back to top
11.9 C
Athens
Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Τέσσερα «κλειδιά» στα χέρια των ασφαλιστικών

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιτρέπει στις ασφαλιστικές να προσδιορίσουν ποιος είναι ο πελάτης, να αντιληφθούν πού βρίσκεται, τι θέλει και µε ποιον τρόπο μπορούν να επικοινωνούν αποδοτικότερα με αυτόν, εξηγεί σε συνέντευξή του στο iw o Γιάννης Τσόγκρης, Head, Health & Insurance Commercial Segment. Μεταξύ των άλλων, ο Γιάννης Τσόγκρης παραθέτει το χαρτοφυλάκιο των λύσεων που παρέχει η SingularLogic στην ασφαλιστική αγορά, ενώ μιλά και για τα πλεονεκτήματα των λύσεων αυτών, το κόστος τους και τον χρόνο απόσβεσής τους.

Συνέντευξη στην Έλενα Ερμείδου

- Advertisement -

Τι λύσεις έχει να προσφέρει η SingularLogic στην ασφαλιστική αγορά;

Η SingularLogic δραστηριοποιείται στην ασφαλιστική αγορά αρκετά χρόνια με μια εξαιρετική διείσδυση, παρέχοντας ένα εκτεταμένο portfolio λύσεων, που περιλαμβάνει front και back office εφαρμογές (ERP, claims management, HR etc.), συστήματα επιχειρηματικής ευφυΐας (business intelligence) καθώς και υπηρεσίες που αφορούν στην παροχή infrastructure και security services, web και mobile services, customer experience και digital marketing services (CRM, loyalty, campaigns etc.).

- Advertisement -

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή τους;

Οι λύσεις που προτείνουμε στην ασφαλιστική αγορά είναι πρωτοποριακές και αναβαθμίζουν τον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου, χρησιμοποιώντας όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές δυνατότητες (mobile, cloud, internet), με σκοπό την αύξηση της αποδοτικότητας των εταιρειών και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

Έχετε λύσεις που είναι διαθέσιμες για cloud;

Υλοποιούμε λύσεις για το cloud, που βασίζονται σε ιδιοπαραγόμενες και διεθνείς πλατφόρμες, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στα τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών να κάνουν εξειδικευμένη τμηματοποίηση της αγοράς, να διεξάγουν με εύκολο τρόπο καμπάνιες, να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται την απόδοσή τους.

Υπάρχει δυνατότητα παραμετροποίησης του λογισμικού;

Οι επιχειρησιακές πλατφόρμες και εφαρμογές της SingularLogic διαθέτουν όλες εκείνες τις δυνατότητες και την προσαρμοστικότητα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των εταιρειών, διαθέτοντας ισχυρή παραμετροποίηση αλλά και δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης, παρέχοντας τη μέγιστη ευελιξία.

Με αυτά τα «εργαλεία» δίνεται η δυνατότητα λήψης αποφάσεων στα διευθυντικά στελέχη;

Στις σημερινές αντίξοες συνθήκες της αγοράς, η επιτυχημένη πορεία μιας επιχείρησης αλλά πολλές φορές και η ίδια η επιβίωσή της εξαρτώνται από τις γρήγορες και σωστές αποφάσεις που λαμβάνει. Η εταιρεία μας διαθέτει συστήματα, τα λεγόμενα συστήματα επιχειρηματικής ευφυΐας (business intelligence), που συγκεντρώνουν και επεξεργάζονται δεδομένα από διάφορες πηγές της επιχείρησης, παρέχοντάς της γρήγορες πληροφορίες, που αξιοποιούνται από τα διευθυντικά στελέχη.

Τα οφέλη είναι προφανή, καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις, βελτίωση της οργανωτικής αποδοτικότητας, αξιοποίηση των IT δυνατοτήτων, ταχεία ανάπτυξη και συντομότερος χρόνος για την απόδοση κερδοφορίας.

Ποιο είναι το κόστος των λύσεων αυτών και πότε γίνεται η απόσβεση;

Το κόστος στην εποχή που διανύουμε σαφώς παίζει καθοριστικό ρόλο, αλλά ταυτόχρονα τα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή αυτών των λύσεων είναι πάρα πολλά. Οι επενδύσεις στα πληροφοριακά συστήματα και τις νέες τεχνολογίες προσδίδουν «αξία» και κατά τεκμήριο «επιστρέφουν» πολλαπλά τα κεφάλαια που δαπανώνται, σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, ενώ ταυτόχρονα αξιοποιούν και οργανώνουν την καθημερινότητα των στελεχών που τα χρησιμοποιούν. Αυτό είναι το έμμεσο όφελος, που συνήθως είναι πολλαπλάσιο. Στη SingularLogic έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς μέσα από διαφορετικά κανάλια, ώστε το κόστος να μην αποτελεί εμπόδιο στην όποια επένδυση.

Έχετε κάτι να προσθέσετε;

Σήμερα η καινοτομία και η επένδυση σε νέες τεχνολογίες αποτελούν μονόδρομο για όλες τις επιχειρήσεις. Και για εμάς, ως εταιρεία τεχνολογίας, και για τους πελάτες μας. Οι νέες τεχνολογίες βοηθούν την επιχείρηση να μειώσει το κόστος της, να βελτιώσει την παραγωγικότητά της, να παρακολουθήσει αποτελεσματικά τον ανταγωνισμό της και να έρθει πιο κοντά στους πελάτες της. Οι παραδοσιακοί τρόποι προσέγγισης των πελατών ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσδιορίσουν ποιος είναι ο πελάτης τους, να αντιληφθούν πού βρίσκεται, τι θέλει και µε ποιον τρόπο μπορούν να επικοινωνούν αποδοτικότερα με αυτόν.

