back to top
23.6 C
Athens
Κυριακή 1 Ιουνίου 2025

Οι “αναπαραγωγές” κοστίζουν στην ασφαλιστική αγορά

Της Ελενας Ερμείδου

«Το να προσπαθείς να λύσεις το ίδιο πρόβλημα με τον ίδιο τρόπο δεν βγαίνει νόημα», τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΜΑ πρόσφατα, αναφερόμενος στα χρόνια προβλήματα και τις παθογένειες της ασφαλιστικής αγοράς και προσπαθώντας να προσεγγίσει το πρόβλημα με μία άλλη οπτική, όπως φαίνεται πιο φιλική στον “χρήστη”.

- Advertisement -

Χρόνια, μετρούν και 20, ο κλάδος μιλά για την μικρή συμμετοχή του στο ΑΕΠ και την χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση που έχει η χώρα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης. Τα προβλήματα είναι τα ίδια ακριβώς εδώ και χρόνια και οι λύσεις που προτείνονται είναι εδώ και χρόνια πανομοιότυπες.  Αν, πολλά λέγονται και πολλά προτείνονται, διέξοδος ακόμα δεν έχει βρεθεί. Η συμμετοχή του κλάδου στο ΑΕΠ έπεσε λόγω οικονομικής κρίσης, κατά καιρούς φαίνεται φως στο τούνελ άλλα η έξοδος από αυτό πέφτει σε βράχους.

Θα μπορούσε να υπάρξει κάτι διαφορετικό; Κάτι που να μην είναι μία αναπαραγωγή μίας ίδια λύσης σε ένα ίδιο πρόβλημα; Διαφημίσεις, στη πλειοψηφία τους ίδιες, χορηγίες για τους ίδιους λόγους, βίντεο με την ίδια κουλτούρα και τα ίδια κριτήρια επιλογής και άλλα πολλά.

- Advertisement -

Η άλλη οπτική.

Πόσοι πράγματι αυξάνουν τους  πόρους σε ανθρώπους ή σε δομές, ή σε τομείς  που λειτουργούν υπέρ της ασφαλιστικής αγοράς, πόσοι σκέφτηκαν να εξειδικευτούν σε αυτό που πουλάνε καλά, να καθετοποιήσουν τις υπηρεσίες τους και όχι να κινηθούν οριζοντίως. Πόσοι έχουν “χάσει” χρόνο να καταλάβουν πραγματικά ότι με την ποιότητα αποκτούν το πλεονέκτημα που ψάχνουν;

Ξέρεις κάτι να κάνεις καλά; Εμπλούτισε το. Αυτή είναι η τάση της αγοράς και στις ασφάλειες πολύ περισσότερο, καθώς είναι υπηρεσίες και προϊόντα που απηχούν σε όλη την κοινωνία και σε όλη την οικονομία.  Κάποιες ασφαλιστικές, είδαν μπροστά και ήδη έχουν κάνει βήματα προς την κατεύθυνση αυτή, και κάποιες μεσιτικές επίσης.

Η εξειδίκευση αφήνει πάντα αποτύπωμα, αυξάνει μερίδια, φέρνει και χρήμα.

Οι λύσεις “αναπαραγωγή”, ή “υπέρ-παραγωγή” στοιχίζουν λιγότερο στην αρχή και φαντάζουν όμορφες στο τέλος, όμως το κόστος ανεβαίνει γιατί αποτέλεσμα δεν υπάρχει και η αγορά επιστρέφει και πάλι στο πρόβλημα. Εχεις χάσει τα λεφτά χωρίς να έχεις ανταπόδοση και μακροπρόθεσμα και τα μερίδια.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

H ελληνική ασφαλιστική αγορά σε αριθμούς (infographic)

Τα βασικά μεγέθη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς δημοσιοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, στην ετήσια έκθεσή

Στις 26 Ιουνίου το 18th Insurance Conference

Όλες οι σημαντικές εξελίξεις της νέας πραγματικότητας της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία ψηφιοποίησή του

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Αναπτυξιακή πορεία και ισχυρές επιδόσεις. Αύξηση παραγωγής, υψηλή κερδοφορία

Χρονιά σημαντικών εξελίξεων και δυναμικής πορείας αποτέλεσε το 2024 για την Υδρόγειο Ασφαλιστική, η οποία συνεχίζει με σταθερά βήματα

Ανανέωση, τώρα, στην ασφαλιστική αγορά!

Πώς επιλέγουν τα στελέχη τους οι εταιρείες, τι κάνουν για να προσελκύσουν νέο προσωπικό, τι σημαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης: Όσα δήλωσαν on camera κορυφαίοι προσκεκλημένοι

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε και φέτος το 6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης...

Όλα όσα ακούσαμε και είδαμε στο φετινό, επετειακό Insurance & Reinsurance Meeting

Για 25η χρονιά πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη Συνάντηση Ασφαλιστών και Αντασφαλιστών που διοργανώνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος

Νικόλαος Μακρόπουλος: Απαιτείται εξυγίανση στον κλάδο Αυτοκινήτου

Αν δεν γίνουν αυξήσεις στα τιμολόγια ασφάλισης αυτοκινήτου, τοτε θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα στον κλάδο

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Αυξημένες κατά 16 εκατ. ευρώ οι καταθέσεις των ασφαλιστικών επιχειρήσεων

Μείωση κατά 1.145 εκατ. ευρώ παρουσίασαν, τον Απρίλιο του 2025, οι καταθέσεις των επιχειρήσεων, έναντι αύξησης κατά 2.563 εκατ. ευρώ

Η Anytime εγκαινίασε το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Η Anytime, σε συνεργασία με τη Humanity Greece, την Πέμπτη 29 Μαΐου 2025, παρέδωσαν στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλίας το ανακαινισμένο Δημοτικό Σχολείο στο Μεγάλο Μοναστήρι

Κοινό μέτωπο σχηματίζουν διαμεσολαβητές και εταιρείες για τα νοσήλια

Παρ' όλο που διανύουμε ήδη το α` εξάμηνο του 2025, η αναστάτωση στην αγορά καλά κρατεί γύρω από τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας

Allianz – Plus2Feet συνεχίζουν να δίνουν κίνηση και ελπίδα στα ζώα που το χρειάζονται

Η Allianz συνεχίζει τη συνεργασία της με την εταιρεία Plus2Feet, στο πλαίσιο της κοινής δράσης «Walking Together», που ξεκίνησε το 2021 μ

Καταλυτικός στη διαχείριση ρίσκου είναι ο ρόλος του broker

Η τρέχουσα οικονομική συγκυρία χαρακτηρίζεται από πληθωριστικές πιέσεις, γεωπολιτικές εντάσεις και διακυμάνσεις στις αγορές