back to top
22.3 C
Athens
Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025

Carglass®: Online αξιολογήσεις πελατών

Ακόμη ένα εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της ανέπτυξε η Carglass® με ειδική ενότητα Customer Reviews στην κεντρική σελίδα της επίσημης ιστοσελίδα της (www.carglass.gr).

Η δημόσια ανάρτηση των αξιολογήσεών των πελατών για τις υπηρεσίες που έλαβαν από την Carglass® αποτελεί ένα επιπλέον κανάλι αφουγκρασμού των αναγκών τους αλλά και του επιπέδου που η εταιρία ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους. Τη δυνατότητα αξιολόγησης έχουν όλοι οι πελάτες θραύσης κρυστάλλου, οι οποίοι λαμβάνουν με email σχετικό σύνδεσμο της φόρμας αξιολόγησης, με δυνατότητα βαθμολογίας από το 1 έως το 5 αλλά και την καταγραφή αναλυτικών σχολίων.

- Advertisement -

Η δημιουργία του συγκεκριμένου καναλιού από την Carglass®, έρχεται να προστεθεί στα ήδη υπάρχοντα εργαλεία αξιολόγησης που διαθέτει, όπως η έρευνα ικανοποίησης Net Promoter Score (NPS 2017 85%) που διεξάγεται σε εβδομαδιαία βάση αλλά και η δυνατότητα αξιολόγησης μέσα από τα Social media. Η διαχείρισή όλων των εισερχόμενων αιτημάτων πραγματοποιείται από το Τμήμα Service Recovery της εταιρείας, το οποίο είναι υπεύθυνο για την επίλυση και την ορθή διεκπεραίωση τους.

- Advertisement -

Φιλοσοφία της Carglass® είναι η διατήρηση ανοιχτών διαύλων επικοινωνίας με τους πελάτες της αλλά και η δημιουργία ενός περιβάλλοντος διαφάνειας, ιδιαίτερα σε μια περίοδο ψηφιακής αλληλεπίδρασης η οποία ευνοεί τη δημόσια αξιολόγηση των υπηρεσιών.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® ανέδειξε στις Ημέρες Καριέρας την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της

Η εταιρεία επενδύει συστηματικά στους ανθρώπους της, προσφέροντας ευκαιρίες εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης

H Eurolife αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υποστήριξης ζημιών αυτοκινήτου

Σκοπός της εταιρείας, να βρίσκεται καθημερινά δίπλα σε πελάτες και συνεργάτες, με ταχύτητα, διαφάνεια και σαφήνεια

Voice AI: Νέο στοίχημα για την ασφαλιστική εμπιστοσύνη

Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες παραμένουν διχασμένοι ως προς την επικοινωνία με φωνητικά συστήματα

Σεμινάριο «Ηγεσία και Πωλήσεις στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» από την ΕΣΑΠΕ

Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί σε δύο συναντήσεις, 18 και 25 Σεπτεμβρίου 2025 (15:00 – 18:20), σε υβριδικό περιβάλλον

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Deal Εθνικής Ασφαλιστικής με τον όμιλο Συγγελίδη

Η Εθνική Ασφαλιστική προχώρησε σε συμφωνία με τον Όμιλο Συγγελίδη για την απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών

Η VITAEL αναλαμβάνει την ανακαίνιση του ιστορικού κτιρίου της Εθνικής Ασφαλιστικής

Το έργο προβλέπει τη μετατροπή του κτιρίου σε σύγχρονο συγκρότημα γραφείων υψηλής ενεργειακής απόδοσης, με σεβασμό στην αρχιτεκτονική του ταυτότητα

Νέα σεζόν για το podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» με τον Θ. Χούντρα – Οδηγούμε με παιδεία και σεβασμό στη ζωή

Η δεύτερη σεζόν του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» αναμένεται να εστιάσει σε θέματα οδικής παιδείας, σύγχρονες πρακτικές ασφάλειας και εμπειρίες ειδικών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το πολύ σημαντικό συνέδριο του ΕΚΑΠΤΥ

Οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν την ύπαρξη, τον ρόλο και τη δράση του Εθνικού Κέντρου Αξιολόγησης Ποιότητας και Τεχνολογίας στην Υγεία...

Λάρισα: Το νοσοκομείο εφαρμόζει σύστημα διαλογής ασθενών με Τεχνητή Νοημοσύνη

Το σύστημα ER TRIAGE καθοδηγεί τον χειριστή κατά τη διαλογή, εντοπίζοντας σήματα κινδύνου ακόμα και σε ασθενείς με συνήθη συμπτώματα

Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις για τους ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ από την Affidea

Η Affidea καλύπτει πλήρως τη συμμετοχή ως το τέλος του έτους, με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων συνεργασίας με τον Οργανισμό

Διαμεσολάβηση: Από τη θεωρία στην πράξη – Τι παρουσιάστηκε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης

Στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου βιβλίου των διαΝΕΟσις και ΟΠΕΜΕΔ, η Ο. Αναστασοπούλου μίλησε για το έργο της νεοσύστατης Ειδικής Γραμματείας

Υποχρεωτική ασφάλιση για Airbnb: Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΔΑ Ανδρέας Χίου εξηγεί τι πρέπει να κάνει κάθε ιδιοκτήτης!

Ο σύλλογος επικροτεί τη νομοθετική πρωτοβουλία, ενθαρρύνοντας την επιπλέον κάλυψη για όλες τις κρατήσεις, είτε μέσα από πλατφόρμες είτε εκτός αυτών