back to top
19.3 C
Athens
Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025

Eurolife: Στήριξη του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης το 2020

Η Eurolife FFH, στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στηρίζει ενεργά όλες τις πρωτοβουλίες του που αναδεικνύουν τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, τη μοντέρνα και σύγχρονη Τέχνη, σε παιδιά, οικογένειες και ενήλικες από ολόκληρη τη χώρα. Το 2020, η συνεργασία των δύο οργανισμών συνεχίστηκε απρόσκοπτα με σημαντικές πρωτοβουλίες, ακόμη και σε μία περίοδο που σημαδεύτηκε από μεγάλες προκλήσεις για όλους.

Οπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, μέσα από περισσότερες από 15 δράσεις, ψηφιακά ή δια ζώσης, και λαμβάνοντας πάντα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, η Eurolife FFH και το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης απέδειξαν πως η αγάπη για τον Πολιτισμό και την Τέχνη βρίσκει πάντα τρόπους και μέσα για να εκφράζεται.

- Advertisement -

Στον πυρήνα των δραστηριοτήτων βρέθηκαν παιδιά από όλη την Ελλάδα. Με τη συμμετοχή τους σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα, απέκτησαν μοναδικές εμπειρίες και την ευκαιρία να έρθουν κοντά στον κόσμο του Μουσείου και να γνωρίσουν τον αρχαίο ελληνικό και κυρίως τον κυκλαδικό πολιτισμό, αλλά και τη σύγχρονη τέχνη. Περισσότερα από 3.500 παιδιάσυμμετείχαν σε δράσεις, όπως οι σχολικές επισκέψεις στο Μουσείο, τα εργαστήρια του Σαββατοκύριακου, οι εκπαιδευτικές Μουσειοσκευές και τα Summer Camps. Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση και στον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής, με 26.500 έργα παιδιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ συνεχίστηκε για ακόμα μία χρονιά το διαπολιτισμικό πρόγραμμα «Όλοι Παρέα στο Μουσείο» για παιδιά από διαφορετικές εθνικές κοινότητες που ζουν στην Αθήνα.

Ο πολιτισμός έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία όταν προσφέρεται σε όλους, χωρίς διακρίσεις. Βοηθώντας τους ανθρώπους με δυσκολίες στην όραση και την ακοή, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με την υποστήριξη της Eurolife FFH, δημιούργησε δύο videos στην ελληνική νοηματική γλώσσα και στα διεθνή νοήματα με αντίστοιχο υποτιτλισμό στα ελληνικά και αγγλικά, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+. Το πρώτο video-ξενάγηση στον Κυκλαδικό Πολιτισμό προβάλλεται εντός του Μουσείου, στον όροφο με την Κυκλαδική Συλλογή, και στο website του. Το δεύτερο video, που περιλαμβάνει πληροφορίες για το Μουσείο και οδηγίες για την πρόσβαση σε αυτό, προβάλλεται στο website, αλλά και στην είσοδο του Μουσείου, στον χώρο υποδοχής.

- Advertisement -

Εκτός όμως από τις ενδιαφέρουσες δράσεις που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών, οι ενήλικες «Φίλοι» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος το 2020 σε μια σειρά δράσεων. Συνολικά περισσότεροι από 650 Φίλοι του Μουσείου συμμετείχαν σε ενέργειες που στόχο είχαν να τους φέρουν σε επαφή με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και τη σύγχρονη τέχνη, διερευνώντας τους δεσμούς του χθες με το σήμερα.

Παράλληλα, με την πανδημία να έχει εντάξει την ψηφιακή πραγματικότητα σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας, διατρέχοντας κάθε είδους σχέσης όπως αυτή με τις τέχνες και τον πολιτισμό, η Eurolife FFH υποστήριξε όλες τις σπουδαίες ψηφιακές πρωτοβουλίες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. Περισσότεροι από 10.000 διαδικτυακοί επισκέπτες αξιοποίησαν την ελεύθερη πρόσβαση στον κατάλογο της έκθεσης «TAKIS. Γλύπτης του Mαγνητισμού, του Φωτός και του Ήχου» μέσα από ένα δυναμικό δίγλωσσο microsite, ενώ εκατοντάδες χρήστες έχουν ήδη περιηγηθεί στις ψηφιακές ξεναγήσεις του Μουσείου, διαβάζοντας ενδιαφέρουσες πληροφορίες για επιλεγμένα εκθέματα.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να υποστηρίζει πρωτοβουλίες που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά στον πολιτισμό και την τέχνη, προάγοντας την γνώση και τη δημιουργικότητα. Γι’ αυτό, μέσα από τη στρατηγική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, συμβάλει διαχρονικά στην προώθηση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και τη διάδοσή του εντός και εκτός συνόρων, εμπνέοντας και προάγοντας το δημιουργικό διάλογο μεταξύ των ανθρώπων

