back to top
12.2 C
Athens
Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2025

Χρήστος Γ. Αχής/Ορίζων: Αγαπάμε τα παραδοσιακά μέσα αλλά ακολουθούμε και νέες τάσεις

Νέοι τρόποι μάρκετινγκ και επικοινωνίας στις ασφαλιστικές (μέρος β΄)

Ρεπορτάζ: Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -

Με σημαντική παρουσία στον χώρο των ασφαλίσεων από το 1964, η Ορίζων Ασφαλιστική, στοχεύοντας στη διεύρυνση του πελατολογίου της, μελετά τις ανάγκες της αγοράς και φροντίζει να τις καλύπτει δημιουργώντας ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, σεβόμενη πάντα τον πελάτη και το δίκτυό της. Επικοινωνεί τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσα από τα παραδοσιακά μέσα, συγχρόνως εκσυγχρονίζεται, πρωτοπορεί και επιλέγει να διαθέτει ισχυρή παρουσία στα νέα κανάλια επικοινωνίας, στα social media και στον ηλεκτρονικό Τύπο.

Έχει αναπτύξει ένα σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης, που απευθύνεται στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ενώ σταθερά στις προτεραιότητές της βρίσκεται η συνεχής ανάπτυξη του ERP, με στόχο να απλοποιούνται διαρκώς οι διαδικασίες.

- Advertisement -

Ο κ. Χρήστος Γ. Αχής, Εκτελεστικός Σύμβουλος Διοίκησης της εταιρείας μίλησε στο περιοδικό IW εφ’ όλης της ύλης και για όλα τα παραπάνω:

– Ποιος είναι ο τομέας ευθυνών του διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας;

Χ.Α.: Ο ανταγωνιστικός κλάδος των ασφαλίσεων, οι διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς αλλά και η ανάγκη για προσαρμογή στα νέα κανάλια επικοινωνίας συνιστούν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον δράσης για τον διευθυντή μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Βασική του ευθύνη αποτελεί να αναγνωρίζει πρώτος τις ανάγκες της αγοράς αλλά και να επικοινωνεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα διαθέσιμα προϊόντα στο σωστό κοινό και μέσω των σωστών, κάθε φορά, καναλιών.

– Πώς οι εταιρείες δημιουργούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες;

Χ.Α.: Η Ορίζων Ασφαλιστική, με σημαντική παρουσία στον χώρο των ασφαλίσεων από το 1964, διαθέτει πολύχρονη εμπειρία στον κλάδο περιουσίας και μεγάλων εμπορικών και βιομηχανικών κινδύνων, καθώς στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας μας.
Με στόχο όμως την ανάπτυξή της και τη διεύρυνση του πελατολογίου της, αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς και φροντίζει να τις καλύπτει δημιουργώντας ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις ανάγκες των καταναλωτών αλλά και το όφελος των συνεργατών της.

– Μέσω ποιων καναλιών γίνεται η επικοινωνία και η γνωστοποίηση των προϊόντων; Ποια είναι τα επικρατέστερα κανάλια διανομής;

Χ.Α.: Η Ορίζων Ασφαλιστική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια ελληνική εταιρεία που αγαπά τα παραδοσιακά μέσα αλλά φροντίζει να εκσυγχρονίζεται διαρκώς, να πρωτοπορεί και να ακολουθεί τις νέες τάσεις. Κύριο μέλημά της είναι να βρίσκεται πάντα δίπλα στον πελάτη και στον συνεργάτη της, όπου κι αν αυτός βρίσκεται. Για τον λόγο αυτό, επιλέγει να διαθέτει ισχυρή παρουσία στα νέα κανάλια επικοινωνίας, στα social media και στον ηλεκτρονικό Τύπο. Μέσα από αυτήν την παρουσία της στόχο έχει όχι μόνο να επικοινωνεί τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, αλλά και να παρουσιάζει το πρόσωπο της εταιρείας, να ακούει τον καταναλωτή, να επικοινωνεί με το διαρκώς αναπτυσσόμενο δίκτυό της και τέλος να καλλιεργεί στο κοινό τη λεγόμενη «ασφαλιστική κουλτούρα», η οποία είναι γεγονός ότι βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα στη χώρα μας.

– Με ποιες τεχνικές διατηρούν το πελατολόγιό τους;

Χ.Α.: Παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση των τελευταίων ετών, η Ορίζων Ασφαλιστική έχει καταφέρει όχι μόνο να διατηρήσει αλλά και να αυξήσει το χαρτοφυλάκιό της. Αυτό το πέτυχε χάρη στα ανταγωνιστικά προϊόντα της αλλά και σε νέα πακέτα, που διατηρούν το υπάρχον πελατολόγιο και προσελκύουν νέο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα νέα προγράμματα αυτοκινήτου που παρουσιάστηκαν το τελευταίο διάστημα από την εταιρεία. Πρόκειται για ολοκληρωμένες λύσεις, που έχουν δημιουργηθεί πάνω σε πραγματικές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και ύστερα από μελέτη πραγματικών περιπτώσεων.
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, είναι στις βασικές προτεραιότητες της Ορίζων Ασφαλιστικής να δημιουργεί και να βελτιώνει διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς, αλλά και σεβόμενη το δίκτυο συνεργατών της, το οποίο επίσης διαρκώς αναπτύσσεται.

– Πώς γίνεται ο έλεγχος, η σύγκριση του αποτελέσματος με τους στόχους;

Χ.Α.: Υπάρχει διαρκής στατιστική παρακολούθηση των στόχων που έχουν τεθεί τόσο σε επίπεδο τεχνικής κερδοφορίας όσο και σε επίπεδο επίτευξης παραγωγικών μεγεθών. Επειδή η αγορά μας τα τελευταία χρόνια είναι ευμετάβλητη και αβέβαιη, μόνο με μηχανισμούς καθημερινής παρακολούθησης όλων των μεταβλητών και επανακαθορισμού των στόχων με βάση τα νέα δεδομένα μπορεί μια εταιρεία να ακολουθήσει τις εξελίξεις σε όλα τα επίπεδα (προϊοντικά, τιμολογιακά, μεταβολές στα κανάλια πώλησης κ.λπ.). Και αυτό είναι κάτι που η Ορίζων Ασφαλιστική φροντίζει να το πετυχαίνει.

– Πώς επηρεάζει τις λειτουργίες η νέα ψηφιακή τεχνολογία;

Χ.Α.: Με τα ηνία της εταιρείας να βρίσκονται πλέον στα χέρια της τρίτης γενιάς της οικογένειας Αχή, η Ορίζων Ασφαλιστική παρακολουθεί τις εξελίξεις και δίνει μεγάλη σημασία στις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία. Στο πλαίσιο αυτό, έχει αναπτύξει μια λειτουργική πλατφόρμα, όπως φαίνεται στην ιστοσελίδα https://www.orizonins.gr/, ένα σύγχρονο σύστημα τιμολόγησης ασφαλιστικών προϊόντων που απευθύνεται στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, διευκολύνοντας σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητά τους. Επιπλέον, σταθερά στις προτεραιότητες της εταιρείας βρίσκεται η συνεχής ανάπτυξη του ERP, με στόχο να απλοποιούνται διαρκώς οι διαδικασίες, να γίνεται εξοικονόμηση του πολύτιμου χρόνου των υπαλλήλων και να αξιοποιείται με τον βέλτιστο τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας. Τέλος, η Ορίζων Ασφαλιστική έχει επιλέξει, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, να παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη εικόνα στα κοινωνικά δίκτυα (https://www.facebook.com/orizonins), μέσω των οποίων συστήνεται σε νέο κοινό, επικοινωνεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ακούει τις επιθυμίες του δικτύου της και αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς

Σχετικές δημοσιεύσεις

«Η Υγεία στο προσκήνιο, με γνώμονα τη διαφάνεια, την κοινωνική ευθύνη και τη βιωσιμότητα» το μήνυμα του 4ου Συνεδρίου της ΕΑΕ

Για την αναγκαία ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και πρακτικές όπως τα DRGs μίλησε ο Α. Σαρρηγεωργίου

Συντάξεις: Πώς θα αυξήσετε τον αριθμό των ατόμων που αποταμιεύουν

Ο ρόλος των ασφαλιστών εκτείνεται πέρα από τις απλές προσφορές και πωλήσεις προϊόντων.

Οι Πολωνοί (αντ)ασφαλιστές ψάχνουν για συνεργασίες

Το μεγάλο αυτό έργο ανασυγκρότησης της Πολωνίας που χρηματοδοτείται από την ΕΕ βάζει στο τιμόνι της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης την Πολωνία ενώ δρομολογεί θετικές εξελίξεις στην (αντ)ασφαλιστική αγορά

ΝΝ Group: Πουλά τις Τουρκικές επιχειρήσεις στην Zurich Türkiye

Η ολοκλήρωση των συναλλαγών τελεί υπό την αίρεση των εποπτικών αρχών και αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Κωνσταντίνος Λάμπρου: «Χτίσαμε τον ΠΑΝΟΡΜΟ πάνω στο ΕΜΕΙΣ – όχι στο ΕΓΩ»

Η ομιλία του αποτέλεσε τον κορμό του 4ου Συνεδρίου, συνδυάζοντας χιούμορ, βιώματα, μνήμη, αυτοκριτική και έντονο συμβολισμό

Νίκος Μακρόπουλος: Το αποτύπωμα ενός «gentleman insurer» και η νέα εποχή της ΕΥΡΩΠΗ Holdings

Η προσωπική αφήγηση ενός ηγέτη που, συνδυάζοντας την αγγλική πειθαρχία με το ελληνικό εμπορικό ένστικτο, έχτισε το δικό του κεφάλαιο αξιοπιστίας

Διόρθωση επί του πιεστηρίου

Σχετικά με το άρθρο που δημοσιεύθηκε σήμερα στο Insurance World και αναπαράχθηκε μέσω του newsletter, προβαίνουμε στην ακόλουθη διόρθωση. Το κείμενο που αναρτήθηκε για την...

Interamerican & Anytime: Όταν η ασφάλιση γίνεται εμπειρία ζωής

Πίσω από την επιτυχία βρίσκεται το ολοκληρωμένο οικοσύστημα της Interamerican, που εξασφαλίζει πραγματική υποστήριξη πριν και μετά την ασφάλιση

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

100 χρόνια ΕΕΑ: Οι στιγμές της μεγάλης γιορτής στο Μέγαρο Μουσικής

Η ιστορική βραδιά ανέδειξε τη σημασία της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και της συλλογικής προσπάθειας - Στις τιμώμενες επιχειρήσεις, οι Ασφάλειες Ραφαηλίδη

Άμεση αντίδραση ΔΕΕΙΑ στην επιστολή του ΕΕΑ για αθέμιτες πρακτικές – Αναμένονται οι κυρώσεις

Την ανάγκη επιβολής προστίμων και αναίρεσης μη σύννομων πρακτικών που πλήττουν τους επαγγελματίες επισημαίνει σε νέα ανακοίνωση το Επιμελητήριο

Μ. Θεμιστοκλέους και Π. Δημητρίου συζήτησαν για τις συνέργειες δημόσιου-ιδιωτικού τομέα σε υγεία και ασφάλιση

Παρακολουθήστε το βίντεο της συζήτησης που διεξήχθη στο πλαίσιο του Fortune Greece CEO Initiative Forum 2025

Eurolife FFH: Χρυσό βραβείο καινοτομίας απέσπασε το My Health F1rst

Όραμα της εταιρείας, να σχεδιάζει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και ενισχύουν την εμπιστοσύνη στην ιδιωτική ασφάλιση υγείας

Νέα προσθήκη στην ομάδα της Allianz Trade στην Ελλάδα – Η Μαρία Αλυμάρα αναλαμβάνει ως Account Manager

Η εταιρεία προσβλέπει σε ενίσχυση της πελατοκεντρικής προσέγγισης και αριστεία στις επιχειρηματικές συνεργασίες