back to top
11.7 C
Athens
Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2025

Carglass®: Πιστοποίηση ISO 9001:2015

Η Carglass®, κατόπιν της επιτυχημένης επιθεώρησης από το φορέα πιστοποίησης Bureau Veritas, ανανέωσε πριν από λίγες ημέρες την πιστοποίηση ως προς τις απαιτήσεις του νέου προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015 με αντικείμενο την επισκευή και την αντικατάσταση κρυστάλλων αυτοκινήτων.

Θεμελιώδης πολιτική της Carglass® είναι να εφαρμόζει πρότυπα ποιότητας τόσο για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει όσο και για τον τρόπο λειτουργίας της.

- Advertisement -

Η πολιτική αυτή υλοποιείται με την ανάπτυξη και εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας που εναρμονίζεται με τις απαιτήσεις του ΕΛΟΤ EN ISO 9001:2015 και είναι σύμφωνο με τις κοινά αποδεκτές επιχειρηματικές πρακτικές, καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της επιχείρησης και των σχέσεών της με τους πελάτες της.

Πρωταρχικός στόχος της Carglass® είναι η δέσμευση της στη διαρκή βελτίωση των λειτουργιών της, η οποία αποτυπώνεται στην άριστη ποιότητα των εργασιών της και στην άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της από την αρχική επικοινωνία μέχρι και μετά την ολοκλήρωση της κάθε εργασίας.

- Advertisement -

Η Carglass® πιστοποιείται για το Σύστημα Διαχείρισης της αδιαλείπτως από το 2005.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Σε σύγκρουση χωρίς προηγούμενο οδηγείται ο κλάδος – Στο βάθος κινητοποιήσεις από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Μία ακόμη δημόσια, αιχμηρή τοποθέτηση του Προέδρου του ΕEA Γιάννη Χατζηθεοδοσίου έρχεται να σημάνει συναγερμό

Tap & Go: Ανέπαφες πληρωμές με Mastercard για γρήγορες, εύκολες, ασφαλείς μετακινήσεις σε όλα τα υπεραστικά ΚΤΕΛ

Σε πλήρη ανάπτυξη, η υπηρεσία θα καλύψει το σύνολο των δρομολογίων, που αντιστοιχούν σε πάνω από 3.000 λεωφορεία σε όλη την Ελλάδα

Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα

Οι νέες προτεραιότητες των επιχειρήσεων στον τομέα της ΕΚΕ και οι στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον της υπευθυνότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το νέο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ μπαίνει σε παραγωγική λειτουργία στις 16 Φεβρουαρίου

Το νέο πληροφοριακό σύστημα ⁠παρακολουθεί όλες τις μορφές απασχόλησης για την πλήρη εποπτεία της αγοράς εργασίας, απλουστεύει διαδικασίες και καταργεί έντυπα

Ισχυρή ανάπτυξη για τον Όμιλο Eurohold και θετικά μηνύματα για τη Euroins Ελλάδος

H συνεχής ανοδική πορεία του oμίλου αποτελεί δέσμευση για ακόμη πιο αξιόπιστες, σύγχρονες και αποτελεσματικές λύσεις και στην ελληνική αγορά

Πανελλαδική δράση για την πρόληψη των τροχαίων

Στον Πειραιά κορυφώνεται (19/12) η πανελλαδική καμπάνια οδικής ασφάλειας – Προώθηση του αυτοελέγχου μέσω δωρεάν διάθεσης του Alco Selftest

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων

Η εταιρεία προσφέρει στις ελληνικές επιχειρήσεις ένα επιπλέον ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης, ενώ παράλληλα ενισχύει τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

NN Hellas: Υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, ενισχύοντας τη δέσμευση για έναν συμπεριληπτικό εργασιακό κόσμο

Μια ουσιαστική υπόσχεση για την ενίσχυση της κουλτούρας συμπερίληψης και τη διασφάλιση ίσων ευκαιριών για όλους τους εργαζόμενους