Επιχειρηματική σταθερότητα εν μέσω κρίσης: Ένα πλάνο 4 σημείων

To 2020 αποτελεί αδιαμφισβήτητα μια χρονιά που θα θυμόμαστε όλοι μας. Η πανδημία του COVID-19 μας έχει επηρεάσει όλους σε πολλαπλά επίπεδα πόσο μάλλον σε αυτή την φάση του δεύτερου lockdown. Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων, τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων και το ανθρώπινο δυναμικό των οργανισμών αισθάνονται νευρικότητα για το μέλλον. Ενάντια στο αρνητικό πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί, οι οργανισμοί θα μπορούσαν να εστιάσουν στην επίτευξη της επαγγελματικής σταθερότητας μέσα από τους παρακάτω τρόπους:

Εστίαση στο «core business» τμήμα του οργανισμού

Ο πανικός πολλές φορές οδηγεί τις επιχειρήσεις σε βιαστικές κινήσεις διαφοροποίησης, προσθέτοντας νέα προϊόντα ή υπηρεσίες. Ωστόσο, η ανάληψη ενός τέτοιου μεγάλου ρίσκου χωρίς σωστό σχεδιασμό ειδικά αυτό το διάστημα της κρίσης μπορεί να αποδειχθεί σπατάλη χρόνου και χρήματος. Αν σε μια τέτοια κίνηση αφιερώσετε περισσότερους πόρους απ΄ ότι θα έπρεπε, «στερώντας» τους από τις κύριες υπηρεσίες σας ή τα βασικά σας προϊόντα θα μπορούσε να είναι καταστροφική. Η εστίαση στην κύρια επιχειρηματική αποστολή υπογραμμίζει την σταθερότητα που είναι το ζητούμενο σε περίοδο κρίσης.

Αξιοποίηση υπάρχουσας βάση πελατολογίου

Βεβαιωθείτε ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που παρέχετε ικανοποιούν πραγματικά τους υπάρχοντες πελάτες σας και εργαστείτε σκληρά για να βεβαιωθείτε πως είναι ευχαριστημένοι. Οι πραγματικά πιστοί πελάτες θα σας προσφέρουν δυνητικά ακόμη περισσότερες πωλήσεις.

Διατήρηση των μάρκετινγκ καμπανιών σας

Βρισκόμαστε σε ψηφιακή εποχή, οπότε ίσως η διαφήμιση στην τοπική εφημερίδα να μην αυξάνει τη βάση των πελατών σας. Αναζητήστε τρόπους μετακίνησης της καμπάνιας σας σε ψηφιακή μορφή. Οι πελάτες είναι ανήσυχοι και αναζητούν διαφορετικές προτάσεις όταν πρόκειται να προχωρήσουν σε κάποια παραγγελία. Συνεχίζοντας να προβάλετε το όνομα της επιχείρησης σας, όλο και περισσότεροι πελάτες είναι πιθανό να βρουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, παρά των ανταγωνιστών σας.

Αποτελεσματική επιλογή ανθρώπινου δυναμικού

Όπως όλα δείχνουν, η μετάβαση στη νέα εργασιακή πραγματικότητα, δεν είναι εύκολη υπόθεση, από την μια πλευρά ο περισσότεροι εργαζόμενοι εργάζονται απομακρυσμένα και αναζητούν επιλογές που μπορούν να τους επιτρέψουν να εξισορροπήσουν καλύτερα την εργασία και την προσωπική τους ζωή, από την άλλη πλευρά οι δεξιότητες που απαιτούνται από τους εργοδότες να έχουν αλλάξει. Για να μπορέσουν οι οργανισμοί να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, θα πρέπει να απευθυνθούν σε ειδικούς όπως η ManpowerGroup και να «επενδύσουν» στη σωστή επιλογή και ανάπτυξη ταλέντων αναβαθμίζοντας τις δεξιότητες που απαιτούνται πλέον για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Διαβάστε τις υπηρεσίες της ManpowerGroup εδώ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*