back to top
27.7 C
Athens
Τετάρτη 2 Ιουλίου 2025

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο για την διαδικασία εκτίμησης και αντιμετώπισης αιτιάσεων

Ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στην ασφαλιστική επιχείρηση για τον τρόπο Διαχείρισης των Αιτιάσεων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Κοινοτικής και ελληνικής νομοθεσίας στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας της ασφαλιστικής επιχείρησης παρέχει, μεταξύ άλλων, το νέο σεμινάριο από τον Ε.Ι.Α.Σ. Το Σεμινάριο είναι διάρκειας δέκα (10) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:

-Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017, 16:00 – 20:15
-Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017, 16:00 – 20:15

- Advertisement -

Η ενημέρωση αφορά επίσης για το ποιες είναι οι απαιτήσεις σε οργανωτικές δομές στο πλαίσιο του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Ασφαλιστικής Επιχείρησης και ποιες είναι οι κυρώσεις που προβλέπονται για αυτούς που αδυνατούν να προσαρμοσθούν.

Τέλος σκοπός του Σεμιναρίου είναι να διερευνήσει και να αναλύσει την θέση και την σημασία της διαχείρισης των παραπόνων μέσα στο γενικότερο πλαίσιο μίας επιτυχημένης πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών, ο σωστός χειρισμός των αιτιάσεων του πελάτη μέσα από τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες, καθώς και οι βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να προσφέρουμε Great Customer Service. Η άριστη εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών είναι μονόδρομος για μία επιχείρηση.

- Advertisement -

Το Σεμινάριο απευθύνεται:

-Σε όλα τα στελέχη των Ασφαλιστικών Εταιριών, μέλη Δ.Σ., Υπευθύνους Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Επικεφαλής Διαχείρισης Αιτιάσεων
-Σε υπευθύνους Υποκαταστημάτων Ασφαλιστικών Εταιριών Ε.Ε. και τρίτων χωρών καθώς και σε στελέχη Αλληλασφαλιστικών Συνεταιρισμών
-Σε στελέχη επιχειρήσεων που έχουν σαν αντικείμενο την εξυπηρέτηση πελατών -είτε σε επίπεδο κεντρικών υπηρεσιών είτε σε επίπεδο δικτύου- αλλά και σε στελέχη κέντρων τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call centers)
-Σε όσους έρχονται σε επαφή με τον «πελάτη» (εσωτερικό & εξωτερικό)
-Σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όλων των κατηγοριών, αλλά και όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017.

Εισηγήτριες του Σεμιναρίου είναι η κα Κωνσταντίνα Λόντου, Δικηγόρος, τ. Δ/ντρια του Υπουργείου Ανάπτυξης και οι κυρίες Ελπίδα Λεπενιώτη, Οικονομολόγος και Πολιτικός Επιστήμων, Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών AIG Hellas και Διονυσία Τσιμάρα, Οικονομολόγος, Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών AIG Hellas.

Θεματολογία Σεμιναρίου:

-Πεδίο εφαρμογής των Πράξεων του Διοικητή
-Κατευθυντήριες γραμμές ΕΙΟPA
-Έννοιες & Βασικοί Ορισμοί
-Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας & Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων
-Οργανωτικές Υποχρεώσεις των Εταιρειών και των Διαμεσολαβούντων
-Διαδικασία και τρόπος Διαχείρισης αιτιάσεων
-Έκθεση & Ελάχιστα στοιχεία αυτής

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

-Έννοιες & Βασικοί Όροι
-Εξυπηρέτηση vs. Ποιοτική Εξυπηρέτηση
-Ποιοτική Εξυπηρέτηση vs Διαφήμιση
-Εσωτερικοί & Εξωτερικοί Πελάτες
-Χτίζοντας την πελατειακή πίστη
-Γλώσσα του Σώματος – Λεξιλόγιο
-Η δύναμη των ερωτήσεων
-Αναγνώριση & Αξία στην άποψη τρίτου
-Τεχνικές Συμπεριφοράς

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΤτΕ (88/5-4-2016 & 89/5-4-2016)

