Στα άδυτα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Επειδή όταν πρόκειται για συμβάσεις, άλλα τα μάτια των ασφαλιστικών και άλλα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Προσπαθούν οι ασφαλιστές να καταλάβουν τι γίνεται με κάποιες λίγες ασφαλιστικές και καθυστερούν να προσαρμόσουν τις συμβάσεις πάνω στην IDD.

Δεν αλλάζουν τους όρους μαθαίνουμε συν ότι στα συμβόλαια πάνε και βάζουν κάτι περίεργους όρους που δεν συνάδουν με την νέα νομοθεσία που έφερε η Οδηγία για την Διανομή Ασφαλιστικών Προϊόντων (IDD).  Είναι κάτι σαν τα σούπερ μάρκετ που πέφτει το ΦΠΑ αλλά αυτά το θεωρούν ευκαιρία να σκαρώσουν διάφορα τεχνάσματα για να πωλήσουν όπως και ότι θέλουν.

Μα πώς γίνεται η ασφαλιστική διαμεσολάβηση, οι ασφαλιστές να μην ρίχνουν ευθείες και λοξές ματιές για το τι πάνε να υπογράψουν και τι συμβαίνει γύρω τους;

Ακούσαμε και το άλλο, ότι κάποια δικηγορικά γραφεία πάνε να “πωλήσουν” καταφέρνοντας δια της πειθούς να κάνουν τις ασφαλιστικές να αισθάνονται ότι έχουν μόνο δικαιώματα, παραφράζοντας ορισμένους όρους της IDD για τα Δίκτυα.

Τι εξέλιξη θα μπορούσε να πάρει μία σχέση που έχει τεθεί σε λάθος βάση;

Αλλά, ακούσαμε και … ότι ακόμα κάποιες ασφαλιστικές δεν έχουν πλήρως κατανοήσει τι επιβάλλει η IDD, καθώς δεν έχουν προλάβει να εμπεδώσουν τους όρους.

Χωρίς, βέβαια να είναι όλα αρνητικά, κάποιες ασφαλιστικές έχουν κάνει διορθώσεις και η κατάσταση ομαλοποιείται. Κάποιες παίρνουν πίσω τους όρους και τους βελτιώνουν.

Λέτε να υπάρχουν και ασφαλιστικές που φλερτάρουν λίγο περισσότερο με τους όρους;

Η έρευνα στα “άδυτα” της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης συνεχίζεται.

One comment

  1. Διευθυντές Πωλήσεων έχουν κάνει (και συνεχίζουν να κάνουν) καριέρες πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ το χρόνο, βασιζόμενοι πάνω σε “ειδικές συμβάσεις” με “ειδικούς όρους” οι οποίες απευθύνονται σε “ειδικούς συνεργάτες” για να γίνουν μεταφορές παραγωγών, ειδικά σε εκείνο το έρμο το αυτοκίνητο αλλά και σε Υγείας….για New business δεν το συζητάμε, αφού δεν υπάρχει. Διευθυντές Πωλήσεων χαχαχαχαχα που επιβιώνουν όντας αρεστοί και γλύφοντας προύχοντες της διαμεσολάβησης οι οποίοι λένε και κανενα καλό λόγο στους CEOs των εταιριών. Γιατί αν πουν κακό λόγο, μαύρο φίδι που τους έφαγε τους “Διευθυντές Πωλήσεων”! χαχαχαχα Γιατί είπαμε δεν αυξάνονται οι εργασίες στον ασφαλιστικό κλάδο; LOOOL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*