back to top
11.2 C
Athens
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

H INTERAMERICAN προσφέρει ένα απόλυτα ψηφιακό εκπαιδευτικό περιβάλλον

Η νέα πραγματικότητα που διαμορφώθηκε κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης επηρέασε καθοριστικά τον τρόπο εργασίας και επικοινωνίας των Ασφαλιστικών Συμβούλων. Η INTERAMERICAN, από την πρώτη στιγμή οργάνωσε για τους Συνεργάτες της εντατικά εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμογής, ώστε να ανταπεξέλθουν στις διαμορφούμενες προκλήσεις, με βάση τον ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών της εταιρείας και το digital marketing. Δημιουργήθηκε ένα νέο σχέδιο εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων  για κάθε Ασφαλιστικό Σύμβουλο, σε συνδυασμό με την οργάνωση του ψηφιακού γραφείου, ώστε να παραμείνει αναπτυξιακά παραγωγικός και να υπηρετεί την πελατοκεντρική αποστολή της INTERAMERICAN απέναντι σε κάθε ασφαλισμένο: «να τον βοηθά να ζει πιο ασφαλής, περισσότερο και καλύτερα».

Κατά τον Μάιο, ολοκληρώθηκαν 57 εξ αποστάσεως προγράμματα εκπαίδευσης για το εταιρικό Δίκτυο Πωλήσεων. Το σχέδιο περιελάμβανε 5 καθημερινές πρακτικές εκπαιδεύσεις με role plays και βέλτιστες πρακτικές, που κάλυπταν τις ανάγκες των διαφορετικών ομάδων που συμμετείχαν. Συνολικά, περισσότεροι από 350 Συνεργάτες έλαβαν μέρος σε σύγχρονα virtual classes και live webinars για την αποτελεσματική χρήση τεχνολογιών εξ αποστάσεως επικοινωνίας. Στις εκπαιδεύσεις χρησιμοποιήθηκαν οι περισσότερες σύγχρονες  ψηφιακές πλατφόρμες επικοινωνίας (zoom, το skype, το viber, το messenger). Τα προγράμματα εκπαίδευσης στις ψηφιακές λειτουργίες, δυνατότητες και τρόπους προσέγγισης των πελατών, συνεχίζονται και κατά τον Ιούνιο. Οι επίκαιρες εκπαιδεύσεις βοήθησαν όλους όσοι συμμετείχαν στην εξοικείωσή τους με τη νέα πραγματικότητα, στη διατήρηση ουσιαστικής επικοινωνίας με τους πελάτες τους, καθώς και στη δημιουργία νέων επαφών με δυνητικούς πελάτες. Οι θεματικές ενότητες ήταν:

- Advertisement -
  • Πρακτική στις ψηφιακές πλατφόρμες skype, viber, messenger, zoom
  • Ανάπτυξη δυνατού brand στα ψηφιακά Μέσα
  • Τρόποι αποτελεσματικής επικοινωνίας στις επαφές με τον πελάτη
  • Εξυπηρέτηση πελατολογίου με video calls
  • Η πρώτη συνάντηση με δυνητικό πελάτη – αρχές και κατευθύνσεις
  • Do’s & don’ts για καλύτερες βιντεοδιασκέψεις.

Παράλληλα, υλοποιήθηκαν 8 virtual classes σε 60 υποψήφιους Συνεργάτες για τον  ουσιαστικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης και του Ασφαλιστικού Συμβούλου, σήμερα, στην κοινωνία. Επίσης, αναπτύχθηκαν δύο δεκαήμερα προγράμματα προετοιμασίας 50 Συνεργατών για την πιστοποίηση γνώσεων επενδυτικών προϊόντων και 10 εξειδικευμένα virtual classes για 20 νέους Συνεργάτες της. Η πυκνή δέσμη εκπαίδευσης συμπληρώθηκε με 5 e-learning προγράμματα, στα οποία συμμετείχαν 842 Συνεργάτες. Οι αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών προγραμμάτων κατέδειξαν ικανοποίηση των Συνεργατών έφθασε στο 94%. Για την INTERAMERICAN, η στρατηγική προτεραιότητα της δημιουργίας νέας εμπειρίας στους ασφαλισμένους της περνά μέσα από την ψηφιακή καινοτομία και τις δυνατότητες ισχυρής αλληλεπίδρασης που υποστηρίζει η ψηφιακή τεχνολογία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030

