back to top
17 C
Athens
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025

Μόσχοβος (Minetta): Η σταθερά ευρεία πελατειακή μας βάση είναι η επιβράβευση της δουλειάς μας

«Για εμάς είναι απαραίτητη η ύπαρξη των διαμεσολαβητών, ώστε να λειτουργήσει σωστά η ιδιωτική ασφάλιση» τονίζει σε συνέντευξή του στο IW ο Διευθυντής Τμήματος Marketing της ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστικής, κ. Νίκος Μόσχοβος.

Ο κ. Μόσχοβος εκτιμά πως ο τεχνολογικός μετασχηματισμός είναι ένα από τα μεγάλα «στοιχήματα» της εποχής και σε αυτήν την κατεύθυνση κινείται και η MINETTA Ασφαλιστική, όπως αναφέρει, μέσω μιας σειράς έργων και πρωτοβουλιών.

- Advertisement -

Η συνέντευξη του κ. Μόσχοβου στο IW:

iw? Η θέση του διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας θεωρείται κομβική σε κάθε εταιρεία που πρωταγωνιστεί στην ασφαλιστική αγορά. Ποιος είναι ο ρόλος και ο τομέας ευθύνης σας;

- Advertisement -

 απ. Η αποτελεσματική υλοποίηση της πολιτικής μάρκετινγκ εταιρείας, μέσα από την επιλογή του κατάλληλου μείγματος, είναι ο βασικός ρόλος του διευθυντή Μάρκετινγκ. Απώτερος στόχος, βέβαια, είναι η μέγιστη αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων πόρων για τη δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους.

 iw? Με ποιον τρόπο οι σύγχρονες εταιρείες παράγουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο την πλήρη κάλυψη αναγκών των πελατών;

 απ. Η ανάγκη ύπαρξης αποτελεσματικών διαδικασιών για την παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών είναι ζωτική για κάθε οργανισμό, κάτι που γίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρο για τον ασφαλιστικό κλάδο στα προβλεπόμενα από την Πολιτική Εποπτείας και Διακυβέρνησης Προϊόντων.

Η ανατροφοδότηση που λαμβάνουμε από το δίκτυο αλλά και τους ασφαλισμένους αποτελεί την «πρώτη ύλη» ώστε να προχωρήσουμε, έπειτα από τη συνδρομή των αρμόδιων Διευθύνσεων της εταιρείας (Αναλογιστικό, Τεχνική Διεύθυνση κ.λπ.) στη δημιουργία/επικαιροποίηση/τροποποίηση αποτελεσματικών ασφαλιστικών προγραμμάτων και λοιπών υπηρεσιών, προς όφελος όλων.

 iw? Με ποια μέσα γίνεται η επικοινωνία και η προώθηση των προϊόντων, δράσεων, υπηρεσιών; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής με βάση την αποδοτικότητά τους;

 απ. Από το σύνολο των διαθέσιμων καναλιών διανομής, στη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική έχουμε επιλέξει, ως αποκλειστικό, το δίκτυο των συνεργαζόμενων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Για εμάς είναι απαραίτητη η ύπαρξη των διαμεσολαβητών, ώστε να λειτουργήσει σωστά η ιδιωτική ασφάλιση.

Στη στήριξη του έργου τους, λοιπόν, προσβλέπει μεγάλο μέρος των προσπαθειών μας, πλαισιωμένο βέβαια από την επιλογή των πιο αποδοτικών μέσων για την ενίσχυση της εικόνας της εταιρείας στον τελικό καταναλωτή.

 iw? Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο, απαιτητικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον, με ποιες στρατηγικές διατηρείτε το πελατολόγιό σας;

 απ. Το πιο σημαντικό στοιχείο για τη διατήρηση του πελατολογίου, πέρα από τις όποιες επιμέρους τεχνικές, είναι η συνολική εμπειρία που λαμβάνει ο συνεργάτης και ο ασφαλισμένος στη ΜΙΝΕΤΤΑ να αποτιμάται από τον ίδιο θετικά. Η, σταθερά ευρεία, πελατειακή βάση που διατηρούμε και το ποσοστό διατηρησιμότητας που πετύχαμε για το 2018 και που αγγίζει το 90% αποτελούν επιβράβευση της δουλειάς μας, αλλά ταυτόχρονα και πρόκληση να κρατήσουμε τον πήχη ψηλά.

