back to top
12.1 C
Athens
Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2025

AM Best: To DTC marketing ανοίγει νέες πόρτες στην ασφαλιστική αγορά

Την ώρα που η ασφαλιστική βιομηχανία περνά σε μία φάση ψηφιακού μετασχηματισμού, η ανάπτυξη της τεχνολογίας ενθαρρύνει τον κλάδο να διερευνήσει και να καθιερώσει κανάλια διανομής «direct-to-consumer» (DTC).

Τα αποτελέσματα δημοσκόπησης που παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο της AM Best καταδεικνύουν ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες θεωρούν το DTC ως την πιο «ελκυστική» πηγή ευκαιριών για το 2019, καθώς το 31% των ερωτηθέντων από τον ασφαλιστικό κλάδο επέλεξε αυτό, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μέσο εξασφάλισης ευκαιριών (σ.σ. συγχωνεύσεις, εξαγορές, γεωγραφική επέκταση).

- Advertisement -

Η ετήσια αναφορά της AM Best που τιτλοφορείται «DTC: Expanding Distribution and Seeking Opportunities» σημειώνει ότι εκπρόσωποι άλλων κλάδων αξιοποιούν όλο και περισσότερο τη στρατηγική DTC για να καταστούν περισσότερο «ελκυστικοί» στην αγορά και θέτουν ως προτεραιότητα τις προσδοκίες των πελατών τους ως προς την ψηφιακή τους εμπειρία και την ευκολία χρήσης.

Με μεγάλη διαφορά (40% των ερωτηθέντων), η στρατηγική DTC αποτελεί το πιο δημοφιλές κανάλι διανομής με γνώμονα την ανάπτυξη και την εφαρμογή, γεγονός που καθιστά τους ασφαλιστές καλούς γνώστες των προσδοκιών των πελατών τους, συνειδητοποιώντας παράλληλα τις δυνατότητες αυτού του καναλιού, τονίζει η  έκθεση.

- Advertisement -

Ειδικότερα, οι ασφαλιστικές εταιρείες θεωρούν ότι ο περιορισμός της διαδικασίας underwriting αποτελεί ένα κρίσιμο βήμα για την επιτυχή διείσδυση της μεσαίας αγοράς.  Οι ασφαλιστές πιστεύουν ότι η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και η επένδυση που θα κάνουν για να επιτευχθεί αυτό, είναι οι δύο μεγαλύτερες προκλήσεις για τον εκσυγχρονισμό της διανομής και την αύξηση των πωλήσεων.

Παρόλα αυτά, το 72% εκ των ερωτηθέντων δήλωσε ότι βάζει σε προτεραιότητα την εξοικονόμηση χρημάτων.

Η ενίσχυση ή η επέκταση δυνατοτήτων του DTC πιθανόν να είναι δαπανηρή εκ των προτέρων. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης στρατηγικής θα πρέπει να αυξηθεί καθώς κανάλι διανομής ωριμάζει. Μια εταιρεία με κορυφαία DTC και μεγάλες ψηφιακές δυνατότητες είναι πιο πιθανό να επωφεληθεί από την επένδυση ή τις συνεργασίες της και να γίνει πρωτοπόρος.

Ο σχεδιασμός προϊόντων παραμένει επιπλέον ένα θέμα μείζονος σημασίας προκειμένου να καλύπτει κάποιους από τους περιορισμούς των δυνατοτήτων της DTC. Ορισμένα προϊόντα προφανώς απαιτούν και θα απαιτούν επαφή πρόσωπο – με – πρόσωπο,  καθώς ενδέχεται να είναι πολύ περίπλοκα, για να διανεμηθούν μέσω μιας πλατφόρμας DTC.

Η καινοτομία και η ανάγκη για τεχνολογική πρόοδο βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των ασφαλιστικών – και όχι μόνο – εταιρειών, αλλά παρά τις σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει το DTC, η AM Best τονίζει ότι η αύξηση των ασφαλίστρων από αυτό το κανάλι θα είναι μετριοπαθής βραχυπρόθεσμα, καθώς οι ασφαλιστές συνεχίζουν να λαμβάνουν μια πιο μετριοπαθή προσέγγιση.

Πηγή: Βussiness Wire

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο Αλ. Βουρδόλης

Η πολυετής εμπειρία του, κατά τον CEO Ν. Μακρόπουλο, αποτελεί ισχυρή εγγύηση για την περαιτέρω δυναμική ανάπτυξη και εδραίωση της εταιρείας

TikTok: Πάνω από 4,5 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα – Η πλατφόρμα που «γεννάει» τάσεις

Η πλατφόρμα έχει καθιερωθεί ως εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης, καθώς ενισχύει τη σύνδεση των brands με το κοινό και προωθεί την αυθεντική επικοινωνία

Ψηφιακή επικοινωνία και engagement: Το νέο παιχνίδι marketing στην ασφαλιστική αγορά

Η πρωτοβουλία της Εθνικής Ασφαλιστικής δείχνει τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο marketing στον ασφαλιστικό κλάδο

AM Best: Οι 5 κορυφαίοι αντασφαλιστές

Στην ανάδειξη των 5 κορυφαίων αντασφαλιστικών εταιρειών για το 2023 με βάση τα ακαθάριστα έσοδα και με βάση τα ακαθάριστα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα προχώρησε η...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών

Η Insurance Europe ανακοινώνει το 16ο Διεθνές Συνέδριο στην Κύπρο

Σε μια ιδιαίτερα σημαντική συγκυρία, καθώς η Κύπρος θα αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Νέο επεισόδιο «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»: Χρήστος Γιαννούκας και «Όχι άλλα θύματα στην άσφαλτο»

Η συζήτηση αφορά μεταξύ άλλων τα «αόρατα» λάθη που κοστίζουν ζωές και τον ρόλο της εκπαίδευσης, του νέου ΚΟΚ και της τεχνολογίας

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Μαρία Δημητριάδη-Βιλτανιώτη αποχαιρετά τον ΣΠΑΤΕ μετά από 12 χρόνια αφοσίωσης στη διαμεσολάβηση

Η κ. Δημητριάδη αφήνει πίσω της ένα ισχυρό και δυναμικό συλλογικό όργανο, έτοιμο να συνεχίσει τις προσπάθειες πάνω στις βάσεις που εκείνη δημιούργησε

Γιώργος Χατζηγεωργάκης: Ο πρώτος σε ψήφους στις εκλογές του ΣΠΑΤΕ

Η εμπειρία και η θεσμική του γνώση τον καθιστούν καθοριστικό παράγοντα για τη μελλοντική πορεία του Συλλόγου - Δείτε αναλυτικά τη σταυροδοσία

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες