back to top
20.8 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Ποιος θα τραβήξει το λαχνό για αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου ;

Επιφυλάσσει αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου ή όχι το 2019; Κάποιες ασφαλιστικές έχουν τσιμπήσει προς τα επάνω, δεν έχουν γίνει όμως οι αυξήσεις που ανακοινώνουν ότι πρέπει να γίνουν για να μην πέσει στο κόκκινο όλος ο κλάδος. Ποιος θα τραβήξει το λαχνό για αυξήσεις, παραμένει άγνωστο ακόμα. 

Κάποιες ασφαλιστικές που άντεξαν και κράτησαν τα τιμολόγια τους σε φυσιολογικά επίπεδα δεν έχουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα σήμερα.

- Advertisement -

Από την άλλη η επετηρίδα αυτοκινήτου 2017 της ΕΑΕΕ δείχνει ότι ο δείκτης ζημιών Α. Ε.οχ. το 2017 μειώθηκε στο 62,8% από 66,1% το 2016. Επίσης η συχνότητα ζημιών αστικής ευθύνης οχημάτων στο 6,58% από 6,65% καθώς και το μέσο κόστος ζημιών και μέσο κόστος ζημιών αστικής ευθύνης οχημάτων στα 1.218 ευρώ και  1.467 αντίστοιχα από 1.400 και 1.695 ευρώ αντίστοιχα.

Το πλήθος επιβατικών οχημάτων από το 2015 μέχρι το 2017 αυξήθηκε από τα 2.958.039 το 2015, στα 3.072.218 το 2016 και 3.239.108 το 2017 με την συχνότητα ζημιών σε πτώση το 2017 προς το 2016 ( 6,93, 6,99) και το μέσο κόστος ζημιάς να βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα στα τρία αυτά χρόνια που εξετάζονται (2015: 1.754, 2016:  1.697, 2017: 1.457).

- Advertisement -

Μεγάλο το κόστος ζημιών σε φορτηγά, ενοικιαζόμενα και ταξί.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης

H AI μπορεί να μειώσει (και) τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μειώσει όχι μόνο τα ατυχήματα στους δρόμους, αλλά και τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, αφού θα περιοριστούν σε μεγάλο βαθμό οι αποζημιώσεις

Αυτοκίνητο: Αρνητικές εξελίξεις, τρομάζουν loss ratio και ατυχήματα

Συνολικά τα οδικά ατυχήματα μειώθηκαν, αλλά αυξήθηκε το κόστος αποζημίωσης και ο Δείκτης Ζημιών

Πόσο κόστισαν στις ασφαλιστικές οι ζημιές από τις φωτιές στην Αττική

Στο πλαίσιο της διερεύνησης των οικονομικών συνεπειών από τις δασικές πυρκαγιές που ξέσπασαν στην Αττική (Βαρνάβας, Β/Α Αττική) την περίοδο 11 - 13 Αυγούστου 2024

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Περί ‘Υποχρεωτικότητας’ το ανάγνωσμα

Το ανάγνωσμα περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων που βρίσκονται σε διοικητική ακινησία κάπου συναντά κενά.

Οι τρεις προτάσεις της ΕΑΔΕ στο υπ. Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών

Η ΕΑΔΕ κρίνει αναγκαίατ η διεύρυνση της ασφαλιστικής κάλυψης οχημάτων με την προσθήκη των κινδύνων από σεισμό και χαλαζόπτωση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Περί ‘Υποχρεωτικότητας’ το ανάγνωσμα

Το ανάγνωσμα περί υποχρεωτικής ασφάλισης οχημάτων που βρίσκονται σε διοικητική ακινησία κάπου συναντά κενά.

Οι νέοι ορίζοντες που ανοίγονται για την ΕΥΡΩΠΗ ΑΕΓΑ από τις αρχές 2025 

Η επιχειρηματική δικαίωση του Ν. Μακρόπουλου ως βασικού μετόχου και  σε έναν μεγάλο όμιλο