back to top
24.3 C
Athens
Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025

Συνέντευξη του Π. Κούβαλη Motor Underwriting Manager, Interamerican στο IW

Εξαιρετική χρονιά ήταν το 2016 για την Interamerican για τον κλάδο της ασφάλισης αυτοκινήτου. Τα αναβαθμισμένα προγράμματά της προσφέρουν μια ευρεία γκάμα καλύψεων, δίνοντας έμφαση σε μια «δίκαιη τιμολόγηση». Ξεχωριστή αξία δίνει στον πελάτη και η κάλυψη οδικής βοήθειας. Η εταιρεία διακρίνεται τόσο για την πολυκαναλική διανομή της (Agency, Πρακτορειακό Δίκτυο, Independent Financial Advisors και Anytime) όσο και για την έμφαση που δίνει στην ανάπτυξη και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών, που οδηγούν, μέσω της ψηφιοποίησης, στην ενίσχυση της δυναμικής των συνεργατών και στην καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη.

Συνέντευξη του Πάνου Κούβαλη, Motor Underwriting Manager, Interamerican P&C SA στην Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -

-Τι ξεχωριστό προσέφερε η εταιρεία σας στον κλάδο του αυτοκινήτου για το 2016 σε ό,τι αφορά την επιλογή των ασφαλιστικών καλύψεων;

Το 2016 ήταν για την Interamerican μια εξαιρετική χρονιά για τον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων αυξήθηκε περίπου 10%, ξεπερνώντας στο τέλος του χρόνου τα 560.000 οχήματα και είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι η αύξηση αυτή επιτεύχθηκε σε συνθήκες οργανικής κερδοφορίας, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για τη μελλοντική βιωσιμότητα του χαρτοφυλακίου.

- Advertisement -

Σχετικά με τις προσφερόμενες καλύψεις και προϊόντα, η εταιρεία συνεχίζει να προσφέρει μια σειρά από επιλογές που καλύπτουν το σύνολο των αναγκών των πελατών της. Πιο αναλυτικά, τα αναβαθμισμένα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου “Basic, Classic, Extra, Total”, τα οποία εκτείνονται από την απλή αλλά τόσο σημαντική κάλυψη της αστικής ευθύνης έως και την πλήρη κάλυψη του οχήματος από κάθε κίνδυνο, προσφέρουν μια ευρεία γκάμα καλύψεων, δίνοντας έμφαση σε μια «δίκαιη τιμολόγηση», που λαμβάνει υπόψη μια σειρά από παράγοντες που αφορούν τόσο τον οδηγό όσο και το αυτοκίνητο.
Η εταιρεία στη διάρκεια του 2016 έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση της οδικής βοήθειας, μιας κάλυψης με ιδιαίτερη αξία για τον πελάτη ακριβώς τη στιγμή που χρειάζεται βοήθεια, δηλαδή τη στιγμή του ατυχήματος ή της βλάβης. Αποτελεί ιδιαίτερη επιτυχία για την εταιρεία το γεγονός ότι το 90% των ασφαλισμένων οχημάτων φέρει την κάλυψη και έχει πρόσβαση στις μοναδικές υπηρεσίες της εταιρείας οδικής βοήθειας.

-Μέσα στο 2016 έκανε η εταιρεία σας κάποιες κινήσεις με στόχο την ενίσχυση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης;

Η εταιρεία διακρίνεται τόσο για την πολυκαναλική διανομή της (Agency, Πρακτορειακό Δίκτυο, Independent Financial Advisors και Anytime) όσο και για την έμφαση που δίνει στην ανάπτυξη και στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών, που οδηγούν, μέσω της ψηφιοποίησης, στην ενίσχυση της δυναμικής των συνεργατών και στην καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη. Ιδιαίτερα για το 2016, η επένδυση της εταιρείας μέσω του προγράμματος “Genesis” στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου Agency οδήγησε σε σημαντική αύξηση, κατά 26%, των νέων εργασιών του δικτύου, κάτι που σε συνδυασμό με την αύξηση των εργασιών των πρακτορειακού δικτύου κατά 10% επιβεβαιώνει την έμφαση και την προτεραιότητα που δίνει η εταιρεία στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση.

-Η εταιρεία σας έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καινοτόμες και πρωτοπόρες λύσεις σε ό,τι αφορά τον τρόπο πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων;

Σχετικά με τρόπους πληρωμής και εξόφλησης των συμβολαίων, η εταιρεία δίνει όλες τις δυνατές επιλογές στον τελικό πελάτη για εξόφληση του συμβολαίου, όπως χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, μετρητά, δόσεις κ.λπ.

Μια ιδιαίτερη στιγμή για την Interamerican μέσα στο 2016 ήταν η έναρξη της νέας γενιάς προϊόντων “Buy the mile”. Με τα προϊόντα “Buy the mile” προσφέρεται ασφάλιση αυτοκινήτου με βάση τα χιλιόμετρα, δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους κάνουν λίγα χιλιόμετρα να πληρώνουν σημαντικά χαμηλότερα ασφάλιστρα. Πρακτικά, πρόκειται για το πρώτο προϊόν ασφάλισης οχημάτων βασισμένο στην τηλεματική, το οποίο είναι στην κατεύθυνση του «πόσο οδηγεί» κάποιος πελάτης. Μέσα στο 2017, αναμένεται να ακολουθήσει μια αντίστοιχη σειρά προϊόντων στην κατεύθυνση του «πώς οδηγεί» κάποιος πελάτης.

-Είναι σημαντικό για τον πελάτη να αισθάνεται ότι βελτιώνεται η εμπειρία του σε σχέση με την ασφαλιστική εταιρεία που τον καλύπτει. Έχουν γίνει κάποια βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση;

Η ανάπτυξη θα έρθει μέσα από την καινοτομία, και η εταιρεία ήταν το 2016, και θέλει να παραμείνει, ενεργή τόσο στην αναζήτηση νέων προϊόντων και υπηρεσιών όσο και στην υποστήριξη των δικτύων διανομής με τεχνολογίες αιχμής που δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προστιθέμενη αξία.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Νέα υποτροφία από την INTERAMERICAN και το ΠΑΠΕΙ για το ΠΜΣ στη Βιοοικονομία και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

Η υποτροφία απευθύνεται σε νέους και νέες που προέρχονται από περιοχές οι οποίες έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές

Μικρές επιλογές, μεγάλη διαφορά: Πώς να επιλέγουμε σνακ για ενέργεια και συγκέντρωση

Πρακτικές συμβουλές και προτάσεις για σνακ που κάνουν τη διαφορά στην καθημερινή απόδοση, στο blog της Interamerican

Η 13η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της Interamerican αποτυπώνει μια χρονιά ορόσημο

Το 2024 η Interamerican ενσωμάτωσε στρατηγικά τα κριτήρια ESG, «διαμορφώνοντας το μέλλον της ασφάλισης με βιώσιμο τρόπο»

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Deal Εθνικής Ασφαλιστικής με τον όμιλο Συγγελίδη

Η Εθνική Ασφαλιστική προχώρησε σε συμφωνία με τον Όμιλο Συγγελίδη για την απόκτηση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών

Η VITAEL αναλαμβάνει την ανακαίνιση του ιστορικού κτιρίου της Εθνικής Ασφαλιστικής

Το έργο προβλέπει τη μετατροπή του κτιρίου σε σύγχρονο συγκρότημα γραφείων υψηλής ενεργειακής απόδοσης, με σεβασμό στην αρχιτεκτονική του ταυτότητα

Νέα σεζόν για το podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» με τον Θ. Χούντρα – Οδηγούμε με παιδεία και σεβασμό στη ζωή

Η δεύτερη σεζόν του «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» αναμένεται να εστιάσει σε θέματα οδικής παιδείας, σύγχρονες πρακτικές ασφάλειας και εμπειρίες ειδικών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το πολύ σημαντικό συνέδριο του ΕΚΑΠΤΥ

Οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν την ύπαρξη, τον ρόλο και τη δράση του Εθνικού Κέντρου Αξιολόγησης Ποιότητας και Τεχνολογίας στην Υγεία...

Λάρισα: Το νοσοκομείο εφαρμόζει σύστημα διαλογής ασθενών με Τεχνητή Νοημοσύνη

Το σύστημα ER TRIAGE καθοδηγεί τον χειριστή κατά τη διαλογή, εντοπίζοντας σήματα κινδύνου ακόμα και σε ασθενείς με συνήθη συμπτώματα

Δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις για τους ασφαλισμένους του ΕΔΟΕΑΠ από την Affidea

Η Affidea καλύπτει πλήρως τη συμμετοχή ως το τέλος του έτους, με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων συνεργασίας με τον Οργανισμό

Διαμεσολάβηση: Από τη θεωρία στην πράξη – Τι παρουσιάστηκε στο Υπουργείο Δικαιοσύνης

Στο πλαίσιο παρουσίασης του νέου βιβλίου των διαΝΕΟσις και ΟΠΕΜΕΔ, η Ο. Αναστασοπούλου μίλησε για το έργο της νεοσύστατης Ειδικής Γραμματείας

Υποχρεωτική ασφάλιση για Airbnb: Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΔΑ Ανδρέας Χίου εξηγεί τι πρέπει να κάνει κάθε ιδιοκτήτης!

Ο σύλλογος επικροτεί τη νομοθετική πρωτοβουλία, ενθαρρύνοντας την επιπλέον κάλυψη για όλες τις κρατήσεις, είτε μέσα από πλατφόρμες είτε εκτός αυτών