-Ορισμός & Είδη αιτιάσεων
-Τρόποι λήψης
-Ο φαύλος κύκλος των δυσαρεστημένων πελατών
-Η σωστή διαχείριση των αιτιάσεων και τα οφέλη αυτών
-Οι χρυσοί κανόνες για την επίλυση παραπόνων
-Τύποι παραπονούμενων πελατών
-Βήματα για την αποκατάσταση της εξυπηρέτησης
-Διαχείριση προκλήσεων
-Αντιμετώπιση επιθετικών πελατών
-Οργάνωση και λειτουργία ενός Τμήματος Παραπόνων

INTERACTIVE ΕΜΠΕΙΡΙΑ
-Role play
-Workshop
-Αυτοαξιολόγηση

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ε.Ι.Α.Σ.: Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “BUSINESS AND INSURANCE ENGLISH”

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει στα μέλη του και το εκπαιδευτικό του κοινό την εξαιρετικά σημαντική συνεργασία

Ε.Ι.Α.Σ.: Εκπαιδευτικό σεμινάριο Ασφαλίσεων Πιστώσεων και Εγγυήσεων

Οι Ασφαλίσεις Πιστώσεων και Εγγυήσεων αναδεικνύονται μεταξύ των πλέον ανερχόμενων κλάδων ασφαλιστικής δραστηριότητας και οι εφαρμογές τους

Πολυθεματικό και Ενδιαφέρον το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νοεμβρίου του Ε.Ι.Α.Σ.

Θεματικές ενότητες άμεσου ενδιαφέροντος και υψηλής επικαιρότητας εμπεριέχει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Νοεμβρίου 2022 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

35 Χρόνια Ε.Ι.Α.Σ. με online εκπαιδευτική εβδομάδα

35 Χρόνια Ε.Ι.Α.Σ., τριανταπέντε χρόνια συνεπούς και συνεχούς συμβολής στην πρόοδο του ανθρώπινου δυναμικού της αγοράς

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz

Η κα Ευαγγελία Αθανασίου, Chief Insurance Officer και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, αποχωρεί από την Εταιρία στις 2 Ιουλίου 2025.

Διαμεσολαβητές: Πώς να… εξασφαλιστείς όταν ασφαλιστείς

Τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη διαφάνεια και την αξία της καθοδήγησης από πιστοποιημένους επαγγελματίες θέτει στο επίκεντρο η ΕΑΔΕ

ΤτΕ: Η εποπτεία του ασφαλιστικού κλάδου την επόμενη 3ετία

Στη χρηματοοικονομική ευρωστία των ασφαλιστικών και στην προστασία των καταναλωτών επικεντρώνει τις δράσεις της η Τράπεζα της Ελλάδος

Η Allianz Trade συνεργάζεται με τη Stripe στον τομέα των B2B διαδικτυακών πωλήσεων

Η Allianz Trade, ο κορυφαίος πάροχος Ασφάλισης Εμπορικών Πιστώσεων παγκοσμίως, επέλεξε τη Stripe, την εταιρεία που αναπτύσσει ψηφιακές χρηματοοικονομικές

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz

Η κα Ευαγγελία Αθανασίου, Chief Insurance Officer και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, αποχωρεί από την Εταιρία στις 2 Ιουλίου 2025.

Το FunkSec δείχνει το μέλλον του μαζικού ψηφιακού εγκλήματος

Οι ειδικοί της Kaspersky προειδοποιούν για νέα ομάδα ransomware, που συνδυάζει ΤΝ, χαμηλά λύτρα και πώληση κλεμμένων δεδομένων

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση κρατά τα μπόσικα στην υγεία

Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση νομοτελειακά θα πρέπει να συμμετάσχει στις συνομιλίες με τις ιδιωτικές κλινικές για τα ασφαλιστήρια υγείας

Διαμεσολαβητές: Πώς να… εξασφαλιστείς όταν ασφαλιστείς

Τα δικαιώματα των καταναλωτών, τη διαφάνεια και την αξία της καθοδήγησης από πιστοποιημένους επαγγελματίες θέτει στο επίκεντρο η ΕΑΔΕ

ΤτΕ: Η εποπτεία του ασφαλιστικού κλάδου την επόμενη 3ετία

Στη χρηματοοικονομική ευρωστία των ασφαλιστικών και στην προστασία των καταναλωτών επικεντρώνει τις δράσεις της η Τράπεζα της Ελλάδος