back to top
15.5 C
Athens
Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025

Συμμετοχή Carglass® στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Η Carglass® έλαβε μέρος στο 5ο συνέδριο για τις καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών.

Ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Customer Contact Center Manager Carglass®, παρουσίασε το Omnichannel σύστημα που έχει αναπτύξει η εταιρεία στο πλαίσιο τόσο της άρτιας εξυπηρέτησης πελατών όσο και της ανταπόκρισή της στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου ψηφιακού κοινού. Η ανάπτυξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας, από το παραδοσιακό τηλέφωνο έως το Chatbot του Facebook Messenger, αλλά και η άρρηκτη διασύνδεση μεταξύ τους, έχουν ως στόχο την διευκόλυνση του πελάτη, ο οποίος μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρία με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξει, από οποιαδήποτε συσκευή χωρίς να χρειασθεί να επαναλάβει τον εαυτό του.

- Advertisement -

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν 30 κορυφαία case-studies από σημαντικά brands της ελληνικής αγοράς, με στόχο την ανάδειξη των τρόπων με τους οποίους οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να θέτουν και να διατηρούν ψηλά τον πήχη όσον αφορά στο customer service.

Η Carglass® ακολουθώντας πιστά τον Σκοπό της «Να κάνει τη Διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον», καθοδηγείται από τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών της και προσφέρει μια εξατομικευμένη ολιστική εμπειρία εξυπηρέτησης.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

100 χρόνια Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος – Ένας αιώνας προσφοράς στην ελληνική κοινωνία

Οι εορτασμοί για τα 100 χρόνια του ΠΙΣ θα κορυφωθούν στις 13 Δεκεμβρίου

Η Humanity Greece χαρτογραφεί για πρώτη φορά τον εθελοντισμό στην Ελλάδα – Βίντεο

Και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού φωταγωγεί εμβληματικά σημεία της χώρας

Το επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της Atlantic Insurance Co. Public Ltd

Ο Οικονομικός Διευθυντής της κυπριακής ασφαλιστικής Λουκής Ιωάννου παρουσίασε τις δραστηριότητες και προοπτικές της στο Roadshow του ΧΑΚ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Infotrust: Ταξίδι επιβράβευσης στο Βουκουρέστι – Μία ομάδα, μια κουλτούρα επιτυχίας

Στη διάρκεια του ταξιδιού, στελέχη και συνεργάτες γιόρτασαν την ολοκλήρωση μιας χρονιάς γεμάτης ανάπτυξη και δημιουργικότητα

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

100 χρόνια Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος – Ένας αιώνας προσφοράς στην ελληνική κοινωνία

Οι εορτασμοί για τα 100 χρόνια του ΠΙΣ θα κορυφωθούν στις 13 Δεκεμβρίου

Eurohold: Σημαντική αύξηση εσόδων και κερδοφορίας στο εννεάμηνο του 2025

Αύξηση εσόδων 12% και EBITDA 23,1% για τη μητρική της Euroins

Health4Crew: Μια ελληνική startup για την υγεία των ναυτικών

Το μοντέλο της νεοφυούς επιχείρησης στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες: πρόληψη, άμεση υποστήριξη και συνεχή παρακολούθηση