back to top
11.2 C
Athens
Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025

SAS – Accenture Talks: Η επόμενη μέρα στις τράπεζες και η εξατομίκευση μέσα από την μηχανική μάθηση

Η SAS, ο ηγέτης στον κλάδο των analytics και της τεχνητής νοημοσύνης, διοργάνωσε την περασμένη εβδομάδα, σε συνεργασία με την Accenture, webinar με τη συμμετοχή κορυφαίων τραπεζικών στελεχών με θέμα την εξατομίκευση του τραπεζικού κλάδου και τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει η λεπτομερής συλλογή δεδομένων του πελάτη, κατόπιν συγκατάθεσής του, σε πραγματικό χρόνο, η επεξεργασία τους με τη χρήση της μηχανικής μάθησης και η λήψη τελικών αποφάσεων  με βάσει αυτά τα δεδομένα.

Εισηγητές στο webinar ήταν ο Κωνσταντίνος Μπαχάς, Senior Manager, Head of Customer Advisory SEE στη SAS και ο Παναγιώτης Δέτσης, Applied Intelligence Senior Manager στην Accenture. Το πάνελ πλαισιώθηκε από εξέχοντα στελέχη της Ελληνικής και Κυπριακής τραπεζικής αγοράς όπως οι Μανώλης Συλλιγνάκης, Head of Customer Analytics and Campaign Management, Εθνική Τράπεζα, Δημήτρης Κονιώτης, Head of Data & Analytics, Hellenic Bank, Παναγιώτης Τσιγκουράκος, Senior Director, Customer Value Management, Τράπεζα Πειραιώς.

- Advertisement -

Το webinar επικεντρώθηκε στον ουσιαστικό ρόλο της εξατομίκευσης μέσα από προβλέψιμες αναλύσεις, που είναι το κλειδί για την επίτευξη των στόχων μιας τράπεζας. Όπως τόνισε ο κ. Μπαχάς κατά την τοποθέτησή του, η εξατομίκευση προσφέρει δυναμικές εμπειρίες σε κάθε χρήστη ξεχωριστά και διαφοροποιημένο πλαίσιο με απρόσκοπτη λειτουργία σε όλα τα διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας. Παράλληλα, απαιτεί από τους οργανισμούς να αφουγκράζονται διαρκώς τους πελάτες τους, να κατανοούν τις ανάγκες και επιθυμίες τους, να αποφασίζουν για τις βέλτιστες δυνατές ενέργειες και στη συνέχεια να πράττουν την κατάλληλη στιγμή, ακόμη και σε μεγάλη κλίμακα.

Από την άλλη, η Accenture ανέδειξε τον ορισμό του Customer Genome, σύμφωνα με τον οποίο ο απώτερος στόχος της εξατομίκευσης είναι η αξιοποίηση δεδομένων για να διευκολύνει τους πελάτες να βρίσκουν και να καταναλώνουν αυτό που θέλουν, όπως και όποτε αυτοί επιθυμούν, έχοντας ως βάση όχι μόνο το τι αγόρασαν στο παρελθόν, αλλά και την κατανόηση του γιατί πίσω από τις προτιμήσεις τους.

- Advertisement -

Ένα ακόμη ζήτημα που συζητήθηκε ήταν η σημαντικότητα της λήψης αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο, ειδικότερα σε μια στιγμή όπου η τραπεζική αγορά βρίσκεται εν μέσω ψηφιακού μετασχηματισμού και αντιμέτωπη με συνεχώς εναλλασσόμενα δεδομένα. Οι οργανισμοί ανταγωνίζονται για την ικανοποίηση των πελατών και οι εξατομικευμένες υπηρεσίες και η προσφορά απρόσκοπτων ψηφιακών εμπειριών θα ωθήσει τους πελάτες να πάρουν κρίσιμες αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο, γρήγορα και βασισμένες σε σημαντικά δεδομένα, βελτιώνοντας εν τέλει την αποδοτικότητα τους. Ωστόσο, ενώ οι περισσότερες τράπεζες έχουν ένα σαφές όραμα για τον τελικό στόχο, η πλειοψηφία αποθαρρύνεται από τα εμπόδια στην καινοτομία, όπως οι  αναποτελεσματικές χειροκίνητες διαδικασίες, η έλλειψη διορατικότητας και η αδυναμία  να ανταποκριθεί άμεσα  και γρήγορα όταν προκύπτουν ευκαιρίες εξέλιξης.

