back to top
10.9 C
Athens
Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025

Η Lemonade πάει Ευρώπη

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η νεοϋορκέζικη insurtech Lemonade που εξειδικεύεται στις online ασφαλίσεις κατοικιών ανακοίνωσε σχέδια επέκτασης στην Ευρώπη, με στόχο να ταράξει τα νερά της ασφαλιστικής αγοράς της Γηραιάς Ηπείρου.

- Advertisement -

H ιδρυθείσα το 2015 Lemonade χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και τα ρομπότ συνομιλίας (chatbots) για να «αντιστρέψει το παραδοσιακό ασφαλιστικό μοντέλο» και να δημιουργεί εξατομικευμένα προϊόντα με ανταγωνιστική τιμολόγηση για ιδιοκτήτες και ενοικιαστές κατοικιών.

Schreiber, Lemonade«Τα σημαντικά ψηφιακά brands δεν περιορίζονται από σύνορα. Είτε βρίσκονται στο Σικάγο, είτε στο Παρίσι, είτε στη Σιγκαπούρη, οι καταναλωτές του σήμερα ακούν μουσική στο Spotify, μετακινούνται με Uber και διαμένουν σε Airbnb. Οι καταναλωτές είναι κοσμοπολίτες, κοινωνικά ευαίσθητοι και με βαθιά τεχνολογική γνώση -όλα αυτά που αντιπροσωπεύει δηλαδή η Lemonade-, γι’αυτό η διεθνοποίηση αποτελεί φυσική εξέλιξη για εμάς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Lemonade Daniel Schreiber, προαναγγέλλοντας τη… διάσχιση του Ατλαντικού.

- Advertisement -

«Η Ευρώπη, γενέτειρα της σύγχρονης ασφάλισης, είναι μια από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές αγορές διεθνώς και έδρα δυο εκ των μεγαλύτερων πολυεθνικών ομίλων, της AXA και της Allianz-αμφότερες έχουν επενδύσει στη Lemonade. Ελπίζουμε ότι θα αντιμετωπίσουν την έλευσή μας στην Ευρώπη ως ώθηση στην επένδυσή τους και όχι ως ανταγωνισμό στις δικές τους δραστηριότητες», συνέχισε ο κ. Schreiber.

Δεν είναι ακόμα σαφές πότε η Lemonade θα αρχίσει να δραστηριοποιείται στην Ευρώπη, ούτε από ποια χώρα θα ξεκινήσει. Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο CNBC ο κ. Schreiber δήλωσε ότι η κίνηση θα γίνει «σύντομα» και θα αποτελεί μέρος του μακρόπνοου σχεδίου «βαθμιαίας διεθνοποίησης της εταιρείας».

Ο ίδιος υποστήριξε ότι η ασφαλιστική βιομηχανία είναι ώριμη για διαταραχή λόγω του γεγονότος ότι οι καταναλωτές και οι ασφαλιστικές διεκδικούν τα ίδια χρήματα όταν πρόκειται για αποζημιώσεις, καταλήγοντας ότι η Lemonade θέλει να αλλάξει εκ βάθρων το εδραιωμένο ασφαλιστικό μοντέλο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Achmea: Οι 4 στόχοι για το 2030 και οι συνεργασίες της

Η στρατηγική «Next Level» βασίζεται σε τέσσερις σημαντικές επιλογές, που θα καθορίσουν το μελλοντικό προφίλ της εταιρείας

Η Mega Brokers ανοίγει νέα εποχή ανάπτυξης υπό τον όμιλο Unilink – Τ. Χατζηθεοδοσίου και I. Rusinowski έστειλαν μήνυμα προοπτικής και διεθνούς δυναμισμού

«Ο σκοπός δεν είναι απλώς να προσαρμοζόμαστε στο μέλλον – είναι να το δημιουργούμε» είπε συγκινημένος ο Τ. Χατζηθεοδοσίου

Ο δικηγόρος Μ. Κοσμόπουλος εντάσσεται στην επιτροπή Amicus της INTA – Σημαντική στήριξη στα εμπορικά σήματα και για την ελληνική ασφαλιστική αγορά

Με την ένταξή του στην IAC, ο κ. Κοσμόπουλος ενισχύει τη σύνδεση και των εγχώριων ασφαλιστικών επιχειρήσεων με τις διεθνείς τάσεις πνευματικής ιδιοκτησίας

Ενδιαφέρεται για Ελλάδα η Vienna Insurance Group;

Τις προοπτικές επέκτασης των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων στην Ελλάδα ερευνά ενδεχομένως η VIG, όπως υπογραμμίζουν κύκλοι της αγοράς

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB

Η έγκριση που πήρε η Atradius για το 2026

Το Συνδικάτο των Lloyd's 1864 ξεκινά την αναδοχή κινδύνων από την 1η Ιανουαρίου 2026

Η Acrisure επεκτείνεται σε Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη με την εξαγορά της EIS

Τ. Χατζηθεοδοσίου: «Η ένταξη της EIS φέρνει στον όμιλο μια ομάδα με εξειδίκευση σε τομείς που αναπτύσσονται ραγδαία στην περιοχή»

Νέο Συνδικάτο από τα Lloyd’s – Πότε και πώς θα λειτουργήσει

Στο Συνδικάτο 2479 θα μετέχει η AIG, η οποία θα συνεργάζεται με την Amwins και funds υπό τη διαχείριση της Blackstone

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Αύξηση 8,1% στα συμβόλαια τεχνικών ασφαλίσεων το 2024

Η αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση του πλήθους των συμβολαίων με καλύψεις CAR, EAR

Ευχές της ΕΑΕΕ για το 2026 με έμφαση στην Υγεία, στην Ασφάλεια και στην Ευημερία

Το μήνυμα της ΕΑΕΕ αναδεικνύει τον κομβικό ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης στη σύγχρονη κοινωνία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων

Νέο επεισόδιο του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» – Η ιστορία του Θάνου Βουλή

Στο επεισόδιο θίγονται ζητήματα όπως η εμπειρία του τροχαίου και της αναπηρίας, αλλά και η στάση της πολιτείας και των ασφαλιστικών εταιρειών

«Στον δρόμο τα δικά σου λάθη δεν τα πληρώνεις μόνο εσύ»: Η ευθύνη πίσω από το τιμόνι αφορά όλους!

Ένα ιδιαίτερα δυνατό κοινωνικό μήνυμα για την οδική ασφάλεια μεταφέρει η νέα καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης – Δείτε το βίντεο

Εκδήλωση του EDPB για την ανωνυμοποίηση και την ψευδωνυμοποίηση

Το workshop ακολούθησε την αποσαφήνιση από το ΔΕΕ του πεδίου εφαρμογής της έννοιας των προσωπικών δεδομένων στην υπόθεση EDPS κατά SRB