back to top
19.4 C
Athens
Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2025

Ποιος κατέχει το 32% του κλάδου Οδικής Βοήθειας;

Οδική Βοήθεια μέρος γ’

του Νίκου Σακελλαρίου

- Advertisement -

Με 1,4 εκατ. πελάτες σε οδική και άμεση ιατρική (προσωπική) βοήθεια, έχοντας μερίδιο αγοράς 31,9%, βάσει μικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων (δημοσιευμένα στοιχεία-ΕΑΕΕ), η Interamerican κυριαρχεί στον ασφαλιστικό κλάδο βοήθειας και στην εξυπηρέτηση περιστατικών.

Η εταιρεία ανταποκρίθηκε κατά το 2016, συνολικά στους δύο τομείς βοήθειας, σε 430.906 περιπτώσεις. Η πυκνή χρονική συχνότητα «άμεσης δράσης» δηλώνεται από τις 1.180 περιπτώσεις εξυπηρέτησης, κατά μέσο όρο, ημερησίως. Είναι χαρακτηριστικό το ότι η παροχή βοήθειας από την Interamerican παρουσίασε αλματώδη αύξηση 31,7% κατά την περασμένη χρονιά, που οφείλεται κυρίως στις ανάγκες για οδική βοήθεια, δεδομένου του ότι η παροχή άμεσης ιατρικής αυξήθηκε κατά 2,4%.

- Advertisement -

Ειδικότερα, στην οδική βοήθεια παρασχέθηκαν πέρσι υπηρεσίες σε 406.091 περιστατικά, έναντι 302.865 κατά το 2015. Τα περισσότερα από αυτά αντιμετωπίστηκαν με ρυμουλκήσεις (151.620) και επιτόπου υπηρεσίες αποκατάστασης (124.641), ενώ 117.267 περιπτώσεις υποστηρίχθηκαν με υπηρεσίες autohelp και 12.563 με μεταφορά του οχήματος στην έδρα του.

Η οδική βοήθεια της Interamerican, με στόλο 218 ιδιόκτητων οχημάτων κάθε τύπου και 65 συνεργασίες με παρόχους υπηρεσιών, διαθέτει πανελλαδικό δίκτυο με 111 σημεία εξυπηρέτησης. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία είναι πάροχος υπηρεσιών και σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ είναι αποκλειστικός πάροχος και σε τέσσερις αυτοκινητοδρόμους της χώρας, καθώς και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.

Στην άμεση ιατρική βοήθεια, η Interamerican ανταποκρίθηκε κατά το 2016 συνολικά σε 24.815 κλήσεις. Πραγματοποιήθηκαν 146 διακομιδές από αέρος –82 με υγειονομικό αεροπλάνο και 64 με ελικόπτερο– και οι διακομιδές με ασθενοφόρο έφθασαν τις 4.778. Στο εξωτερικό, εξυπηρετήθηκαν 91 περιστατικά, ενώ παρασχέθηκαν υπηρεσίες συμβουλευτικής από τη Γραμμή Υγείας 1010 σε 19.800 περιπτώσεις.

Και πέρσι, η εταιρεία συνέχισε τη συνεργασία της με την τοπική αυτοδιοίκηση –συγκεκριμένα με τη Σίφνο και την Ύδρα– επεμβαίνοντας σε 21 περιπτώσεις με διακομιδή. Η Interamerican διαθέτει στόλο 17 ιδιόκτητων ασθενοφόρων και, από συνεργασίες, 4 αεροπλάνων και 3 ελικοπτέρων.

«Έχουμε κτίσει μια μεγάλη παράδοση αποτελεσματικών υπηρεσιών, εμπειρίας και τεχνογνωσίας επί δυόμισι δεκαετίες τόσο στην οδική όσο και στην άμεση ιατρική βοήθεια, που προσθέτουν σημαντική αξία στις εταιρικές δραστηριότητές μας στους κλάδους ασφάλισης οχημάτων και υγείας» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της Interamerican Βοήθειας, συμπληρώνοντας: «Οι ιδιαίτερα υψηλοί δείκτες ικανοποίησης των πελατών (92%) και σύστασης της εταιρείας σε τρίτους (72%) δεν αναστέλλουν την προσπάθεια για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας. Εστιάζουμε ιδιαίτερα στην αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, καθώς και στη διαρκή εκπαίδευση και την υψηλού επιπέδου εξειδίκευση του προσωπικού με προηγμένη μεθοδολογία, για τη δημιουργία επιπλέον αξίας προς όφελος των πελατών».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Packmen: Όταν η πρόληψη γίνεται εμπειρία – και όχι θεωρία

Όταν ο πολίτης βλέπει, νιώθει, συμμετέχει, τότε αρχίζει να συνειδητοποιεί τι σημαίνει πραγματικά «προετοιμασία»

Ελληνικό αποτύπωμα στην Ευρωπαϊκή Σύνοδο Κορυφής για τη Βιώσιμη Βιομηχανία 2025

H CSR Ελλάς συνέβαλε στη δικτύωση μεταξύ εταιρειών διαφόρων μεγεθών και κλάδων – Συμμετοχή της Χ. Ελευθερίου, Interamerican, σε πάνελ για την εφαρμογή του ESG

Δ. Βασιλειάδης, PwC: «Τα μέτρα για την υγεία δεν μπορούν να πάνε μακριά»

Οι εταιρείες, επισήμανε στο συνέδριο της ΕΑΕ, θα πρέπει να κινηθούν προς κατευθύνσεις πέραν των αναπροσαρμογών ασφαλίστρων

Interamerican Open Day στη Θεσσαλονίκη: Ξεκίνα την καριέρα σου ως ασφαλιστικός σύμβουλος

Το event θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου, από τις 17:00 έως τις 19:00, στον 2ο όροφο του Διοικητικού Γραφείου Πωλήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Interlife: Διευκρινίσεις για το επασφάλιστρο νέου οδηγού

Σε ποια συμβόλαια εφαρμόζεται επέκταση του επασφαλίστρου νέου οδηγού στα 25 έτη

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Κατάργηση μηνιαίων συμβολαίων στον Ν. Αττικής

Από 22/10/2025 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης - Εξαιρέσεις για εποχιακές χρήσεις και εκδοθέντα ειδοποιητήρια

Στρατηγική συνεργασία Carglass® και Euroins Ελλάδος

Οι δύο εταιρείες δεσμεύονται να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση, θέτοντας την ασφάλεια και την ικανοποίηση του ασφαλισμένου ως απόλυτη προτεραιότητα

Pricefox: Τι ισχύει για τις κάμερες της τροχαίας σήμερα στην Αττική (updated)

Ποιες κάμερες λειτουργούν κανονικά, ποιες πιλοτικά, και ποιες βρίσκονται σε στάδιο υλοποίησης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Νέος γύρος ελέγχων για ανασφάλιστα οχήματα και απλήρωτα τέλη – 187.000 ειδοποιητήρια σε ιδιοκτήτες

87.026 οχήματα βρέθηκαν να μην έχουν ούτε ασφάλεια ούτε τέλη κυκλοφορίας - Οι ιδιοκτήτες έχουν προθεσμία 15 ημερών για να τακτοποιήσουν εκκρεμότητες

Δ. Γαβαλάκης στην ΕΡΤ: «Τα ανασφάλιστα οχήματα αποτελούν σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα – Ώρα να συμμορφωθούν όλοι οι οδηγοί»

Υπενθύμισε επίσης ότι το κράτος δεν αποζημιώνει πλέον ζημιές σε οχήματα από φυσικές καταστροφές

Μικρές Πράξεις Φροντίδας με Μεγάλη Σημασία: Η AIG Greece Στηρίζει το KAZ Shelter

«Κάθε πράξη φροντίδας, προς τους ανθρώπους, τα ζώα ή το περιβάλλον έχει τη δύναμη να δημιουργεί θετικό αποτύπωμα» αναφέρει η Δ. Αναστασιάδου

Η Αθήνα ανάμεσα στους πιο ασφαλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς για το 2025

Σύμφωνα με έρευνα της Compare the Market, η ελληνική πρωτεύουσα εμφανίζει σχεδόν 8 φορές λιγότερες αναφορές για κλοπές σε σχέση με το Παρίσι