back to top
9.1 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Γ. Σπυρόπουλος, Octane: Πρέπει να βελτιωθεί το customer experience  των καταναλωτών

Χρήσιμα στοιχεία για τον μετασχηματισμό στην αγορά των servicers παρέθεσε ο κ. Γιάννης Σπυρόπουλος, διευθύνων σύμβουλος Octane Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, στην τοποθέτησή του στο NPL SUMMIT 2021.

“Οι servicers πέρασαν μία περίοδο εκρηκτικής ανάπτυξης την τελευταία διετία και ο ρόλος τους έχει παγιωθεί. Απασχολούν περί τους 4.000 εργαζόμενους και δεν είναι αμελητέο. Το περιβάλλον αλλάζει. Πάρα πολλοί λόγοι όμως επιτάσσουν τον μετασχηματισμό” τόνισε.

- Advertisement -

Ως Octane, απαρίθμησε τρεις εξωτερικούς παράγοντες και τρεις ενδογενείς.

-Υπάρχει μία σημαντική -μη ισοβαρής- επίδραση του κορωνοϊού στην γενικότερη οικονομική κατάσταση. Δημιουργεί NPL assets που θα προκύψουν ως input για τους servicers.

- Advertisement -

-Αυξάνεται η πολυπλοκότητα του διαχειριστικού πλαισίου, τόσο με παρεμβάσεις όπως το πρόγραμμα ΓΕΦΥΡΑ, ο νέος πτωχευτικός κώδικας, μορατόρια για τα δάνεια.

-Τρίτος παράγοντας είναι η πιθανότητα, η διαχείριση απαιτήσεων να μην περιοριστεί στα τραπεζικά δάνεια. ΕΦΚΑ, ΑΑΔΕ, ΔΗΜΟΙ μπορεί να στραφούν στους servicers.

 

-Όσον αφορά την εσωτερική λειτουργία, η επίδραση του κορωνοϊού έχει προκαλέσει μία διαφορετική δομή και μοντέλο εργασίας. Επέφερε μία πολυπλοκότητα π.χ. με την εκπαίδευση των εργαζομένων.

-Ο ψηφιακός μετασχηματισμός εφαρμόζεται σε όλα τα επίπεδα, με πρώτο και καλύτερο τον δημόσιο τομέα. 

-Τρίτο και σημαντικότερο είναι η σημαντική ανάγκη να βελτιωθεί το customer experience των καταναλωτών, καθώς η εκτίμηση της Octane είναι ότι η καλή επικοινωνία και η καλή σχέση επηρεάζει θετικά τους δείκτες επιθυμίας των οφειλετών για να βρουν μία κατάλληλη λύση.

“Θεωρούμε ότι είναι η μεγάλη αλλαγή που χρειάζεται” τόνισε ο κ. Αγγελίδης.

 

Διαβάστε επίσης:

Γ. Ζαββός στο NPL Summit: Αυτός είναι ο τελικός στόχος του ΗΡΑΚΛΗ 2

Σχετικές δημοσιεύσεις

4th NPL Summit: “The Future of the Greek NPL Market”

Την πρόοδο που έχει συντελεστεί στην ελληνική αγορά των μη εξυπηρετούμενων δανείων και τα νέα δεδομένα που δημιουργούν οι επιπτώσεις της

NPL Summit 2021: Η αγορά των Servicers στη νέα πραγματικότητα

«Η αγορά των Servicers στη νέα πραγματικότητα» βρέθηκε στο επίκεντρο της συζήτησης του τρίτου πάνελ του NPL Summit 2021 που συνεχίζεται σήμερα, για δεύτερη ημέρα, με την συμμετοχή

Γ. Ζαββός στο NPL Summit: Αυτός είναι ο τελικός στόχος του ΗΡΑΚΛΗ 2

Για την σημαντική καμπή των μεταρρύθμισεων του τραπεζικού συστήματος, το επιτυχημένο πρόγραμμα ΗΡΑΚΛΗΣ, τις νέες μεταρρυθμίσεις, και την επιστροφή του ΗΡΑΚΛΗ 2, αναφέρθηκε εκτενώς και με λεπτομέρειες ο Υφυπουργός Οικονομικών, Γ. Ζαββός

NPL Summit: «Νόμος για Ρύθμιση Οφειλών & Παροχή 2ης Ευκαιρίας – Νέος Πτωχευτικός Νόμος»

Ο νόμος για Ρύθμιση Οφειλών & Παροχή 2ης Ευκαιρίας – Νέος Πτωχευτικός Νόμος ήταν το αντικείμενο συζήτησης του πρώτου πάνελ του NPL Summit 2021.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Δημόσια και Ιδιωτική παρουσία στην αντιμετώπιση Φυσικών Καταστροφών

Η EIOPA και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) προτείνουν την συνολική σε επίπεδο ΕΕ αντιμετώπιση του κενού ασφαλιστικής προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS