back to top
14.2 C
Athens
Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025

Προμήθειες: Υπάρχει τρόπος να μην τις χάνετε

Της Ελενας Ερμείδου

Πότε ο πελάτης είναι σταθερός και δεν ψάχνει να βρει ευκαιρίες να φύγει δίνοντας τα “διαπιστευτήρια” του σε άλλον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή; Η απάντηση είναι εύκολη: όταν είναι ευχαριστημένος, έχει σωστή ενημέρωση, σωστές καλύψεις και όταν επέλθει ο κίνδυνος αποζημιώνεται σωστά, χωρίς περιττές διατυπώσεις.

- Advertisement -

Από ποιους επιμέρους κλάδους ο πελάτης σας, μπορεί όσο εύκολα να έρθει, άλλο τόσο εύκολα να σας φύγει; Αν ανατρέξουμε στο πολύ σύντομο παρελθόν μας, θα συναντήσουμε τις μαζικές μεταφορές χαρτοφυλακίων στο κλάδο αυτοκινήτου. Ανά εξάμηνο και μετακινήσεις. Οι ασφαλιστικές έριχναν το ασφάλιστρο αυτοκινήτου, οι προμήθειες ανέβαιναν, οι υφαρπαγές φούντωναν. Στο πάρτι τότε συμμετείχαν και οι ΕΠΥ προφέροντας ακόμα πιο χαμηλό ασφάλιστρο, και πολύ υψηλές υπηρεσίες.

Την συνέχεια της υπόθεσης όλων αυτών ας μην την αναφέρουμε με λεπτομέρειες: στο κόκκινο το loss ratio του κλάδου, άφαντες οι ΕΠΥ με την επέλευση του κινδύνου και την ώρα της αποζημίωσης. Μερικές σβήστηκαν και από το χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς μετά από τις παρεμβάσεις των εποπτικών αρχών των χωρών προέλευσης τους για αφερεγγυότητες.  Κάποιοι βρέθηκαν στο “δρόμο” χωρίς καλύψεις. Τα underwriting των ασφαλιστικών εξέλαβαν τα μηνύματα και τα πράγματα αλλάζουν.  Ακόμα όμως τα χαρτοφυλάκια αυτοκινήτου δεν είναι σταθερά.

- Advertisement -

Η Περιουσία, τα Ατυχήματα, δεν είναι πιο σταθερά και με πιο σίγουρες προμήθειες;  Οι εξελίξεις και οι πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν οι ασφαλιστικές για να αναβαθμίσουν τα προϊόντικά τους χαρτοφυλάκια οδηγούν στο συμπέρασμα αυτό. Αλλωστε πιο εύκολα ένας πελάτης παραμένει σε αυτούς τους επιμέρους κλάδους όταν γνωρίζει τους κινδύνους και εμπιστεύεται τον ασφαλιστή του.

Οσο για τις τιμολογήσεις , αν δει κάποιος τα αναβαθμισμένα προγράμματα των ασφαλιστικών, αυτές είναι άκρως ανταγωνιστικές και κυρίως πλήρεις. Με 1 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο ασφαλίζει κάποιος το σπίτι του και είναι ήσυχος δια παντός, ότι και να του συμβεί ξέρει ότι ξεκινώντας θα έχει ένα κεφάλαιο κάλυψης.

Αυτό που χρειάζεται είναι εκπαίδευση. Οι ασφαλιστικές που είναι προσηλωμένες και δεν αντικαθιστούν τους συνεργάτες τους με τηλεφωνικά κέντρα στα οποία ο πελάτης πρέπει να απαντά με συγκεκριμένες λέξεις και να περάσει από διάφορες φάσεις μέχρι να δει αν μπορεί να κάνει την δουλειά του, ανοίγουν τις προοπτικές για να μπει ασφαλιστική διαμεσολάβηση συν τοις άλλοις σταθερά και σε νέες μεγάλες αγορές που θα τους εξασφαλίσουν σταθερές προμήθειες.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η αξία της ισχυρής φωνής του ΣΠΑΤΕ στην εποχή των αλλαγών

Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς και οι προσδοκίες των πελατών μεταβάλλονται, οι συλλογικοί φορείς μπορούν να λειτουργήσουν ως πυλώνας στρατηγικής στήριξης

Εκπαιδευτική επίσκεψη της ΕΑΕΕ στο έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης

Στόχος, η ουσιαστική κατανόηση των πραγματικών κινδύνων και των βέλτιστων πρακτικών που εφαρμόζονται σε μεγάλα έργα υποδομής

Η Allianz Trade Ελλάδας ενισχύει την ασφάλεια με εκπαίδευση πρώτων βοηθειών

Oι εργαζόμενοι απέκτησαν την ικανότητα να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά σε έκτακτες ανάγκες, ενισχύοντας την ετοιμότητα και την αυτοπεποίθησή τους

Χ. Φυτέα: Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν αντικαθίσταται από τεχνολογία

Η πρόσφατη παρέμβαση της Χριστίνας Φυτέα στην τηλεόραση του OPEN έβγαλε ξεκάθαρη είδηση...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η αξία της ισχυρής φωνής του ΣΠΑΤΕ στην εποχή των αλλαγών

Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς και οι προσδοκίες των πελατών μεταβάλλονται, οι συλλογικοί φορείς μπορούν να λειτουργήσουν ως πυλώνας στρατηγικής στήριξης

Οδική ασφάλεια και ασφαλιστική αγορά: Από τη διαχείριση ζημιών στην πρόληψη

Η ασφαλιστική αγορά καλείται συνεχώς να καλύπτει συνέπειες, τη στιγμή που θα μπορούσε –και οφείλει– να συνδιαμορφώνει τις λύσεις

Υδρόγειος: Η στρατηγική επόμενης ημέρας που αφορά όλη την αγορά

Η ασφαλιστική κινείται προς το μέλλον με στοχευμένες οργανωτικές κινήσεις και σταδιακή ενίσχυση κρίσιμων λειτουργιών

Black Friday και ασφαλιστική κάλυψη

Eυκαιρία για την ασφαλιστική αγορά να αναδείξει τον ρόλο της στην προστασία επιχειρήσεων και καταναλωτών

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

ΥΕΚΑ: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας

Τα μέτρα που οφείλουν να λαμβάνουν οι εργοδότες για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΣΠΑΤΕ – Επικεφαλής ο Γ. Χατζηγεωργάκης

Πρόεδρος για τη θητεία διοίκησης 2025-2027 αναλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος Γεώργιος Χατζηγεωργάκης – Νέες παρουσίες στο ΔΣ

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου