back to top
20 C
Athens
Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025

Νέα συνεργασία της INTERAMERICAN με την SAS

Διευρύνεται περαιτέρω η συνεργασία της SAS Analytics με την INTERAMERICAN, καθώς η ασφαλιστική εταιρεία υιοθέτησε τη λύση SAS Text Analytics. Η λύση χρησιμοποιεί μηχανική μάθηση και προηγμένα analytics για το feedback που δίνουν οι πελάτες στις διάφορες μορφές επικοινωνίας με την εταιρεία, τον εντοπισμό των σημαντικών ζητημάτων και την πραγματοποίηση πιο αποτελεσματικής ανάλυσης του συναισθήματος των πελατών.

Η SAS Text Analytics παρέχει στην INTERAMERICAN το συγκριτικό πλεονέκτημα για άμεση ανάκτηση, έλεγχο και βελτίωση του Customer Experience και ενίσχυση του Customer Εngagement Value. Αποτελεί ένα ακόμη εργαλείο για τον εξελισσόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό της INTERAMERICAN, με γνώμονα την καινοτομία και στο πλαίσιο της αποτελεσματικής διαχείρισης δεδομένων, καθώς η εταιρεία είναι προσηλωμένη στην αποδοτικότερη εκμετάλλευση και εξέλιξη του Voice of the Customer.

- Advertisement -

Όπως τονίζει ο Ξενοφών Λιαπάκης, Γενικός Διευθυντής Μετασχηματισμού της ασφαλιστικής: «Με τη λύση SAS Text Analytics στην INTERAMERICAN έχουμε, πλέον, ευκρινή εικόνα όχι μόνο για την ανάγκη του πελάτη, αλλά και για τη συναισθηματική κατάστασή του κατά τη στιγμή της αλληλεπίδρασης με την εταιρεία. Με αυτό τον τρόπο, προσδίδεται προστιθέμενη αξία στην αυθεντικότητα και πολύπλευρη διάσταση του Voice of the Customer και μπορούμε να βελτιώνουμε την ικανοποίηση και εμπειρία του πελάτη, γνωρίζοντας καλύτερα και ανταποκρινόμενοι στις προσδοκίες του».

Βασικότερα πλεονεκτήματα της λύσης Text Analytics της SAS είναι:

- Advertisement -
  • η υποστήριξη ελληνικών και ελληνικής μεταγραφής σε λατινικά (greeklish)
  • η διαθεσιμότητα έτοιμων γλωσσικών κανόνων και ταξινομήσεων για τον αυτόματο εντοπισμό συναισθήματος (sentiment analysis taxonomy) και οντοτήτων (entities extraction) όπως ονοματεπώνυμα, επωνυμίες, τηλέφωνα, τοποθεσίες και προϊόντα
  • η διαθεσιμότητα μιας πλήρους γκάμας προηγμένων αναλυτικών τεχνικών text mining and machine learning, καθώς και προηγμένων γλωσσικών κανόνων (natural language processing), που επιτρέπουν την πραγματική άντληση επιχειρηματικής γνώσης και όχι μόνο keyword frequencies
  • η δυνατότητα συνδυασμού text analytics με data mining
  • η ευκολία στη χρήση.

Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πρόταση που έρχεται να καλύψει εξολοκλήρου την επιχειρηματική ανάγκη με δυνατότητα ανάλυσης οποιασδήποτε πηγής text δεδομένων, από εσωτερικές (ερωτηματολόγια, παράπονα) ή εξωτερικές (social media, blogs) πηγές, ανεξαρτήτως όγκου.

Με την υιοθέτηση της λύσης, η INTERAMERICAN καινοτομεί σε βέλτιστες πρακτικές για την εμπειρία του πελάτη στον κλάδο της αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη, όπως:

  • σημαντική εξοικονόμηση χρόνου για την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων (1-2 ημέρες ανά κατηγορία)
  • αύξηση των δεικτών σύστασης-προώθησής της από πελάτες κατά 3-5 μονάδες, ενισχύοντας τα επίπεδα διατήρησης και εμπιστοσύνης των πελατών
  • αυτοματοποίηση των διαδικασιών ανάλυσης ανατροφοδότησης πελατών
  • εξασφάλιση αντικειμενικότητας στην ανάλυση
  • αυτοματοποίηση του εντοπισμού σημαντικών θεμάτων σε πραγματικό χρόνο
  • συνδυασμό των αποτελεσμάτων ανάλυσης κειμένων με άλλα δομημένα δεδομένα και αξιοποίηση στη λήψη αποφάσεων
  • ταχύτερη εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών, λόγω της μείωσης εισερχομένων αιτημάτων.

Ο Nίκος Πέππας, Regional Director Greece & Eastern Europe της SAS Analytics, δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερη η ικανοποίησή μας όταν  μεγάλοι οργανισμοί, όπως η INTERAMERICAN, αντιλαμβανόμενοι την αξία που περιέχουν τα αδόμητα δεδομένα, υιοθετούν τις πρωτοποριακές λύσεις Machine Learning της SAS στη περιοχή των Text Analytics για την ελληνική γλώσσα, με στόχο την πληρέστερη κατανόηση των αναγκών των πελατών τους και την ορθότερη λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σύμπραξη ΕΑΕΕ και ΑΝΙΑ στην Ιταλία για την περιβαλλοντική ευθύνη, στο πλαίσιο του έργου LIFE PROFILE

Στόχος της ημερίδας, να αναδείξει τη σημασία της χρηματοοικονομικής ασφάλειας για την προστασία του περιβάλλοντος και την εφαρμογή της Οδηγίας ELD

Interamerican & Anytime: Όταν η ασφάλιση γίνεται εμπειρία ζωής

Πίσω από την επιτυχία βρίσκεται το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Interamerican, που εξασφαλίζει πραγματική υποστήριξη πριν και μετά την ασφάλιση

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ψηφιακή ασφάλεια δεν είναι πια μόνο θέμα τεχνολογίας – Ξεκάθαρη ανάγκη κάλυψης από την ασφαλιστική αγορά!

Τι αποκαλύπτει πανελλαδική έρευνα της Visa σε συνεργασία με το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ

Η Google λανσάρει το AI Plus και στην Ελλάδα – Ενισχυμένα εργαλεία ΤΝ σε προσιτή τιμή

Ποιες επιπλέον δυνατότητες προσφέρει με τη νέα στρατηγική της κίνηση η Google

Eurobank – Fairfax Digital: Στρατηγική συνεργασία με EY – Microsoft για ταχύτερη υιοθέτηση της Αgentic AI

Η πρωτοβουλία φέρνει τη Eurobank στην πρώτη γραμμή του τραπεζικού κλάδου ως προς την αξιοποίηση ΤΝ με Δυνατότητα Αυτόνομης Δράσης

Kaspersky: Ψώνια με τεχνητή νοημοσύνη για μια ασφαλή Black Friday

Η ανάθεση αγορών και πληρωμών σε «έξυπνους» πράκτορες δημιουργεί νέα περιθώρια επίθεσης - Πώς θα παραμείνετε ασφαλείς κατά τις αγορές σας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

10 Χρόνια ΠΑΝΟΡΜΟΣ – Σήμερα το επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο

Το «Insurance World» βρίσκεται ήδη στον χώρο και θα καλύψει ολόκληρη τη διάρκεια του Συνεδρίου

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η ψηφιακή ασφάλεια δεν είναι πια μόνο θέμα τεχνολογίας – Ξεκάθαρη ανάγκη κάλυψης από την ασφαλιστική αγορά!

Τι αποκαλύπτει πανελλαδική έρευνα της Visa σε συνεργασία με το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ

Νέο επίδομα ασθενείας στους ελεύθερους επαγγελματίες

Πότε αναμένεται να ξεκινήσει η καταβολή του και πώς θα υπολογίζεται

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray