά».

Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε να μιλά στο iw ο κύριος Παναγιώτης Χαχλάκης, γενικός διευθυντής και ιδρυτής της MakeSure.gr.

Και η ομάδα της;

«Το κοινό όραμα, που μας κατευθύνει σε όλη τη δραστηριότητά μας, είναι η ανάδειξή μας σε κορυφαία ομάδα παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών, θέτοντας παράλληλα ως αποστολή μας την έγκαιρη και έγκυρη εξυπηρέτηση του δικτύου συνεργατών και πελατών μας. Θεωρούμε πως με την αξιοποίηση των βέλτιστων τεχνολογικών μεθόδων και τη διά βίου επιμόρφωση της ομάδας συνεργατών μας, θα το πετύχουμε» τονίζει ο κ. Χαχλάκης.

Η σωστή επικοινωνία καθορίζει την πώληση

«Το πιο σημαντικό για εμάς δεν είναι μόνο η εξυπηρέτησή σας κατά τη διάρκεια ισχύος των συμβολαίων σας, αλλά η απόλυτη στήριξή σας και στις διαδικασίες της αποζημίωσης μετά την επέλευση του κινδύνου.

Πιστεύουμε πως από καμία επικοινωνία δεν βγαίνεις ζημιωμένος, καθώς ακόμη κι αν μια επαφή με έναν υποψήφιο συνεργάτη ή πελάτη δεν καταλήξει σε συνεργασία, είναι για εμάς μια ευκαιρία ώστε να αξιολογήσουμε “το λάθος’” και να γίνουμε καλύτεροι διορθώνοντάς το» διευκρινίζει.

Πώς χτίζεται η φήμη και τι ρόλο παίζει η εκπαίδευση

Για τη MakeSure.gr, αν δεν γίνει σωστή ανάλυση αναγκών, ο ασφαλιστικός σύμβουλος κινδυνεύει να χαλάσει τη φήμη του, καθώς τα πολλά λάθη του θα αποτελέσουν τροχοπέδη στις μελλοντικές ασφαλιστικές διαδικασίες που θα θελήσει να κινήσει ο ίδιος.

Ο μόνος τρόπος μείωσης των λαθών αυτών είναι η εκπαίδευση, που μπορεί να παρασχεθεί είτε μέσω των ίδιων των ασφαλιστικών εταιρειών είτε μέσω εξωτερικών φορέων που προβαίνουν συχνά σε επιμορφώσεις.

Οι εξελίξεις στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και ο ασφαλιστής-«καρχαρίας»

Γενικότερα, η εταιρεία θεωρεί πως ο κλάδος έχει εξελιχθεί και συνεχίζει να εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Διακρίνει, ωστόσο, ως ουσιαστικά προβλήματα τόσο τα μειωμένα επίπεδα της ασφαλιστικής συνείδησης εγχώρια όσο και την «κακή εικόνα» του ασφαλιστή-«καρχαρία», που έχει διαμορφώσει ο κόσμος για τον κλάδο των ασφαλειών.

Στόχοι και νέες συνεργασίες

«Συμφωνίες και συνεργασίες θα γίνονται πάντα» μας λέει ο κ. Χαχλάκης. Το ζητούμενο είναι πως για να είναι αποτελεσματικές χρειάζονται γερά θεμέλια, σχέσεις εμπιστοσύνης και ακλόνητη ηθική. «Διατηρώντας έτσι σθεναρά το ομαδικό μας πνεύμα κι “έχοντας τα μάτια μας δεκατέσσερα” και τα αυτιά μας ανοιχτά, κάθε νέα οικονομική συναλλαγή που θα προκύψει θα έχει πάντα για εμάς όφελος, τόσο οικονομικό όσο και μορφωτικό».

Προϋποθέσεις επιβίωσης στην αγορά αυτή

Τέσσερις βασικές προϋποθέσεις: Πάθος! Ξεκάθαρα. Να αγαπάει ολοκληρωτικά αυτό που κάνει, να έχει μεράκι και πολλή υπομονή. Ανεξαρτήτως καταστάσεων, να είναι και να παραμένει τίμιος και ηθικός. Να μη φοβηθεί αν χάσει μια πώληση, αλλά να δει την απώλεια αυτή ως ευκαιρία αυτοβελτίωσης, ώστε να μη χάσει την επόμενη.

«Αν διαδώσουμε όλοι μας τη σημαντικότητα της ιδιωτικής ασφάλισης, θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε ένα κλίμα θετικό για όλους» προσθέτει.

Τα θύματα του «φασόν» και της αντιγραφής

Υπάρχουν, και μάλιστα πολλές, διαφορές στα προϊόντα που διανέμει η ασφαλιστική αγορά. Φυσικά, υπάρχουν και τα «φασόν», τα οποία

δημιουργούνται ανάλογα με τις ανάγκες των καιρών και των ΦΕΚ για τις υποχρεωτικές ασφαλίσεις. Συνήθως, όμως, αν οι εταιρείες πρωτοπορήσουν με κάτι νέο και πρωτότυπο, κινδυνεύουν να πέσουν θύματα αντιγραφής από τον ανταγωνισμό, που προσφέρει το προϊόν σε καλύτερη τιμή από το αρχικό.

«Δηλώνετε αισιόδοξος;» είναι η τελευταία ερώτηση προς τον κύριο Χαχλάκη. Και μας απαντά:

«Γενικά, είμαστε απελπιστικά αισιόδοξοι. Είναι αυτό που μας κάνει να χαμογελάμε κάθε πρωί και να ξεκινάμε τη μέρα μας με θετική ενέργεια. Θεωρούμε πως η καλή διάθεση είναι μεταδοτική και πως με γκρίνια και απαισιοδοξία αποκλείεται να καταφέρουμε κάτι καλύτερο του μετρίου. Άλλωστε, είμαστε νέοι μπαμπάδες, οπότε η αισιοδοξία μάς χτυπάει την πόρτα κάθε λεπτό».

 

www.makesure.gr

https://www.facebook.com/makesure.asfalistika.grafeia

https://www.instagram.com/makesure.gr/

https://www.youtube.com/channel/UC7o2bbv84qgSxyyvBCvvmeA/videos

Σχετικές δημοσιεύσεις

Διαμεσολαβητές: Πώς να… εξασφαλιστείς όταν ασφαλιστείς

Τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη διαφάνεια και την αξία της καθοδήγησης από πιστοποιημένους επαγγελματίες θέτει στο επίκεντρο η ΕΑΔΕ

ERGO: AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών όσο και των διαμεσολαβητών.

Υπερσυμμετοχή Διαμεσολαβητών στην εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών Πρακτόρων του Ε.Ε.Α

Εντυπωσιακή ανταπόκριση, ενδιαφέρον και ενθουσιασμό από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές κατέγραψε η εκδήλωση της Επιτροπής Ασφαλιστικών

Κοινό μέτωπο σχηματίζουν διαμεσολαβητές και εταιρείες για τα νοσήλια

Παρ' όλο που διανύουμε ήδη το α` εξάμηνο του 2025, η αναστάτωση στην αγορά καλά κρατεί γύρω από τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο 11th MedTech Conference!

Η αγορά των ιατροτεχνολογικών προϊόντων περνά μια κρίσιμη καμπή – με τις μεταρρυθμίσεις στο ΕΣΥ, τις θεσμικές παρεμβάσεις και τις χρόνιες προκλήσεις

Σε συνομιλίες για τα MGAs ΕΕΑ και ΕΑΔΕ, για την ασφάλιση των ΜμΕ

Συνομιλίες για να αποσαφηνιστεί το νομικό πλαίσιο των MGAs στην Ελλάδα, διεξάγει το ΕΕΑ και η ΕΑΔΕ

Εconomia NET: Αυτές είναι οι μακροοικονομικές τάσεις και η κατανάλωση σε Ευρώπη-ΗΠΑ

Υποτονικότερο β' εξάμηνο αναμένει η Economia NET, με περιορισμένη ζήτηση και επιφυλακτικότητα στην αγορά, μετά το σπριντ ενόψει δασμών

Εμπορική απαξίωση ενός οχήματος: Μια σημαντική λεπτομέρεια που αγνοούν πολλοί στη σημερινή αγορά μεταχειρισμένων

Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αξία του οχήματος - Τι πρέπει να συνειδητοποιήσουν οι πωλητές και ποια σωστή πρακτική να εφαρμόσουν

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Kβαντική υπολογιστική: Με 3 τρόπους απειλεί την παγκόσμια κυβερνοασφάλεια

Ευάλωτα τα οικονομικά, κυβερνητικά και εταιρικά δεδομένα χωρίς διεθνή συντονισμό και έγκαιρες αναβαθμίσεις υποδομών, προειδοποιεί η Kaspersky

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

12η Eθελοντική Aιμοδοσία: Ο Πάνορμος δείχνει τι σημαίνει αλληλεγγύη στην πράξη!

Τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 12η Εθελοντική Αιμοδοσία, που διοργάνωσε ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ, στο Κέντρο Αιμοδοσίας του Γενικού Λαϊκού Νοσοκομείου.

Ανακοίνωση για την εταιρεία «INSURANCE JSC DALLBOGG: LIFE AND HEALTH»

Σε συνέχεια του από 13.06.2025 Δελτίου Τύπου της Τράπεζας της Ελλάδος, διά του οποίου ανακοινώθηκε, με απόφαση της Επιτροπής Χρηματοοικονομικής

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης στο 11th MedTech Conference!

Η αγορά των ιατροτεχνολογικών προϊόντων περνά μια κρίσιμη καμπή – με τις μεταρρυθμίσεις στο ΕΣΥ, τις θεσμικές παρεμβάσεις και τις χρόνιες προκλήσεις