της Ελενας Ερμείδου
Επωνυμία, αγάπη, προϊόντα, τεχνολογία, εκπαίδευση, χώρος εργασίας, είναι οι έξι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους έχτισε και στηρίζει την περαιτέρω ανάπτυξη της, η ΑΧΑ Ασφαλιστική. Με ένα ρεζερβουάρ γεμάτο υψηλής ποιότητας καύσιμα και με διπλή ρεζέρβα:, 160 εκατ. ευρώ κύκλο εργασιών, αυξημένο κατά 4%, 15 εκατ. λειτουργικά κέρδη, αυξημένα κατά 13%, περιθώριο φερεγγυότητας 164%, και 370 εκατ. ευρώ κεφάλαια υπό διαχείριση, η ΑΧΑ πατάει γκάζι με στόχο να φύγει μπροστά από τον ανταγωνισμό, όπως αποκάλυψε στο Ετήσιο Συνέδριο των Πωλήσεων που γίνεται αυτή την ώρα στο Μουσείο Γουλανδρή στην Κηφισιά.
Δίνει μεγάλη έμφαση στην πρόληψη για να αντιστρέψει τα κόστη, σχεδιάζει νέα προϊόντα στην υγεία, περιουσία και αναθεωρεί τους όρους στα ήδη υπάρχοντα. Υγεία, κατοικία, χτίζω-κερδίζω, προστασία θα αποτελέσουν εκπλήξεις με την μεγαλύτερη να αναμένεται από την έκδοση του νέου προγράμματος Mediσυν 3 τον επόμενο μήνα, ενώ αλλαγές ετοιμάζει και στα επενδυτικά προϊόντα του τρίτου πυλώνα.
Οι αλλαγές αυτές μαζί με το νέο σύγχρονο εκπαιδευτικό σύστημα και το ψηφιακό μετασχηματισμό που βρίσκεται εν εξελίξει θα τροφοδοτήσουν ισόρροπα όλα τα δίκτυα διανομής με την σιγουριά του νικητή.
Σταθερή στις αξίες της, σέβεται την δεοντολογία σε ό,τι αφορά την διαχείριση και τις σχέσεις των δικτύων διανομής, σέβεται τους κανόνες για την διαχείριση των προσωπικών δεδομένων τις σχέσεις της με όλους του πελάτες και τους επενδυτές.