 iw? Πώς συγκρίνετε την απόδοση των ενεργειών σας με τους στόχους που είχατε ορίσει εξαρχής βάσει σχεδιασμού;

 απ. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε επιτύχει σε μεγάλο βαθμό, υπερκαλύπτοντας σε αρκετές περιπτώσεις, τους στόχους που είχαμε θέσει για το προηγούμενο έτος.

Σειρά από βασικά μεγέθη, όπως η αύξηση της παραγωγής, με αντίστοιχη μάλιστα αύξηση του πελατολογίου, και η περαιτέρω βελτίωση του δείκτη φερεγγυότητας, επιβεβαιώνουν αυτήν την καλή πορεία.

 iw? Ποιες είναι οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει η εταιρεία σας προκειμένου να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής;

 απ. Ο τεχνολογικός μετασχηματισμός είναι ένα από τα μεγάλα «στοιχήματα» της εποχής και σε αυτήν την κατεύθυνση κινούμαστε με συνέπεια τα τελευταία χρόνια: MyΜΙΝΕΤΤΑ, MINETTADrive, Ενοποίηση του online συστήματος των συνεργατών, MINETTAapp, pay.minetta, M.A.C.I.S. είναι μερικά από τα έργα που έχουμε υλοποιήσει το τελευταίο διάστημα και τα οποία είναι ενδεικτικά αυτής της προσπάθειας. Μιας προσπάθειας που, πέρα από την αξιοποίηση των επιμέρους τεχνολογιών, διατηρεί στο επίκεντρο τη δημιουργία πρακτικών εργαλείων, τα οποία δίνουν λύσεις σε πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων, του δικτύου συνεργατών και των ασφαλισμένων.

 iw? Ποιες προτεραιότητες έχετε θέσει ως εταιρεία, ποιοι είναι οι βραχυπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι σας;

 απ. Ξεκινώντας από τα αυτονόητα, θα μπορούσαμε να αναφέρουμε την αύξηση της παραγωγής και του πλήθους των ασφαλισμένων ως στόχο και για τη φετινή χρονιά.

Η ευρύτερη ενίσχυση του τεχνολογικού προφίλ, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, θα εξακολουθήσει να αποτελεί μία από τις βασικές μας στοχεύσεις. Δεν μπορούμε, τέλος, να μην αναφερθούμε και στις -από ιδρύσεώς της- βασικές επιδιώξεις της εταιρείας για προσφορά ολοκληρωμένων ασφαλιστικών λύσεων, σε συνδυασμό με τη δίκαιη και ταχύτατη καταβολή των αποζημιώσεων, για την οποία είμαστε υπερήφανοι.

 iw? Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις για την ασφαλιστική αγορά το 2019;

 απ. Η εναρμόνιση με τη νέα νομοθεσία και τις κοινοτικές οδηγίες θα αποτελέσει για ακόμα μία χρονιά πεδίο το οποίο θα απαιτήσει μεγάλη προσπάθεια από το σύνολο του ασφαλιστικού κλάδου.

Η μεγαλύτερη όμως πρόκληση δεν αφορά μόνο το 2019 αλλά, δυστυχώς, τείνει να γίνει διαχρονική. Και δεν είναι άλλη από την πολυσυζητημένη ασφαλιστική συνείδηση, που για να καλλιεργηθεί σε ένα, ασφαλιστικά ανεκπαίδευτο, κοινό, όπως είναι αυτό της χώρας μας, προϋποθέτει διαρκή και εντατική προσπάθεια από όλους τους εμπλεκόμενους στην ιδιωτική ασφάλιση (ασφαλιστικές εταιρείες, διαμεσολαβητές, θεσμικούς φορείς, Πολιτεία κ.λπ.).

