back to top
14.7 C
Athens
Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2025

SAS και Analytical View για την ανάλυση δεδομένων στην εξυπηρέτηση πελατών

Η SAS σε συνεργασία με την Analytical View συνδιοργανώνουν εκδήλωση με θέμα “Unlocking the Value of Customer Feedback”, στις 11 Ιουνίου, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Κωστής Παλαμάς». Στην εκδήλωση θα εξεταστεί ο αυξημένος πλέον ρόλος των δεδομένων και της ανάλυσης αυτών στον τομέα της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας του πελάτη και θα πραγματοποιηθεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετιγκ (ειμ) και της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ). Η είσοδος για τους συμμετέχοντες είναι δωρεάν.

Σύμφωνα με έρευνες, οι επιχειρήσεις αξιοποιούν μόλις ένα μικρό ποσοστό, περίπου το ¼, των αδόμητων πληροφοριών για δημιουργία γνώσης, ενίσχυση της ικανότητας αναγνώρισης προβλημάτων και λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Το 90% σχεδόν όλων των δεδομένων που συγκεντρώνει μία εταιρεία συνιστούν αδόμητη πληροφορία, η οποία αποτελεί τον μεγαλύτερο όγκο των δεδομένων της επιχείρησης. Τα αδόμητα δεδομένα (unstructured data) εξακολουθούν να αυξάνουν ταχύτατα σε όγκο και ποικιλία, δημιουργώντας ακόμα μεγαλύτερη -αλλά κρυμμένη- αξία στους οργανισμούς.

- Advertisement -

Δεδομένου λοιπόν ότι παρατηρείται μια μεγάλη αύξηση από αδόμητα δεδομένα (unstructured data) που έχουν διάφορες μορφές και εισέρχονται στους οργανισμούς μέσω διαφόρων καναλιών, οι πελάτες πλέον εκφράζουν τις προτιμήσεις, τα προβλήματα, τις ανησυχίες τους και τα θέματα τους με μια πληθώρα τρόπων όπως το παραδοσιακό customer feedback, οι συζητήσεις στα social media, τα blogs και τα κείμενα και πολλά άλλα.

Συνεπώς, οι επιχειρήσεις έχουν την ανάγκη λύσεων που να υποστηρίζουν την Ελληνική γλώσσα και τα Greeklish, να μπορούν να εξάγουν insights όπως ο εντοπισμός των σημαντικών topics που χαρακτηρίζουν τα κείμενα (automated topic identification), η ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) που εκφράζει ο πελάτης και πολλά άλλα. Με λίγα λόγια θέλουν να είναι σε θέση να συνδυάζουν τα insight που προκύπτουν από τα αδόμητα δεδομένα με εσωτερικά δομημένα δεδομένα και να μπορούν να τα παρακολουθούν μέσα από προηγμένες τεχνικές data visualization, exploration, performance dashboards και KPIs’και να λαμβάνουν αποφάσεις που στηρίζονται στην πραγματική «φωνή του πελάτη» και βελτιστοποιούν την εξυπηρέτησή του.

- Advertisement -

Και ακριβώς αυτό έρχεται να προσφέρει στους συμμετέχοντες η εκδήλωση “Unlocking the Value of Customer Feedback”, η οποία θα φιλοξενήσει απόψεις, τόσο από την πλευρά του πελάτη, όσο και των εταιρειών και θα αναδείξει βέλτιστες πρακτικές στην αξιολόγηση αυτών των αδόμητων δεδομένων με τη χρήση λύσεων όπως τα Text Analytics, τα Call Center Analytics και η λύση Customer Intelligence 360, εργαλεία που: «βοηθούν στην συλλογή και αξιολόγηση δεδομένων από διαφορετικά κανάλια, καθώς και στη δημιουργία insights που συμβάλλουν στη δημιουργία δυναμικών διαδικασιών για τον έγκαιρο εντοπισμό προβλημάτων και τη βελτίωση της εμπειρίας πελάτη & του customer journey. Παράλληλα, οι λύσεις αυτές συνιστούν ένα ισχυρό στρατηγικό εργαλείο λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και ταυτόχρονα ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα,» όπως δήλωσε ο Νίκος Τσεκούρας, Γενικός Διευθυντής της Analytical View, του αποκλειστικού reseller της SAS στην Ελλάδα.

