back to top
13.8 C
Athens
Πέμπτη 3 Απριλίου 2025

Έλληνας CEO πίσω από την ασφαλιστική εταιρεία που σάρωσε με το σποτ στο Super Bowl

Το Super Bowl στις Ηνωμένες Πολιτείες θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα της χρονιάς. Η διαφήμιση στην τηλεόραση κατά τη διάρκεια του αγώνα κοστίζει πανάκριβα (λέγεται ότι τα 30 δευτερόλεπτα κοστίζουν 5,6 εκατομμύρια δολάρια!).

Πρόκειται για διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη.

- Advertisement -

Πιθανότητα το ελληνικό χρώμα στην εν λόγω διαφήμιση να έχει σχέση με την ελληνική καταγωγή του CEO, Ted Mathas, της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρείας New York Life Insurance Company.

- Advertisement -

Θεωρείται ένας από τους ισχυρότερους ομογενείς στη Νέα Υόρκη, ο οποίος κατά καιρούς αποδεικνύει έμπρακτα την αγάπη και τον σεβασμό για την χώρα καταγωγής του.

Μια από τις πρόσφατες χαρακτηριστικές πράξεις του είναι η δωρεά ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανακαίνιση του κτιρίου της Κοινότητας Μεταμορφώσεως Σωτήρος στο Ράι του Ουεστσέστερ, όπου είναι ενορίτης, τον Μάιο του 2018.

Τον Ιούνιο του 2008 όταν η ύφεση χτύπησε την πόρτα σε μεγάλες εταιρείες σε Ν. Υόρκη και αλλού, ο Ted Mathas ανέλαβε CEO στη New York Life, έχοντας διαδεχθεί τον Sy Sternberg.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κ. Μακέδος: Iσχυρή δέσμευση η επένδυση στην ασφάλεια και στην υποστήριξη των μελών του ΤΜΕΔΕ

Σε ισχύ έχουν τεθεί από χθες 1η Απριλίου 2025 οι νέες εξειδικευμένες ανταποδοτικές ασφαλιστικές καλύψεις, που προσφέρει το Ταμείο Μηχανικών

Δ. Γαβαλάκης: Προχωρά περαιτέρω η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών για τους διαμεσολαβούντες

Προχωρά περαιτέρω η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών προς τους ασφαλιστικούς και αντασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

ΤΜΕΔΕ: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις σε συνεργασία με την Allianz και Generali

Από σήμερα 1η Απριλίου 2025 τίθενται σε εφαρμογή οι νέες εξειδικευμένες ανταποδοτικές ασφαλιστικές καλύψεις,

Κ. Σεμερτζόγλου: Η HDI κλείνει 30 χρόνια στην Ελλάδα, προετοιμάζει δράσεις

Στο πλαίσιο της επετείου, η HDI σχεδίαζει σειρά από δράσεις με στόχο να ευχαριστήσει τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία της αλλά και για να ενισχύσει περισσότερο τις σχέσεις της  με την επιχειρηματική κοινότητα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ερώτηση σφήνα: Πώς περιμένουν να αυξήσουν τα μερίδια τους οι ασφαλιστικές;

Η απάντηση στην ερώτηση σφήνα του Ανασφάλιστου για πως περιμένουν να αναπτυχθούν οι ασφαλιστικές  δεν μπορεί να είναι μόνο μία, είναι πολλές

Αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το ΕΣΥ-Τι δείχνει έρευνα της GPO για τον ΠΙΣ

Παρά τις εξαγγελίες και τις προσπάθειες του Άδωνι Γεωργιάδη και της κυβέρνησης, αυξάνεται η δυσαρέσκεια των πολιτών για το δημόσιο σύστημα υγείας

«Να ξαναγίνουμε ο εθνικός πρωταθλητής στην Ιδιωτική Ασφάλιση» το μήνυμα που Δ. Μαζαράκη από το βήμα της Επιθεώρησης Χρυσολόγου

«Δημιουργώντας… αστέρια»! Αυτό τον τίτλο επέλεξε φέτος η Επιθεώρηση του κ. Χρήστου Χρυσολόγου, δεδομένης της σταθερής δυναμικής της

H EUROINS Ελλάδος μέγας χορηγός του «13ΟY KALLITHEA RUN»

Για 13η συνεχόμενη χρονιά, η Ασφαλιστική Εταιρεία Euroins Ελλάδος στηρίζει έναν θεσμό που φέρνει κοντά τους κατοίκους της Καλλιθέας

Brokers Union: € 36 εκατ. παραγωγή, 15% αύξηση, ισχυρή ανάπτυξη στον κλάδο Ζωής & Υγείας

Η Brokers Union επιβεβαιώνει τη σταθερή της ανάπτυξη, κλείνοντας το 2024 με 36 εκατ. € καθαρή παραγωγή (συν δικαίωμα) και 15% αύξηση ασφαλίστρων.