back to top
13.2 C
Athens
Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2025

Ασφαλιστική διαμεσολάβηση: Πώς θα κερδίσετε νέους πελάτες;

του Βάϊου Κρόκου

Η εξεύρεση νέων πελατών σε ένα μεταβαλλόμενο και αυξανόμενα ανταγωνιστικό περιβάλλον αποτελεί βασικό στόχο και μέριμνα για τα δίκτυα, του πράκτορες, του μεσίτες ασφαλίσεων και γενικά όλο το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

- Advertisement -

Ωστόσο, αρκετοί εξακολουθούν να λειτουργούν με ξεπερασμένους και αναποτελεσματικούς τρόπους. Για παράδειγμα, πολύς χρόνος δαπανάται για πελάτες που δεν θέλουν ή δεν χρειάζονται τα ασφαλιστικά προϊόντα τελικά. Στον αντίποδα, πολλές φορές δεν αφιερώνεται ο απαιτούμενος χρόνος στο σχεδιασμό και την εφαρμογή πρακτικών μάρκετινγκ και πωλήσεων που βοηθούν την αύξηση των νέων πελατών και έχουν ως αποτέλεσμα μια ορθή διαχείριση του πελατολογίου με στόχο την δημιουργία αποδοτικών σχέσεων.

Τι θα μπορούσε όμως να αλλάξει και τι θα πρέπει να εφαρμόσουν οι διαμεσολαβητές για την προσέλκυση των νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων τους;

- Advertisement -

1.Ανανεώστε την εικόνα σας

Μήπως η υπογραφή σας δεν είναι η κατάλληλη; Μήπως χρειάζεστε νέες ποιοτικές επαγγελματικές κάρτες; Ανανεώστε επίσης την φωτογραφία σας, το content στο προσωπικό και επαγγελματικό σας site με νέα ποιοτικά στοιχεία, χωρίς λάθη και ορθογραφικά.

2. “Διαβάστε” τον ανταγωνισμό

Ότι δουλεύει θετικά για τους ανταγωνιστές, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για σας προς όφελος σας. Αν οι ανταγωνιστές κάνουν κάτι πράγματι καλά, προσπαθήστε να πάρετε αυτά τα στοιχεία. Όχι όμως ως απλή μίμηση αλλά με καινοτομία, με σοβαρές προσθήκες και τροποποιήσεις, δίνοντας υπεραξία στις υπηρεσίες σας.

3. “Χτίστε” πάνω στις επιτυχίες και τους ικανοποιημένους πελάτες σας

Ένας ικανοποιημένος πελάτης σας θα μπορέσει εύκολα να σας συστήσει, να πει τις συμφέρουσες υπηρεσίες που προσφέρετε γεγονός που θα διευρύνει το πελατολόγιο σας. Μην διστάσετε να ρωτήσετε…

4. Εκδηλώσεις, events, ομιλίες

Μοιραστείτε συχνά τις εμπειρίες σας, δημιουργήστε ένα κοινωνικό – επαγγελματικό ιστό στον οποίο μπορείτε να μεταφέρεται τις γνώσεις σας, αποκτώντας παράλληλα κύρος και φήμη.

5. Χρήση social media/κοινωνική δικτύωση

Google, Facebook, Linkedin, κλπ είναι πλέον από τα πιο χρήσιμα μέσα για να προβάλετε την δουλειά σας, να συνομιλήσετε με συνεργάτες  και εν δυνάμει πελάτες, χτίζοντας ένα σοβαρό και επαγγελματικό προφίλ στην αγορά. Μοιραστείτε πληροφορίες και εμπειρίες με στόχο να γίνεται μια αξιόπιστη πηγή για την αγορά.

6. Smartphones/mobile application
Η ευρεία διάδοση των smartphones δεν μπορεί να σας αφήνει αδιάφορο. Αποτελεί πλέον μια βασική πηγή εύρεσης νέων πελατών. Ωστόσο, απαιτεί το κατάλληλο optimization…γιατί ένας εν δυνάμει πελάτης που δεν θα μπορέσει να πλοηγηθεί σωστά και να λάβει τις πληροφορίες που απαιτούνται…είναι ένας χαμένος πελάτης

7. Φυλλάδια
Το να μοιράζει κανείς φυλλάδια μπορεί να μην αποτελεί κάτι το καινούργιο, όμως μπορεί να έχει απήχηση και απόδοση. Αρκεί να είναι αξιοπρεπές, με σαφές και ελκυστικό μήνυμα προς τον αποδέκτη. Μην διστάσετε να ρωτήσετε αν θα μπορείτε να αφήσετε φυλλάδια (σε γραφεία, άλλες επιχειρήσεις κλπ) γιατί παντού υπάρχει ένας…νέος πελάτης.

8. Χορηγίες σε κοινωνικές/αθλητικές εκδηλώσεις, εθελοντισμός

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τον οποίον μπορείτε να προβληθείτε είναι να υποστηρίξετε τοπικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ίδιο ισχύει και με τον εθελοντισμό ή σε άλλες δράσεις συναφείς με την εταιρική κοινωνική ευθύνη

9. Συνεργασίες/συνέργειες

Οι συνεργασίες με εταιρείες ή άλλους επαγγελματίες που παρέχουν συμπληρωματικές υπηρεσίες από τις δικές σας μπορούν να διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο και την γκάμα πελατών, μεγαλώνοντας έτσι το δίκτυο σας.

10. Διαφορετικότητα
Ακόμα και η μια έξτρα παροχή σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας δίνει πόντους. Προσεγγίστε ανθρώπινα και φιλικά τον πελάτη.

11. Λάβετε συμβουλές από όσους δεν σας προτίμησαν
Τι φταεί; Βρήκαν καλύτερα συμβόλαια αλλού; Αποφάσισαν ότι δεν χρειάζονται τελικά την εκάστοτε υπηρεσία ή απλά ανέβαλαν την απόφαση τους.
Χρησιμοποιήστε τις έξτρα αυτές πληροφορίες για να βελτιώσετε στο τέλος τη δουλείας σας και να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται…

Σχετικές δημοσιεύσεις

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Η αξία της ισχυρής φωνής του ΣΠΑΤΕ στην εποχή των αλλαγών

Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς και οι προσδοκίες των πελατών μεταβάλλονται, οι συλλογικοί φορείς μπορούν να λειτουργήσουν ως πυλώνας στρατηγικής στήριξης

Χ. Φυτέα: Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν αντικαθίσταται από τεχνολογία

Η πρόσφατη παρέμβαση της Χριστίνας Φυτέα στην τηλεόραση του OPEN έβγαλε ξεκάθαρη είδηση...

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Συνεχίζονται οι αναταράξεις στον ασφαλιστικό κλάδο από την επιβολή του δικαιώματος συμβολαίου

Τι προβληματίζει διαμεσολαβητές και θεσμικούς φορείς, τι απαντούν οι ασφαλιστικές εταιρείες

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η εταιρεία επένδυσε 400.000 ευρώ σε αποθήκη έκτακτης ανάγκης, έτοιμη να ενεργοποιηθεί άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών

Η αρνητική εμπειρία υποψηφίου «πληγώνει» τη φήμη των επιχειρήσεων – Νέα έρευνα του kariera.gr

Hχηρή υπενθύμιση προς τις εταιρείες για τη σημασία της σαφήνειας και του σεβασμού στον χρόνο του υποψηφίου κατά τη διαδικασία πρόσληψης

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Αρωγή της ΠΟΑΔ στον Σύλλογο Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «Η Φλόγα»

Η Ομοσπονδία καλεί για ακόμα μια χρονιά τα μέλη της, αντί της ανταλλαγής δώρων μεταξύ τους, να στηρίξουν τον αγώνα της Φλόγας

Affidea neuraCare: Η πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα ανοίγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

Πολύτιμο εργαλείο στη διερεύνηση Παρκινσονικών συνδρόμων, με επίπεδα ακρίβειας και αξιοπιστίας που έως σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας

Αλλαγή σκυτάλης στην ARAG Hellas – Νέος CEO από αρχές του χρόνου ο Ανδρέας Γκρέκας

Στελέχη της αγοράς κάνουν λόγο για συντεταγμένη και στρατηγικά οργανωμένη διαδικασία, σε κλίμα σεβασμού και αναγνώρισης

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής από την Generali Hellas

Π. Δημητρίου: «Δημιουργούμε ένα ισχυρότερο, πιο ευέλικτο και σύγχρονο μοντέλο υγείας, με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου φροντίδας»

Αισιόδοξες προοπτικές και μετασχηματισμός: Τα ευρήματα της Έκθεσης Ασφαλιστικής Αγοράς 2025 της KPMG

Ο Φ. Κάσσος ανέλυσε τη συνολική εικόνα της αγοράς τονίζοντας την υψηλή ανάπτυξη του 2024, τις αντοχές των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και τις νέες τάσεις