Θεωρώ ότι για τις ασφαλιστικές εταιρείες είναι πολύ σημαντική αυτή η προσέγγιση. Εμείς, από την άλλη, ως εταιρεία με τεχνογνωσία και εμπειρία σε έργα, έχουμε τη δυνατότητα να εμβαθύνουμε στις ιδιαίτερες επιχειρηματικές ανάγκες αυτής της αγοράς και να υλοποιήσουμε με επιτυχία τα έργα που αναλαμβάνουμε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Google λανσάρει το AI Plus και στην Ελλάδα – Ενισχυμένα εργαλεία ΤΝ σε προσιτή τιμή

Ποιες επιπλέον δυνατότητες προσφέρει με τη νέα στρατηγική της κίνηση η Google

Performance Technologies και NOVA-ICT αναλαμβάνουν το Health Monitoring της ΗΔΙΚΑ

Το έργο αποσκοπεί στη βελτίωση των υπηρεσιών δημόσιας υγείας, ενισχύοντας την ανάλυση, την παρακολούθηση και τη λήψη αποφάσεων με γνώμονα τις ανάγκες

Δ. Μπουζάνης: Πώς το COSMOTE Insurance κάνει την ασφάλιση ευκολότερη για όλους

Ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα νέων σύγχρονων εφαρμογών και ψηφιακής οικονομίας είναι το COSMOTE Insurance. Απόρροια του ψηφιακού μετασχηματισμού, των σημαντικών αλλαγών που συντελούνται στην ιδιωτική αγορά ασφάλισης και της πελατοκεντρικής προσέγγισης, το COSMOTE Insurance λανσάρισε φέτος τη νέα πλατφόρμα του.

4 στις 5 τράπεζες που σχεδιάζουν ή μεταφέρουν ήδη τα mainframes τους στο cloud κινούνται με πολύ γρήγορους ρυθμούς

Η μετάβαση των mainframes στο cloud αποτελεί ένα σημαντικό βήμα ψηφιακού μετασχηματισμού, αλλά η αντιμετώπιση των θεμάτων διατήρησης ταλέντου και λειτουργικής πολυπλοκότητας θα είναι καθοριστικής σημασίας.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Δίκτυα πωλήσεων και αυτοματοποίηση: Τιμολόγηση, διαχείριση ζημιών, απάτες

Πώς διαμορφώνει η τεχνητή νοημοσύνη τη νέα εποχή του ασφαλιστικού κλάδου

Γιατί είναι ευχαριστημένες οι ασφαλιστικές περιουσίας – Τι άλλαξε

Μπορεί η παραγωγή ασφαλίστρων στον κλάδο να αυξήθηκε μόνο 3% το 2024, το άκρως αντίθετο συνέβη ωστόσο με τις αποζημιώσεις

Αστική ευθύνη ξενοδοχείων: Τι καλύπτουν πραγματικά τα ασφαλιστήρια και πού κρύβονται οι «παγίδες»

Την εικόνα επιχειρεί να αποσαφηνίσει ο Αρ. Ατσαλάκης, Hospitality Insurance Solutions Manager και μέλος του Business EXCO της Howden Hellas SA

Ευριπίδης Παναγιωτίδης: «Το γραφείο μας είναι για τα δύσκολα»

Ο επικεφαλής του Πρακτορείου «Ασφάλειες Παναγιωτίδης» μιλά μεταξύ άλλων για την πορεία του και τα οφέλη μιας τεχνογνωσίας που βασίζεται στη διεθνή εμπειρία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Red flags – Πώς να τις αναγνωρίσουμε πριν να είναι αργά

Σε επαγγελματικές και προσωπικές σχέσεις υπάρχουν συμπεριφορές ή μοτίβα που δείχνουν ότι κάτι δεν πάει καλά – και ίσως χρειαστεί να προστατευτούμε

Interamerican: Χριστουγεννιάτικη καμπάνια ευγνωμοσύνης προς την Ομάδα Βοήθειας – Βίντεο

Η καμπάνια προβάλλει το σημαντικό έργο της Ομάδας και αποτελεί ένα μεγάλο «ευχαριστώ» προς όσους προσφέρουν αδιάκοπη υποστήριξη στις γιορτές

Η Feel Safe Insurance γίνεται Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια και υποστήριξη

Το πρώτο ασφαλιστικό γραφείο στην Ελλάδα που εντάσσεται στο δίκτυο υποστήριξης, θεωρώντας αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα κάθε γυναίκας να νιώθει ασφαλής

Hellas Direct: O βασικός λόγος που χρειάζεσαι οδική βοήθεια τον χειμώνα

Τι δείχνουν τα στοιχεία της ασφαλιστικής για τα περιστατικά του χειμώνα και το κόστος κλήσης με ή χωρίς κάλυψη

Εξαπλή διάκριση για το insurancemarket στα FMIA25

Η πλατφόρμα ξεχώρισε για τις επιδόσεις της σε πολλαπλούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να προσφέρει απλές, οικονομικές και διαφανείς λύσεις