back to top
18.1 C
Athens
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2025

Φλέγεται η ασφαλιστική αγορά

Φλέγεται η αγορά ….ρυθμίζεται και εξοπλίζεται και παίρνει θέσεις από παντού, σε όλα τα σημεία. Φλέγεται για τι άλλο…. για αυτό που διατείνεται ότι θέλει να κάνει, να αναπτυχθεί.  Να ξεφύγει από το 2 – 2,5% στο ΑΕΠ, να αυξηθεί η συμμετοχή της και να δουλέψει σε άλλους πιο εξελιγμένους, οργανωμένους, Ευρωπαϊκούς ρυθμούς.

Δεν παραβλέπουμε και ότι αλλάζει η ρητορική της κυβέρνησης. Επιστρέφουν, επίσης μετά από έτη απουσίας και τα κρατικά χαρτιά χρέους, μπαίνουν νέες ιδέες για μη χρηματοοικονομικούς δείκτες που όμως επιδρούν στις αποδόσεις με πρωτοπόρο την Allianz και την PIMCO, όλα μαζί συνθέτουν ένα εκρηκτικό κοκτέϊλ ανάπτυξης, υπό την αίρεση ότι η φιλοσοφία της αγοράς θα πάρει άλλη θέση, ή θα συμπληρωθεί.

- Advertisement -

Εμείς από την στήλη του Ανασφάλιστου και από όλο τον κλαδικό Τύπο ο οποίος γνωρίζει πως το χρηματοοικονομικό κομμάτι των ασφαλειών, υπηρεσίες και προϊόντα μπορούν να στηρίξουν την οικονομία το υποστηρίζουμε.

…. υπό την αίρεση

- Advertisement -

Υπό την αίρεση ότι οι πυλώνες του Solvency II και η εταιρική διακυβέρνηση εφαρμόζονται και ελέγχονται σωστά με όποια μετατροπή και βελτίωση γίνει το 2021, ανάπτυξη θα υπάρξει στην Ελλάδα.

Υπό την αίρεση ότι η κυβέρνηση θα θεσμοθετήσει ΣΔΙΤ για να πιάσει και την πλευρά των επενδυτών, να τραβήξει και funds για μακροπρόθεσμες επενδύσεις

Υπό την αίρεση και η εγχώρια ασφαλιστική αγορά ξεκαθαρίσει τι θέλει να κάνει, με ποιους τρόπους θέλει να αναπτυχθεί και σε ποιους τομείς, και να μην γυρνά γύρω από την ουρά της, την πατά και μετά τρέχει.

Υπό την αίρεση ότι θα υπάρξει σταθερή προσέγγιση και συνέχεια ως προς τους στόχους και κουλτούρα.

Σήμερα η αγορά φλέγεται για ανάπτυξη, καλά κάνει. Αύριο ασφαλιστική αγορά και Πολιτεία αν δεν έχει ξεπεράσει τα εμπόδια θα καεί.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Νέο προϊόν ασφάλισης που θα εντυπωσιάσει, σύντομα στις οθόνες σας

Το διαδικτυακό προϊόν θα απευθύνεται σε ΜμΕ που το έχουν ανάγκη και μέχρι τώρα δυσκολεύονται πολύ να πάρουν καλύψεις

Η απόφαση του ECOFIN και η «σιωπηλή» ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά

Οι δασμοί στα μικροδέματα αφορούν και την ασφαλιστική βιομηχανία, η οποία καλείται να δει αυτή την εξέλιξη στρατηγικά

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Νέες ασφαλιστικές συμφωνίες, ο τροχός της τύχης γυρνά

Ο Ανασφάλιστος βλέπει έντονο αναβρασμό, με συζητήσεις και ψιθύρους, σε ασφαλιστικές και διαμεσολάβηση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο προϊόν ασφάλισης που θα εντυπωσιάσει, σύντομα στις οθόνες σας

Το διαδικτυακό προϊόν θα απευθύνεται σε ΜμΕ που το έχουν ανάγκη και μέχρι τώρα δυσκολεύονται πολύ να πάρουν καλύψεις

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance World και αναπαράχθηκε μέσω του newsletter, προβαίνουμε στην ακόλουθη διόρθωση. Το κείμενο που αναρτήθηκε για την...

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά και δυσαρέσκεια για τον Philippe Donnet

Νέες ασφαλιστικές συμφωνίες, ο τροχός της τύχης γυρνά

Ο Ανασφάλιστος βλέπει έντονο αναβρασμό, με συζητήσεις και ψιθύρους, σε ασφαλιστικές και διαμεσολάβηση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Άμεση αντίδραση ΔΕΕΙΑ στην επιστολή του ΕΕΑ για αθέμιτες πρακτικές – Αναμένονται οι κυρώσεις

Την ανάγκη επιβολής προστίμων και αναίρεσης μη σύννομων πρακτικών που πλήττουν τους επαγγελματίες επισημαίνει σε νέα ανακοίνωση το Επιμελητήριο

Νέα προσθήκη στην ομάδα της Allianz Trade στην Ελλάδα – Η Μαρία Αλυμάρα αναλαμβάνει ως Account Manager

Η εταιρεία προσβλέπει σε ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και αριστεία στις επιχειρηματικές συνεργασίες

Η Hoolie Pet Insurance φέρνει νέα εποχή στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα

Με φιλοσοφία απλότητας και διαφάνειας, η εταιρεία υπόσχεται ουσιαστική κάλυψη, χωρίς περίπλοκα ψιλά γράμματα και αναπάντεχες εξαιρέσεις

Νέο προϊόν ασφάλισης που θα εντυπωσιάσει, σύντομα στις οθόνες σας

Το διαδικτυακό προϊόν θα απευθύνεται σε ΜμΕ που το έχουν ανάγκη και μέχρι τώρα δυσκολεύονται πολύ να πάρουν καλύψεις