back to top
12.2 C
Athens
Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025

To μεγάλο ξεκαθάρισμα των ασφαλιστικών πρακτόρων

Αναδιατάξεις, αναδιανομές, αξιολογήσεις  αλλά και λύσεις συνεργασιών ασφαλιστικών πρακτόρων με τα εταιρικά δίκτυα προβλέπει η ασφαλιστική ατζέντα το 2021. Κάθε κατηγορία, έτσι όπως περιγράφεται, πίσω από τις λέξεις, τους αριθμούς και τις αποφάσεις κρύβει την ιστορία της.

Ικανοποίηση και παροχή κινήτρων για κάποιους, αλλά γεύση αποδοκιμασίας για κάποιους άλλους που δεν έπιασαν στόχους στα χρονικά πλαίσια που ορίζουν οι συμβάσεις.  Περίεργα θα σκέφτεστε, μας τα λέει η στήλη του Ανασφάλιστου σήμερα. Και τώρα θα περιμένετε να διαβάσετε και να μάθετε περισσότερα.

- Advertisement -

Όχι, η στήλη δεν θα περάσει σε λεπτομέρειες και κρίσεις, σχόλια και επικρίσεις, τέτοιου είδους, γιατί προβληματίζεται για κάτι άλλο πιο σοβαρό που αν συνεχιστεί θα έχει αντίκτυπο και σε όσους σήμερα πανηγυρίζουν.

Τι γίνεται με τις πωλήσεις, πώς πάνε; Αν κατεβάζουμε τον πήχυ για να πούμε ότι πωλήσαμε και πιάσαμε στόχους τα πράγματα δεν είναι και τόσο ξεκάθαρα. Και όταν κάποιος δεν καταφέρνει να πωλήσει το ‘εμπόρευμα’ του κάτι δεν καλά.

- Advertisement -

Πώς να αποδώσουμε τώρα ευθύνες, να πούμε ότι ο πωλητής έδειξε υπερβολικό ζήλο να πιάσει την θέση επειδή δεν είχε αλλού ευκαιρία, να πούμε ότι αυτός που τον επέλεξε έκανε λάθος, να πούμε ότι φταίει το προϊόν;

Ο Ανασφάλιστος θεωρεί η πώληση θέλει μεγάλη ικανότητα στην επικοινωνία, ικανότητα στο να θέτεις προτεραιότητες, υψηλή προσαρμοστικότητα και γνώση της οικονομίας, ανάληψη πρωτοβουλιών, ακεραιότητα, αναλυτική σκέψη, ικανότητα και μεγάλη προσοχή στην ανάπτυξη σχέσεων, ενσυναίσθηση και την ικανότητα του να μπορείς να δίνεις συμβουλές. Για να γίνει αυτό πρέπει να σε εμπιστεύονται για αυτό που είσαι και να είσαι σοβαρός, όχι να δείχνεις σοβαρός γιατί το έχασε το παιχνίδι. Αν δεν τα έχει πάνω αυτά ο πωλητής, τι ταμπέλες να κρεμάσεις, τι τίτλους να δώσεις, χαμένος είναι και αυτός και ο unit manager ή τα γραφεία των ασφαλιστικών.

Βασικό για να πωλήσεις πρέπει να έχεις το προϊόν. Εδώ τι έχουμε να πούμε: ότι οι ασφαλιστικές άλλες λιγότερο, άλλες περισσότερο έχουν εκδώσει προϊόντα τα οποία βρίσκουν και κουμπώνουν στις ανάγκες των ασφαλισμένων. Άρα τι μένει, το κόστος και εκεί σκοντάφτουμε.

Έχει λοιπόν να προτείνει ο Ανασφάλιστος δύο πράγματα, μήπως να κοιτάξουν οι ασφαλιστικές καλύτερα τις τιμολογήσεις των προϊόντων και δη, της υγείας αλλά και των άλλων;

Μήπως οι στρατολογήσεις πρέπει να γίνονται με πιο αυστηρά κριτήρια και, όχι ότι περνά στο δρόμο και ρίξει μια ματιά προς τα πάνω, του ανοίγουμε την πόρτα; Ίσως και οι ασφαλιστικές θα είναι πάντα στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνουν θετικά νέα για όλες τις κατηγορίες πωλητών.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ποιοι μπορούν να φέρουν ανάπτυξη στην ασφαλιστική αγορά;

Πώς φταίει η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση, όταν ο δρόμος της ανάπτυξης δεν έχει οριοθετηθεί;

Σεμινάριο «Ηγεσία και Πωλήσεις στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» από την ΕΣΑΠΕ

Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί σε δύο συναντήσεις, 18 και 25 Σεπτεμβρίου 2025 (15:00 – 18:20), σε υβριδικό περιβάλλον

Στις 10/9 ξεκινά το νέο πρόγραμμα σεμιναρίων της Mega Brokers

Το Εκπαιδευτικό Πλάνο Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2025 ενισχύει τις δεξιότητες των συνεργατών της εταιρείας σε καίριους τομείς της αγοράς

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, προκλήσεις και νέα πρότυπα – Ακούστε την εκπομπή

Θ. Σαρανταένας και Α. Ποταμίτης μιλούν για την εξέλιξη των πωλήσεων σε πεδίο όπου συνυπάρχουν ανθρώπινη κατανόηση, τεχνολογία και στρατηγική

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Αντίστροφη μέτρηση για τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE

Τα #graf25 επιστρέφουν για 3η χρονιά στις 12/12, με στόχο την ανάδειξη των άριστων εταιρειών και πρακτικών στη λογιστική και στην οικονομική διοίκηση

Η έκπληξη της ημέρας: Ασφαλιστική στην Ελλάδα μπαίνει στις πιστώσεις / εγγυήσεις

Η εταιρεία δεν εδρεύει στη Λεωφόρο Συγγρού – είναι αρκετό ή χρειάζονται και άλλες πληροφορίες;

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Mastercard: Πιο απλές και ασφαλείς πληρωμές για όλους το 2026, με την καινοτομία στο επίκεντρο

Στις προτεραιότητες, η μετάβαση σε 100% tokenised συναλλαγές έως το 2030, καθώς και οι προηγμένες λύσεις κυβερνοσφάλειας

Η Howden Hellas στο Παγκόσμιο Συνέδριο Φυσικών Πόρων – Συμμετοχή με διεθνή βαρύτητα και στρατηγικά μηνύματα

Η εταιρεία δηλώνει έτοιμη να μετατρέψει τη γνώση σε πράξη, προσφέροντας στους πελάτες της πρωτοποριακές λύσεις και υψηλή τεχνογνωσία

Δήλωση Γ. Χατζηθεοδοσίου για τις εκλογές της ΕΣΑΠΕ

Ο πρόεδρος του ΕΕΑ επισημαίνει ότι η συμμετοχή στη διαδικασία αποτύπωσε ένα ακόμα μήνυμα ενότητας και ισχυρού ενδιαφέροντος για τον κλάδο

Νέο «Εγχειρίδιο Προϊόντων Αστικής Ευθύνης» από την ΕΑΕΕ – Ένα απαραίτητο εργαλείο για τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς

Σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει καθοδήγηση τόσο στα πιο έμπειρα στελέχη όσο και σε εκείνους που κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ άνοιξε τις πύλες της σε σπουδαστές του Δημόσιου ΙΕΚ Επανομής

Κατά την επίσκεψή τους οι εκπαιδευόμενοι γνώρισαν το μοντέλο λειτουργίας ενός από τους πιο δραστήριους ελληνικούς ομίλους στον ασφαλιστικό κλάδο