Τι περιλαμβάνει το business plan με στόχο την αύξηση του χαρτοφυλακίου εγγεγραμμένων ασφαλίστρων πάνω από 100 εκατ. ευρώ

KPMG: 100+ κορυφαία στελέχη στην παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά 

Με καίριες επισημάνσεις και σημαντικές παρουσίες ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση της KPMG στην Ελλάδα «The Future of Insurance»

Με νέα σχέδια, εργασιακή ορμή και φιλόδοξες προοπτικές γιόρτασε η NP Ασφαλιστική τα 22α γενέθλιά της

Στην εκδήλωση αναδείχθηκε η επίδραση της εταιρικής κουλτούρας στα οικονομικά μεγέθη, στον επαγγελματισμό της και στις σχέσεις με συνεργάτες και προσωπικό

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Apollon Broker: Αποφοίτησαν δύο στελέχη από το Advanced Program in Management for Insurance Executives 2025

Το πρόγραμμα των Eurolife-ΠαΠει αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά σχήματα στον χώρο της ασφαλιστικής διοίκησης

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ άνοιξε τις πύλες της σε σπουδαστές του Δημόσιου ΙΕΚ Επανομής

Κατά την επίσκεψή τους οι εκπαιδευόμενοι γνώρισαν το μοντέλο λειτουργίας ενός από τους πιο δραστήριους ελληνικούς ομίλους στον ασφαλιστικό κλάδο

Αμερικάνικο Κολλέγιο και PwC: Μνημόνιο Συνεργασίας για ενδυνάμωση της νέας γενιάς ψηφιακών ηγετών

Η στρατηγική συνεργασία έχει στόχο να συνδέσει εκπαίδευση και αγορά εργασίας μέσα από καινοτομία, τεχνολογία και βιωματική μάθηση

BCA College: Ημερίδα «The Symbiosis Effect: AI & I»

Μια εκδήλωση με σημαντικές παρουσίες, που δείχνει πώς άνθρωποι και μηχανές μπορούν να συνδημιουργήσουν το μέλλον της μάθησης, της εργασίας και της ηγεσίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Πανελλαδική δράση για την πρόληψη των τροχαίων

Στον Πειραιά κορυφώνεται (19/12) η πανελλαδική καμπάνια οδικής ασφάλειας – Προώθηση του αυτοελέγχου μέσω δωρεάν διάθεσης του Alco Selftest

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων

Η εταιρεία προσφέρει στις ελληνικές επιχειρήσεις ένα επιπλέον ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης, ενώ παράλληλα ενισχύει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

NN Hellas: Υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, ενισχύοντας τη δέσμευση για έναν συμπεριληπτικό εργασιακό κόσμο

Μια ουσιαστική υπόσχεση για την ενίσχυση της κουλτούρας συμπερίληψης και τη διασφάλιση ίσων ευκαιριών για όλους τους εργαζόμενους

Σοβαρές καταγγελίες για μη αποζημίωση διαγνωστικής εξέτασης

Παρότι το κόστος της απαραίτητης εξέτασης καλπροτεκτίνης μετακυλίεται στους πάσχοντες από ΙΦΝΕ, μακροπρόθεσμα επιβαρύνεται το σύστημα υγείας

Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030

Τι περιλαμβάνει το business plan με στόχο την αύξηση του χαρτοφυλακίου εγγεγραμμένων ασφαλίστρων πάνω από 100 εκατ. ευρώ