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Είμαστε η γέφυρα ανάμεσα στις ανάγκες των πολιτών και τις δυνατότητες της ασφαλιστικής αγοράς» 

«Βαθιά επιθυμία μας, να προσφέρουμε κάτι παραπάνω από υπηρεσίες, να προσφέρουμε εμπιστοσύνη και ηρεμία» - Συνέντευξη στον Λάμπρο Αριστ. Ρόδη

Στ. Αστερίου, Karavias: 4 νέες τάσεις στις πιστώσεις και εγγυήσεις

Παρά την αύξηση που παρατηρείται στους δύο κλάδους, τα μεγέθη δεν θεωρούνται ικανοποιητικά για τις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς

Ν. Κεχαγιάογλου: «Οι εξαγορές δεν είναι ανάπτυξη, δεν έχει όραμα η αγορά»

«Οι νέοι που μπαίνουν στο επάγγελμα είναι αυτοί που κληρονομούν μεγάλα χαρτοφυλάκια» επισημαίνει μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Κ2

10 χρόνια MINETTA Insurance στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Ν. Μόσχοβος υπογράμμισε πως η εβδομάδα 6-12/10 είναι αφιερωμένη στους ανθρώπους που καθημερινά κάνουν τη διαφορά

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η νέα εποχή του ΑΙ στο επίκεντρο του AIFORUM25 – Σημαντικές παρουσιάσεις

Κορυφαία στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό στις 4/11 στον Ελληνικό Κόσμο θα αναλύσουν τις αλλαγές που φέρνει η επανάσταση της ΤΝ

Δ. Βασιλειάδης, PwC: «Τα μέτρα για την υγεία δεν μπορούν να πάνε μακριά»

Οι εταιρείες, επισήμανε στο συνέδριο της ΕΑΕ, θα πρέπει να κινηθούν προς κατευθύνσεις πέραν των αναπροσαρμογών ασφαλίστρων

7 χρυσές συμβουλές καριέρας από τον Θοδωρή Σπηλιώτη

Η επιτυχία δεν εξαρτάται μόνο από δεξιότητες ή τίτλους, αλλά κυρίως από τη στρατηγική σκέψη και την προσωπική στάση

Στ. Στεφανίδης: «Μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα πιο ανθεκτικό, ασφαλές και βιώσιμο αύριο για την ελληνική φιλοξενία»

Μιλώντας στα Greek Hospitality Awards 2025, τo διευθυντικό στέλεχος της ERGO ανέδειξε τον ρόλο της ασφάλισης στη βιωσιμότητα του τουρισμού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου στα Mega Brokers Sales Awards 2025: «Όποιος αγαπά πραγματικά αυτή τη δουλειά δεν μπορεί να μην πετύχει»

O Πρόεδρος της Mega Brokers παρέσυρε το ακροατήριο σε ένα ταξίδι 37 χρόνων επιχειρηματικής και προσωπικής διαδρομής

Η Ελισάβετ Νίκα της Covariance στο AIForum25: «Βρισκόμαστε ήδη πέρα από την καινοτομία»

Η Co-Founder & Managing Director της εταιρείας μίλησε για τις εφαρμογές ΤΝ στους κλάδους υγείας και ασφάλισης

Τα Sales Awards 2025 της Mega Brokers γιόρτασαν την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Η φετινή βραδιά είχε ξεχωριστή σημασία, καθώς η Mega Brokers διανύει μια νέα εποχή ανάπτυξης και διεθνοποίησης

Νέα μελέτη του ΕΕΑ για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Ο αριθμός των επαγγελματιών, τα εισοδήματα, και οι μορφές άσκησης του επαγγέλματος

Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν τη σταδιακή ενίσχυση του επαγγέλματος και τη συνολική βελτίωση των οικονομικών μεγεθών του κλάδου

Για πού τραβάει η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση. Τι παίζει;

Κάποιοι στρατιώτες στη σκακιέρα της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ήδη έχουν αρχίσει να μετακινούνται αθόρυβα από μεγάλα μαγαζιά...