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο χάρτης του bancassurance στην Ελλάδα… έως και σήμερα!

Το μέλλον του bancassurance στη χώρα μας δεν θα κριθεί μόνο από τις μεγάλες συμφωνίες - Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας

Πάει για μεγάλες πρωτιές η Eurolife

Στόχος της Eurobank, να ανεβάσει την παραγωγή της ασφαλιστικής στα 900 εκατομμύρια ευρώ

Προς απόκτηση του 100% της Eurolife Life η Eurobank

Yπεγράφη σχέδιο συμφωνίας με τη Fairfax - Οι αλλαγές στο ΔΣ

«Αξίζουμε όσο οι άνθρωποί μας» – Η 3P Insurance τίμησε συνεργάτες και στελέχη σε μια βραδιά αφιερωμένη στους ανθρώπους της

«Η πραγματική επιτυχία δεν βρίσκεται στα βραβεία, αλλά στις ζωές και τις περιουσίες που έχουμε προστατεύσει» επισήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γ. Λούβαρης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Generali επιταχύνει μέσω AI τη διαδικασία αποζημίωσης ομαδικών ασφαλίσεων για πελάτες και συνεργάτες

Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπει την προληπτική ανίχνευση εκκρεμοτήτων, μειώνοντας σημαντικά τις καθυστερήσεις

Her Work. Her Voice.: Η πρώτη πανελλαδική έρευνα για την εργασιακή εμπειρία των γυναικών στην Ελλάδα

Κάθε γυναίκα που εργάζεται στην Ελλάδα μπορεί να συμπληρώσει έως 9/11 το ερωτηματολόγιο, συμβάλλοντας στην ακριβή αποτύπωση της πραγματικότητας

Πάει για συμφωνία(;) η Allianz με την ΕΤΕ

Αυξημένες πιθανότητες δίνουν σε αυτό το σενάριο κύκλοι της αγοράς, ενώ δεν επιβεβαιώνονται αντίστοιχες φήμες από πλευράς NN

Allianz: Νο1 ασφαλιστικό brand στον κόσμο για 7η συνεχή χρονιά!

Β. Χριστίδης: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη, οικοδομώντας ένα πιο ανθεκτικό και αισιόδοξο μέλλον για όλους»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Generali επιταχύνει μέσω AI τη διαδικασία αποζημίωσης ομαδικών ασφαλίσεων για πελάτες και συνεργάτες

Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπει την προληπτική ανίχνευση εκκρεμοτήτων, μειώνοντας σημαντικά τις καθυστερήσεις

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο Ανάπτυξης Συμπεριφορικών Προσόντων και Ήπιων Δεξιοτήτων – Soft Skills

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης στις 29 και 30 Οκτωβρίου 2025

Ημερίδα για το ηθικό μάρκετινγκ στην Υγεία από την ΕΛΑΜ και την Affidea

Το ηθικό μάρκετινγκ αναδείχθηκε ως κρίσιμος πυλώνας για την εμπιστοσύνη και τη βιωσιμότητα στις υπηρεσίες υγείας

Νέοι ευρωπαϊκοί κανόνες για τις άδειες οδήγησης

Με στόχο να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια και να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα, που στοιχίζουν τη ζωή σε σχεδόν 20.000 ανθρώπους κάθε χρόνο στην ΕΕ

Coface: 7 χρόνια στην Ελλάδα – Νέα εποχή με τα εγκαίνια των γραφείων της!

Από το 2018 στην Ελλάδα η Coface έχει στηρίξει εκατοντάδες επιχειρήσεις, από μικρές εξαγωγικές μέχρι μεγάλους ομίλους