Η επόμενη μέρα των analytics στον τραπεζικό κλάδο χαρακτηρίζεται από τη διαθεσιμότητα πληθώρας πληροφοριών και μιας τεράστιας ποσότητας δεδομένων, τα οποία εάν συγκεραστούν με τη δύναμη των αναλυτικών στοιχείων μπορούν να δώσουν ευκαιρίες που διευκολύνουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για μια σειρά από ζητήματα, όπως η κυκλοφορία νέων προϊόντων, η διαχείριση και ανάπτυξη χαρτοφυλακίων και η απόκτηση και διατήρηση νέων πελατών, και την καθιστούν ιδιαίτερα αποτελεσματική.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Γιατί είναι ευχαριστημένες οι ασφαλιστικές περιουσίας – Τι άλλαξε

Μπορεί η παραγωγή ασφαλίστρων στον κλάδο να αυξήθηκε μόνο 3% το 2024, το άκρως αντίθετο συνέβη ωστόσο με τις αποζημιώσεις

SVV: Τι παραγωγή έγραψαν οι ασφαλιστικές στην Ελβετία και τι οι τράπεζες

Στα 73,2 δισ. φράγκα η ακαθάριστη προστιθέμενη αξία του χρηματοπιστωτικού τομέα της χώρας – Ισχυρή ανάπτυξη στις ασφαλίσεις

Για πού τραβάει η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση. Τι παίζει;

Κάποιοι στρατιώτες στη σκακιέρα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ήδη έχουν αρχίσει να μετακινούνται αθόρυβα από μεγάλα μαγαζιά...

Γ. Χατζηθεοδοσίου: «Αναγκαία η παράταση για την εφαρμογή του IRIS»

Ο πρόεδρος του ΕΕΑ επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι δεν έχει εξασφαλιστεί η λειτουργικότητα του συστήματος ούτε η κάλυψη του κόστους

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Μισθολογική διαφάνεια: Οι εργαζόμενοι αγνοούν τη νέα ευρωπαϊκή οδηγία – Ταμπού οι συζητήσεις για τους μισθούς

Έρευνα του kariera.gr δείχνει πως η έλλειψη ενημέρωσης και η μυστικότητα περί τα μισθολογικά κυριαρχούν στην αγορά εργασίας

Η Δ. Τσαγγάρη Πρόεδρος της νέας Ανεξάρτητης Αρχής Προστασίας του Καταναλωτή, μετά από πρόταση Τ. Θεοδωρικάκου

«Εάν αυτή η Αρχή δημιουργηθεί και λειτουργήσει στα πλαίσια των θεσμών που έχουν οριστεί, θα είναι πολύ αποτελεσματική» δήλωσε η ίδια

Greek Accounting and Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE: Οι νικητές της φετινής διοργάνωσης

Οι Καλαμπάκας Group και VIP ξεχώρισαν στην κατηγορία «Top Insurance Services Company», ενώ στο Risk Consulting διακρίθηκε η Truck & Cargo Insurance / IRM

Όμιλος Φωτιάδη: Οι δηλώσεις για το ασφαλιστικό mega deal με την Alpha Bank

O κυπριακός όμιλος προβλέπεται να διατηρήσει σημαντική συμμετοχή στο ενοποιημένο σχήμα Universal Life-Altius, με τη διοίκηση να ασκείται από κοινού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Με ρεκόρ συμμετοχών η χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ

Στο εορταστικό κάλεσμα ανταποκρίθηκαν ανώτατα στελέχη ασφαλιστικών εταιρειών, διαμεσολαβητές, συνεργάτες και εκπρόσωποι του κλαδικού Τύπου

Ξεκινά η απευθείας διαβίβαση συμβολαίων αστικής ευθύνης και βεβαιώσεων επαναπιστοποίησης διαμεσολαβητών στα μητρώα των Επιμελητηρίων

Το ΕΕΑ χαιρετίζει την έναρξη της νέας διαδικασίας, η οποία ήταν αποτέλεσμα επίμονης προσπάθειας και πολλών συντελεστών

Ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων ΠΑΡΟΝ: Επαγγελματισμός με όραμα αλλά και ανθρώπινο πρόσωπο

Παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, ανώτατων στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς, συνεργατών και φίλων του ασφαλιστικού γραφείου

Αυξημένη κατά 5,1% η ασφαλιστική παραγωγή το 10μηνο

Στις ασφαλίσεις ζωής η παραγωγή ανήλθε περίπου στα 2,3 δισ. ευρώ (+1,6%) και στις ασφαλίσεις κατά ζημιών στα 2,6 δισ. ευρώ (+8,4%)

ERGO Wellness Month 2025: Ένας μήνας αφιερωμένος στην ευεξία των εργαζομένων

Η εταιρεία επενδύει στη σωματική και ψυχική υγεία των εργαζομένων της θέλοντας να είναι εργοδότης πρώτης επιλογής και να εξελίσσεται μαζί τους