Το νόμισμα του μέλλοντος για τις ασφαλιστικές

της Ελενας Ερμείδου

Υπάρχει μία ασφαλιστική που να μην πρωτοπορεί στην αγορά;

Ολες για κάτι διακρίνονται. Ολες θέλουν πελάτες. Ολες ανανεώνουν, αναβαθμίζουν ή εκδίδουν νέα προϊόντα. Ολες: ζωής, γενικών ή μεικτές θέλουν να αυξήσουν τα μερίδια τους στο αυτοκίνητο, στις γενικές, στην ζωή και την υγεία, προτάσσοντας την Φερεγγυότητα ΙΙ. Πολύ ωραία.

Όμως, η συμμετοχή του κλάδου στο ΑΕΠ της χώρας, παρά τα καλά και  τις προσπάθειες δεν αυξάνεται. Κάτι δεν γίνεται καλά.

Τα νέα προϊόντα, υπάρχουν. Αποθεματικά κεφάλαια υπάρχουν. Ανάγκες για καλύψεις υπάρχουν. Αποζημιώσεις έγκαιρες δίνονται. Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση, μεσίτες πράκτορες αναβαθμίζονται με την IDD, εκπαίδευση υπάρχει, επενδύσεις στο τομέα της τεχνολογίας γίνονται,  Όλα αυτά είναι προγραμματισμένα και δουλεύουν ρολόι.

Αφού είναι όλα τόσο καλά, γιατί, η αγορά είναι κολλημένη στο 2% όταν μάλιστα υπάρχει τέτοια ανάγκη για ασφάλεια και μάλιστα όταν οι πολίτες έχουν συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορούν να περιμένουν την αρωγή από το κράτος;

Μία από τις πρωτοπόρες ασφαλιστικές μίλησε για οικοσυστήματα. Από τα προϊόντα πάμε στα οικοσυστήματα είπε, από τον παραδοσιακό τρόπο εξεύρεσης πελατών, στον σύγχρονο τρόπο εξεύρεσης πελατών, από τον πωλητή στον σύμβουλο.

Ο ασφαλιστής πλησιάζει τον πελάτη όταν θέλει να πάρει λεφτά, και ο πελάτης όταν κάνει την αναγγελία της ζημιάς.  Εκ των αποτελεσμάτων δείχνει να είναι λάθος.

Ο πελάτης θέλει να πάρει πληροφορίες για την διατροφή του, για την υγεία του, για τρόπους ευεξίας, για τα έξοδα επισκευής του αυτοκινήτου του, για να αγοράσει ή να πωλήσει το αυτοκίνητο του, για τους χώρους στάθμευσης, αργότερα για τον διαμοιρασμό στο αυτοκίνητο, ήδη τα πατίνια κατέκλυσαν τους δρόμους της Αθήνας.

Δώστε στο πελάτη αυτό που χρειάζεται και μετά πηγαίνετε να πωλήσετε ακούσαμε.

Οι ασφαλιστικές κρατάν ήδη στα χέρια τους και το νόμισμα του μέλλοντος που είναι τα δεδομένα. Οι ασφαλιστικές με τα μεγάλα χαρτοφυλάκια έχουν ένα θησαυροφυλάκιο στα χέρια τους. Βγάζοντας και αναλύοντας τα προφίλ των πελατών και αξιοποιώντας τις επαφές μπορούν να αντιστρέψουν το κλίμα και να κρατήσουν τον κόσμο δίπλα τους.

Ας δουν και παραπέρα. Χρειάζεται διορατικότητα και προσαρμογή.

Οποιος δεν προσαρμόζεται, μπαίνει στο περιθώριο ακούσαμε επίσης πρόσφατα. Ας δουν μπροστά οι ασφαλιστικές για να φτιάξουν το έδαφος και τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβούντες.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*