back to top
20.7 C
Athens
Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2025

Άμεση Βοήθεια σε 218.338 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο

Το εύρος των υπηρεσιών της INTERAMERICAN υπογραμμίζουν οι δραστηριότητες της εταιρείας στους τομείς Βοήθειας. Συνεχίζοντας τη σημαντική υποστήριξη των πελατών της στους κλάδους ασφάλισης Υγείας και Αυτοκινήτου με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε, συνολικά, στην Άμεση Ιατρική/Υγειονομική και την Οδική Βοήθεια κατά το πρώτο εξάμηνο φέτος, 218.338 περιστατικά. Παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες λόγω των περιοριστικών μέτρων, η ζήτηση των υπηρεσιών κυμάνθηκε στα επίπεδα του αντίστοιχου εξαμήνου του 2019 (218.141 περιστατικά). Κατά μέσο όρο, ημερησίως, η εταιρεία εξυπηρετούσε με σχετικές υπηρεσίες 1.200 πελάτες.

Η INTERAMERICAN παρουσιάζει στους τομείς Βοήθειας συνεχή βελτίωση και του ειδικού, σύνθετου δείκτη ικανοποίησης πελατών – προτίμησης και διάθεσης για σύσταση της εταιρείας σε τρίτους. Το Net Promoter Score (NPS) επιβεβαιώνει την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, ανερχόμενο κατά τον Ιούνιο στις 79,3 μονάδες, με την Οδική Βοήθεια ειδικότερα να σημειώνει NPS 80 μονάδες.

- Advertisement -

Συγκεκριμένα στην Άμεση Ιατρική Βοήθεια, κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους η INTERAMERICAN ανταποκρίθηκε σε 13.159 συνολικά κλήσεις. Ο τομέας, κομβικός και για τη λειτουργία του εταιρικού συστήματος υγείας με τη Γραμμή Υγείας 1010 ως πύλη υποδοχής περιστατικών, αντιμετώπισε την ανάγκη κρίσιμης διακομιδής από αέρος με ελικόπτερο ή υγειονομικό αεροπλάνο σε 23 περιστατικά, τα οποία ήδη ανήλθαν μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο σε 36. Η χρήση ασθενοφόρων του ιδιόκτητου στόλου εξυπηρέτησε 2.570 διακομιδές, ενώ παρασχέθηκαν ιατρικές συμβουλές σε 10.537 περιπτώσεις και εξυπηρετήθηκαν 29 περιστατικά και εκτός Ελλάδος. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία διατηρεί συνεργασίες για παροχή υπηρεσιών διακομιδής από αέρος και με δήμους της νησιωτικής Ελλάδος, έχοντας προσθέσει από το φετινό καλοκαίρι μια ακόμη, με νησί των Κυκλάδων.

Στον τομέα της Οδικής Βοήθειας, η INTERAMERICAN διαχειρίστηκε από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο 205.179 περιστατικά. Ενδεικτικά της ευελιξίας των υπηρεσιών είναι τα επιμέρους στοιχεία: η εταιρεία προσέφερε επιτόπου υπηρεσίες σε 58.775 περιπτώσεις και σε 61.768 υπηρεσίες Autohelp. Μετέφερε, επίσης, 69.344 οχήματα και επαναπάτρισε άλλα 15.292.

- Advertisement -

Η τηλεματική στην Οδική Βοήθεια: Drive ON

Ιδιαίτερα σημαντική προστιθέμενη αξία στην Οδική Βοήθεια της INTERAMERICAN και της Anytime αποτελεί, από πέρυσι, η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας με την εφαρμογή Drive ON, που είναι διαθέσιμη για κινητά με Android και iOS. Η εφαρμογή κάνει άμεση την επαφή του πελάτη με την υπηρεσία, καθώς η Οδική Βοήθεια της εταιρείας ενημερώνεται χωρίς να απαιτηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και εντοπίζεται αυτόματα η τοποθεσία του καλούντος μέσω GPS. Ο πελάτης πληροφορείται, ταυτόχρονα, για τον χρόνο άφιξης της Βοήθειας και ο ίδιος μπορεί να παρακολουθεί την πορεία προσέγγισης. Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας (Μάιος 2020), το 96,1% όσων έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή Drive ON για την εξυπηρέτησή τους, δηλώνουν ότι θα την ξαναχρησιμοποιήσουν αν χρειασθεί.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σύμπραξη ΕΑΕΕ και ΑΝΙΑ στην Ιταλία για την περιβαλλοντική ευθύνη, στο πλαίσιο του έργου LIFE PROFILE

Στόχος της ημερίδας, να αναδείξει τη σημασία της χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εφαρμογή της Οδηγίας ELD

Interamerican & Anytime: Όταν η ασφάλιση γίνεται εμπειρία ζωής

Πίσω από την επιτυχία βρίσκεται το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Interamerican, που εξασφαλίζει πραγματική υποστήριξη πριν και μετά την ασφάλιση

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Κατάργηση μηνιαίων συμβολαίων στον Ν. Αττικής

Από 22/10/2025 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης - Εξαιρέσεις για εποχιακές χρήσεις και εκδοθέντα ειδοποιητήρια

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής: Τι αλλάζει για επιχειρήσεις και ασφαλιστικές συναλλαγές

Τα περισσότερα ασφαλιστήρια δεν επιβαρύνονται με το νέο τέλος, σε αντίθεση με χρηματοδοτικά προϊόντα ή ορισμένες κινήσεις κεφαλαίου

Μεγάλη ανταπόκριση στη δημόσια προσφορά της Euronext για την ΕΧΑΕ

To αποτέλεσμα θα ανακοινωθεί επίσημα στις 19 Νοεμβρίου

Το myIDD στο επίκεντρο της ασφαλιστικής αγοράς

Κεντρική η παρουσία του Αλέξανδρου Πατσού στην εκδήλωση που διοργανώνει ο ΠΣΑΣ στις 20 Νοεμβρίου

14th Clinical Research Conference: Κλειστή Συνάντηση Εργασίας με τη συμμετοχή του κ. Άδωνι Γεωργιάδη, Υπουργού Υγείας

Το #crco25, με τίτλο «Κλινικές μελέτες: Τα μετέωρα βήματα και οι προκλήσεις», θα πραγματοποιηθεί 4/12 στο Divani Caravel

Κλάδος αυτοκινήτου: Πάνω από 5% αυξημένη η παραγωγή ασφαλίστρων του 2024

Διαβάστε τη νέα Στατιστική Επετηρίδα Ασφάλισης Αυτοκινήτου που εξέδωσε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος