back to top
13.4 C
Athens
Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025

Carglass® Facebook Messenger: Ανάπτυξη chatbot!

Το Facebook Messenger της Carglass® ανανεώνεται και αποκτά το δικό του chatbot, με το όνομα «Glassbot»! Αφουγκραζόμενη τη συμπεριφορά των καταναλωτών στον διαδικτυακό κόσμο, η Carglass® εξελίσσεται τεχνολογικά και εφαρμόζει πρωτοποριακές ψηφιακές μεθόδους, με στόχο πάντα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών από όποιο κανάλι επικοινωνίας κι αν επιλέξουν.

Στο πλαίσιο, λοιπόν, του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας,  η διακαναλική εξυπηρέτηση της Carglass® διευρύνεται και βελτιώνεται με την ανάπτυξη του «Glassbot». Πρόκειται συγκεκριμένα για μια εφαρμογή, η οποία χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, «συνομιλεί» online με χρήστες, μέσω αποστολής αυτοματοποιημένων μηνυμάτων.

- Advertisement -

Μέσω του «Glassbot» οι πελάτες μας θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται σχετικά με τις υπηρεσίες μας και τις τρέχουσες προσφορές μας, να μεταβαίνουν αυτόματα στο website της Carglass® ώστε να κλείσουν το ραντεβού τους online καθώς και να λαμβάνουν άμεσα προσφορά για την τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών στο όχημά τους.

Πρωταρχικός στόχος της δημιουργίας της εφαρμογής είναι η 24ωρη και έγκυρη εξυπηρέτηση του πελάτη που επιλέγει το Facebook Messenger ως μέσο επικοινωνίας με την Carglass®.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η εταιρεία επένδυσε 400.000 ευρώ σε αποθήκη έκτακτης ανάγκης, έτοιμη να ενεργοποιηθεί άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών

Η αρνητική εμπειρία υποψηφίου «πληγώνει» τη φήμη των επιχειρήσεων – Νέα έρευνα του kariera.gr

Hχηρή υπενθύμιση προς τις εταιρείες για τη σημασία της σαφήνειας και του σεβασμού στον χρόνο του υποψηφίου κατά τη διαδικασία πρόσληψης

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Περιφέρεια Δ. Ελλάδας και Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» ενώνουν δυνάμεις για την κυκλοφοριακή εκπαίδευση

Παρουσιάστηκε το νέο πρόγραμμα εκπαιδευτικών δράσεων για παιδιά και εφήβους, που θα τρέξουν σε τουλάχιστον 200 σχολεία της Περιφέρειας

Τι συνέργειες με τα νοσοκομεία ετοιμάζει η Πειραιώς;

Θα δουλέψει ο ανταγωνισμός ή θα γίνουν συμφωνίες με όλους, ώστε να μη θιχτεί κανένα νοσοκομείο;

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Bravo Sustainability Dialogue & Awards 2025

Η ασφαλιστική βραβεύτηκε για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

Οι στόχοι της Swiss Re για το 2026

Εισαγωγή βιώσιμου ετήσιου προγράμματος επαναγοράς μετοχών – Η ΤΝ θα ενισχύσει την παραγωγικότητα και τη λήψη αποφάσεων