Μπείτε εδώ για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας:

https://www.sas.com/el_gr/events/19/unlocking-the-value-of-customer-feedback.html#agenda

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το μέλλον της εργασίας και η σχέση του με την ασφάλιση

Τα ασφαλιστικά προϊόντα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέες πραγματικότητες, καλύπτοντας την επαγγελματική ευθύνη και την ασφάλεια των ψηφιακών υποδομών

Infotrust – VIDAVO: Το tele-underwriting ανοίγει νέο κεφάλαιο στην ελληνική ασφάλιση

Η καινοτομία μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για τον κλάδο, που διαφορετικά κινδυνεύει να μείνει πίσω σε σχέση με ώριμες αγορές

Τεχνητή Νοημοσύνη: Το 2025 δεν θα είναι διααφορετικό, οι δύο λόγοι

 Στελέχη και ειδικοί της SAS, έκαναν προβλέψεις για τις τάσεις και τις βασικές επιχειρηματικές και τεχνολογικές εξελίξεις του 2025

To Deree επενδύει στις δεξιότητες του μέλλοντος μέσω της SAS

Μετρώντας ήδη τρία χρόνια ζωής, το Business Analytics Minor αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα σπουδών Deree, περιλαμβάνοντας μαθήματα που συνάδουν απόλυτα με τις απαιτήσεις του σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος, όπως “Applied Business Analytics” και “Visualization and Reporting”.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Στον Βόλο ο Πρόεδρος του EΕΑ – Επίσημος καλεσμένος στην επετειακή εκδήλωση των 20 χρόνων του Συνδέσμου Διαμεσολαβούντων Ασφαλειών Μαγνησίας

Την παρουσία του στη Μαγνησία θα δώσει σήμερα, Παρασκευή 14 Νοεμβρίου, ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, συμμετέχοντας ως επίσημος καλεσμένος στην...

«Ονειρεύομαι – Θέλω – Μπορώ»: Ο Ν. Μιχαλόπουλος μιλά στους Ασφαλιστικούς Συμβούλους για τη δύναμη της θέλησης και της πίστης στον άνθρωπο

Ο πρωταθλητής, συγγραφέας και ακτιβιστής θα μοιραστεί εμπειρίες ζωής που τον ανέδειξαν σε πρότυπο θέλησης, δράσης και κοινωνικής προσφοράς

Η ERGO παρούσα στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο, δίπλα στον Άνθρωπο και στην Κοινωνία

Πιστή στις αξίες της, η ERGO ενδυναμώνει τη σχέση της με την κοινωνία επενδύοντας σε δράσεις με θετικό πρόσημο για τον αθλητισμό, τον άνθρωπο και το μέλλον

Ημερίδα ΣΕΜΑ-ΕΑΕΕ για την Ασφάλιση Πιστώσεων και Εγγυήσεων: Διάλογος για την ενίσχυση ενός κρίσιμου κλάδου

Η διαδραστική εκδήλωση, για ένα πεδίο αυξανόμενης σημασίας, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 18/11 στα γραφεία της Ένωσης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

«Ονειρεύομαι – Θέλω – Μπορώ»: Ο Ν. Μιχαλόπουλος μιλά στους Ασφαλιστικούς Συμβούλους για τη δύναμη της θέλησης και της πίστης στον άνθρωπο

Ο πρωταθλητής, συγγραφέας και ακτιβιστής θα μοιραστεί εμπειρίες ζωής που τον ανέδειξαν σε πρότυπο θέλησης, δράσης και κοινωνικής προσφοράς

Διευκρινίσεις σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο D&O των ΕΛΤΑ

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία κάνουν λόγο για τυπική διαδικασία, που είχε ξεκινήσει αρκετούς μήνες πριν

Νέες ασφαλιστικές συμφωνίες, ο τροχός της τύχης γυρνά

Ο Ανασφάλιστος βλέπει έντονο αναβρασμό, με συζητήσεις και ψιθύρους, σε ασφαλιστικές και διαμεσολάβηση

Ο πιο επικίνδυνος μήνας και η πιο θανατηφόρα μέρα στους ελληνικούς δρόμους

Αναλύοντας στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, η Apeiron Insurance Project αποκαλύπτει τους καθοριστικούς παράγοντες οδικής ασφάλειας