back to top
21.1 C
Athens
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

Ποιος κατέχει το 32% του κλάδου Οδικής Βοήθειας;

Οδική Βοήθεια μέρος γ’

του Νίκου Σακελλαρίου

- Advertisement -

Με 1,4 εκατ. πελάτες σε οδική και άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια, έχοντας μερίδιο αγοράς 31,9%, βάσει μικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων (δημοσιευμένα στοιχεία-ΕΑΕΕ), η Interamerican κυριαρχεί στον ασφαλιστικό κλάδο βοήθειας και στην εξυπηρέτηση περιστατικών.

Η εταιρεία ανταποκρίθηκε κατά το 2016, συνολικά στους δύο τομείς βοήθειας, σε 430.906 περιπτώσεις. Η πυκνή χρονική συχνότητα «άμεσης δράσης» δηλώνεται από τις 1.180 περιπτώσεις εξυπηρέτησης, κατά μέσο όρο, ημερησίως. Είναι χαρακτηριστικό το ότι η παροχή βοήθειας από την Interamerican παρουσίασε αλματώδη αύξηση 31,7% κατά την περασμένη χρονιά, που οφείλεται κυρίως στις ανάγκες για οδική βοήθεια, δεδομένου του ότι η παροχή άμεσης ιατρικής αυξήθηκε κατά 2,4%.

- Advertisement -

Ειδικότερα, στην οδική βοήθεια παρασχέθηκαν πέρσι υπηρεσίες σε 406.091 περιστατικά, έναντι 302.865 κατά το 2015. Τα περισσότερα από αυτά αντιμετωπίστηκαν με ρυμουλκήσεις (151.620) και επιτόπου υπηρεσίες αποκατάστασης (124.641), ενώ 117.267 περιπτώσεις υποστηρίχθηκαν με υπηρεσίες autohelp και 12.563 με μεταφορά του οχήματος στην έδρα του.

Η οδική βοήθεια της Interamerican, με στόλο 218 ιδιόκτητων οχημάτων κάθε τύπου και 65 συνεργασίες με παρόχους υπηρεσιών, διαθέτει πανελλαδικό δίκτυο με 111 σημεία εξυπηρέτησης. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία είναι πάροχος υπηρεσιών και σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ είναι αποκλειστικός πάροχος και σε τέσσερις αυτοκινητοδρόμους της χώρας, καθώς και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.

Στην άμεση ιατρική βοήθεια, η Interamerican ανταποκρίθηκε κατά το 2016 συνολικά σε 24.815 κλήσεις. Πραγματοποιήθηκαν 146 διακομιδές από αέρος –82 με υγειονομικό αεροπλάνο και 64 με ελικόπτερο– και οι διακομιδές με ασθενοφόρο έφθασαν τις 4.778. Στο εξωτερικό, εξυπηρετήθηκαν 91 περιστατικά, ενώ παρασχέθηκαν υπηρεσίες συμβουλευτικής από τη Γραμμή Υγείας 1010 σε 19.800 περιπτώσεις.

Και πέρσι, η εταιρεία συνέχισε τη συνεργασία της με την τοπική αυτοδιοίκηση –συγκεκριμένα με τη Σίφνο και την Ύδρα– επεμβαίνοντας σε 21 περιπτώσεις με διακομιδή. Η Interamerican διαθέτει στόλο 17 ιδιόκτητων ασθενοφόρων και, από συνεργασίες, 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων.

«Έχουμε κτίσει μια μεγάλη παράδοση αποτελεσματικών υπηρεσιών, εμπειρίας και τεχνογνωσίας επί δυόμισι δεκαετίες τόσο στην οδική όσο και στην άμεση ιατρική βοήθεια, που προσθέτουν σημαντική αξία στις εταιρικές δραστηριότητές μας στους κλάδους ασφάλισης οχημάτων και υγείας» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της Interamerican Βοήθειας, συμπληρώνοντας: «Οι ιδιαίτερα υψηλοί δείκτες ικανοποίησης των πελατών (92%) και σύστασης της εταιρείας σε τρίτους (72%) δεν αναστέλλουν την προσπάθεια για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας. Εστιάζουμε ιδιαίτερα στην αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, καθώς και στη διαρκή εκπαίδευση και την υψηλού επιπέδου εξειδίκευση του προσωπικού με προηγμένη μεθοδολογία, για τη δημιουργία επιπλέον αξίας προς όφελος των πελατών».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

Φοιτητές του Master in Bioeconomy στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς επισκέπτονται την INTERAMERICAN

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρείας για προώθηση της γνώσης, της αριστείας και της βιωσιμότητας

Packmen: Όταν η πρόληψη γίνεται εμπειρία – και όχι θεωρία

Όταν ο πολίτης βλέπει, νιώθει, συμμετέχει, τότε αρχίζει να συνειδητοποιεί τι σημαίνει πραγματικά «προετοιμασία»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Κατάργηση μηνιαίων συμβολαίων στον Ν. Αττικής

Από 22/10/2025 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης - Εξαιρέσεις για εποχιακές χρήσεις και εκδοθέντα ειδοποιητήρια

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το ΕΕΑ στην εκδήλωση για τα 20 χρόνια του Συνδέσμου Διαμεσολαβούντων Ασφαλειών Μαγνησίας

Ο Σύνδεσμος τίμησε μεταξύ άλλων τους κ. Χατζηθεοδοσίου και Γαβαλάκη για τη συμβολή τους στην εξέλιξή του

ERGO forMe: Ο καθημερινός σου ήρωας στην ασφάλιση

Η εφαρμογή της εταιρείας συνδυάζει ευκολία, ταχύτητα και πρακτικότητα - Νέος διαγωνισμός, για 3 δωροκάρτες 1.000 ευρώ

Η αξία της γνώσης στην πράξη: Ο Παύλος Συμπεράς στο βήμα του ΠΣΑΣ

Η εμπειρία του, σε ελληνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστά την παρουσία του από τα σημαντικότερα σημεία ενδιαφέροντος στην εκδήλωση της 20ής Νοεμβρίου

Horizon Insurance: Στο πλευρό των γυναικών επιχειρηματιών με εξειδικευμένα ασφαλιστικά εργαλεία

Η Ωρίζων λειτουργεί ως καταλύτης αλλαγής, διαμορφώνοντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας γενιάς γυναικών επιχειρηματιών