back to top
20.7 C
Athens
Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025

Η αλεπού από το παζάρι ζητά ασφαλιστικές

της Ελενας Ερμείδου

Τι άλλο μπορεί να θέλει μία ‘αλεπού’ στο παζάρι, από το να διαλέξει την καλύτερη πραγμάτεια;

- Advertisement -

Ο λόγος για την πλατφόρμα Pricefox η οποία στοχεύει, αν δει κανείς τον σχεδιασμό της να πιάσει όλες τις ασφαλιστικές. Ενας επιχειρηματίας για να ξεκινήσει θα πρέπει να έχει όραμα, σκοπό και στόχο, διαφορετικά πριν ανοίξει την επιχείρηση, θα την κλείσει. Μία επιχείρηση θα πρέπει να έχει επιλέξει το σωστό ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο της επιτρέπει την οικονομική της συνέχεια, και το οποίο θα αποτελεί εγγύηση και τεκμήριο για την έξωθεν καλή μαρτυρία της. Για να ισχύσουν αυτά, η επιχείρηση θα πρέπει να λαμβάνει σωστές υπηρεσίες, να αναγνωρίζει τις ικανότητες των ανθρώπων και να ανταποδίδει, διαφορετικά κάπου θα σκαλώσει.

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για μία επιχείρηση που στηρίζεται τις δυνάμεις τις πάνω σε μία πλατφόφρμα ηλεκτρονική, είτε αυτή αποκαλείται Insurancemarket, είτε Cosmoteinsurance, είτε pricefox. Είναι πλατφόρμες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

- Advertisement -

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση είναι αυτή που φέρνει το χρήμα στις ασφαλιστικές. Γι’ αυτό και αμοίβεται καλά. Δεν είναι τυχαίο που ο κλάδος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης είναι ο κλάδος με τις υψηλότερες αμοιβές σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ. Τι γίνεται όμως με μία πλατφόρμα ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Πώς διανέμονται τα κόστη, τα κέρδη και πως αποδίδονται οι προμήθειες και τι δουλειά γίνεται μετά την πώληση;

Οι ασφαλιστικές γράφουν τζίρους και κέρδη μεγάλο ποσοστό των οποίων βασίζεται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Μία πλατφόρμα μπορεί να μειώνει τα κόστη των ασφαλιστικών, δεν μπορεί επουδενί, όμως να υποκαταστήσει ή αντικαταστήει τον άνθρωπομ ειδικά όταν θέλουμε να μιλάμε για υπηρείες υγείας, ζωής, επενδυτικά προίόντα που είναι ίσως τα πιο πολύπλοκα στην ασφαλιστική αγορά και να δηλώνουμε πετυχημένοι.

Υπάρχουν οι ασφαλιστικές που δουλεύουν πολυκαναλικά, υπάρχουν οι ασφαλιστικές που συνεργάζοται με πρακτορεία, οι ασφαλιστικές που συνεργάζονται με τα δίκτυα, και τις πλατφόρμες. Η αγορά έχει θέση για όλους τους σωστούς επαγγελματίες. To σίγουρο είναι ότι πρέπει όλα να αξιολογούνται χωρίς βιασύνη. Να ζούμε την εποχή μας, να μην μας συμπαρασύρει όμως το ρεύμα και να μας πηγαίνει όπου θέλει.

Είναι πολύ ωραίο να γίνονται προσπάθειες που ευνοούν τις υγείς συνθήκες ανταγωνισμού. Προσπάθειες που σέβονται τον κλάδο, και τους καταναλωτές. Μία τέτοια προσπάθεια φαίνεται να επιχειρεί να κάνει η Pricefox, αποκτώντας συνεργασιά με τις ασφαλιστικές.

Μέχρι σήμερα συνεργάζεται με την Ευρώπη Ασφαλιστική, την Εθνική Ασφαλιστική, την Groupama, την Eurolife FFH.

 

https://insuranceworld.gr/89436/eidiseis/asfalistikes-eidiseis/mpike-stin-agora-neos-dianomeas-polisis-asfaleion/

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Στον Βόλο ο Πρόεδρος του EΕΑ – Επίσημος καλεσμένος στην επετειακή εκδήλωση των 20 χρόνων του Συνδέσμου Διαμεσολαβούντων Ασφαλειών Μαγνησίας

Στη διάρκεια της βραδιάς αναμένεται να τιμηθούν πρόσωπα και συνεργασίες που στήριξαν την πορεία του Συνδέσμου όλα αυτά τα χρόνια

Νέες ασφαλιστικές συμφωνίες, ο τροχός της τύχης γυρνά

Ο Ανασφάλιστος βλέπει έντονο αναβρασμό, με συζητήσεις και ψιθύρους, σε ασφαλιστικές και διαμεσολάβηση

Η προεγγραφή για την εκδήλωση του ΠΣΑΣ και του ΕΕΑ άνοιξε – Κλείστε θέση μέχρι τις 14/11

Νέες τάσεις, κανονιστικές υποχρεώσεις αλλά και ιστορίες έμπνευσης, στην εκδήλωση που θα λάβει χώρα 20/11 στο Μουσείο «Η Ελλάδα σε Μικρογραφία»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

EXPERT NATURE PROTECT: Η κίνηση της Groupama Ασφαλιστικής που «διαβάζει» την εποχή της υποχρεωτικής κάλυψης

Λύσεις που δεν αντιμετωπίζουν την υποχρεωτικότητα ως βάρος, αλλά ως ευκαιρία για ουσιαστική θωράκιση των επιχειρήσεων και κατ' επέκταση της χώρας

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Τεχνική έκθεση: Το «κρυφό» θεμέλιο κάθε σοβαρής ασφαλιστικής κάλυψης

Ένα εργαλείο που συχνά δεν είναι ορατό στον τελικό ασφαλισμένο, ωστόσο καθορίζει πολλά

Ο πιο επικίνδυνος μήνας και η πιο θανατηφόρα μέρα στους ελληνικούς δρόμους

Αναλύοντας στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η Apeiron Insurance Project αποκαλύπτει τους καθοριστικούς παράγοντες οδικής ασφάλειας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Κλάδος αυτοκινήτου: Πάνω από 5% αυξημένη η παραγωγή ασφαλίστρων του 2024

Διαβάστε τη νέα Στατιστική Επετηρίδα Ασφάλισης Αυτοκινήτου που εξέδωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Achmea: Οι 4 στόχοι για το 2030 και οι συνεργασίες της

Η στρατηγική «Next Level» βασίζεται σε τέσσερις σημαντικές επιλογές, που θα καθορίσουν το μελλοντικό προφίλ της εταιρείας

Σύμπραξη ΕΑΕΕ και ΑΝΙΑ στην Ιταλία για την περιβαλλοντική ευθύνη, στο πλαίσιο του έργου LIFE PROFILE

Στόχος της ημερίδας, να αναδείξει τη σημασία της χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εφαρμογή της Οδηγίας ELD

Πάμε για ριζική ανανέωση στον ΣΠΑΤΕ: 16 υποψήφιοι στις εκλογές της 1ης Δεκεμβρίου

Nέες ιδέες, ενέργεια και όρεξη για συλλογική δράση υπόσχονται να μεταμορφώσουν τη λειτουργία και τη δυναμική του Συνδέσμου

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο Αλ. Βουρδόλης

Η πολυετής εμπειρία του, κατά τον CEO Ν. Μακρόπουλο, αποτελεί ισχυρή εγγύηση για την περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη και εδραίωση της εταιρείας