back to top
31.8 C
Athens
Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025

Generali: 130 χρόνια στην Ελλάδα, με το βλέμμα στην ψηφιακή αλλαγή

«Η Generali συμπληρώνει φέτος 130 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Πρόκειται για την παλιότερη ασφαλιστική εταιρία στη χώρα. Παρά την “ηλικία” της όμως, καταφέρνει να παραμένει ένας αιωνόβιος οργανισμός με νεανική ορμή, διάθεση για προσφορά και καινοτόμο δημιουργία.»

Αυτά επισήμανε μεταξύ άλλων ο διευθυντής πωλήσεων Μιχάλης Σωτηράκος, δίνοντας το στίγμα μιας ξεχωριστής χρονιάς, στους πάνω από 700 συνεργάτες της Generali από ολόκληρη την Ελλάδα που έδωσαν το «παρών» στο καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού τους, σε δυο λαμπρές εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στο Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα και στο ξενοδοχείο Met στη Θεσσαλονίκη, στις 9 και 11 Φεβρουαρίου.

- Advertisement -

DSC_4815

Εκεί τους περίμενε φέτος μια ξεχωριστή έκπληξη: αντί των καθιερωμένων ομιλιών και χαιρετισμών που πλαισιώνουν την κοπή πίτας, η Generali επέλεξε να μοιραστεί με τους συνεργάτες της μια άλλη ματιά των εξελίξεων και τάσεων της παγκόσμιας αγοράς, κάνοντας μια συναρπαστική εισαγωγή στον κόσμο του «Internet of Things» και των «Βig Data». Χρέη «ξεναγού» στο ταξίδι αυτό ανέλαβε ο χαρισματικός Thimon De Jong, διακεκριμένος ομιλητής και σύμβουλος πολυεθνικών ομίλων σε θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής.

- Advertisement -

DSC_4452

Ο ίδιος, μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση και με αμείωτο χιούμορ, καθήλωσε τους παρευρισκόμενους παρουσιάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία και η ψηφιακή κουλτούρα επηρεάζουν τα καταναλωτικά ήθη και επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα.

DSC_4754

«Τι θα κάνατε διαφορετικά αν γνωρίζατε τα πάντα για τους πελάτες σας;», ρώτησε το κοινό ο κ. De Jong, παρουσιάζοντας τις νέες δυνατότητας μεγιστοποίησης κέρδους και προσέλκυσης νέων πελατών που προσφέρει το Profiling, δηλαδή η «αποκωδικοποίηση» των προτιμήσεων των καταναλωτών μέσω της επεξεργασίας των δεδομένων τους, όπως αυτά καταγράφονται από τις ψηφιακές τους διαδράσεις.

«Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες λύσεις, βασισμένες στο δικό τους καταναλωτικό προφίλ και συνήθειες. Αυτήν την ευκαιρία καλείστε να αξιοποιήσετε αν θέλετε να είστε κι εσείς συμμέτοχοι στη νέα εποχή κι όχι απλώς θεατές» ανέφερε ο ίδιος στη συνέχεια και επισήμανε πως, σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνών, η νέα γενιά καταναλωτών, γνωστή και ως millennials, είναι διατεθειμένη να «θυσιάσει» την ιδιωτικότητά της προκειμένου να απολαύσει βελτιωμένες, ποιοτικότερες, φθηνότερες, προσωποποιημένες και εντέλει χρήσιμες για την ίδια υπηρεσίες και προϊόντα.

DSC_4330

Ο Ολλανδός καθηγητής έβαλε στο κάδρο του μέλλοντος και τον διαμεσολαβητή, καθώς, όπως επισήμανε, η ψηφιοποίηση δεν σημαίνει απουσία του ανθρώπινου παράγοντα. «Η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση είναι εργαλεία που τίθενται στη διάθεσή σας, και τα οποία προσφέρουν αυξημένες ευκαιρίες μιας πιο αποτελεσματικής και στοχευμένης προσέγγισης με τον πελάτη. Δεν αντικαθιστά, ωστόσο, την ανάγκη που καταγράφεται ξεκάθαρα από σημαντικές έρευνες, για ανθρώπινη και προσωπική επικοινωνία. Η ψηφιοποίηση διαμορφώνει ένα νέο είδος πελάτη πιο ενημερωμένου και ταυτόχρονα πιο απαιτητικού, όμως η ίδια γενιά που είναι “εθισμένη” στην τεχνολογία είναι και αυτή που αποζητά και επιβάλλει την ισορροπία της».

Κλείνοντας τις ομιλίες της εκδήλωσης, ο διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής της Generali Hellas Πάνος Δημητρίου έστειλε το δικό του μήνυμα στους ασφαλιστές: «Το 2015 ήταν μια καλή χρονιά αλλά και δύσκολη. Είναι μια χρονιά, ωστόσο, που έκλεισε και είναι πίσω μας. Μη μένουμε στα πεπραγμένα και στις επιτυχίες της χρονιάς που πέρασε, γιατί αυτά αποτελούν πια παρελθόν. Μη μένετε στα νούμερα, μην κοιτάτε τα εμπόδια και τις συγκυρίες της αγοράς ή της χώρας. Κοιτάξτε μπροστά. Υπάρχει μια νέα, μεγαλύτερη αγορά που περιμένει. Θα πρέπει να την εκμεταλλευτούμε, να εξελιχθούμε, να συνεργαστούμε, να βελτιωθούμε και σε κάθε περίπτωση να προχωρήσουμε. Μαζί. Εμείς θα είμαστε πάντα πλάι σας, όπως έχουμε αποδείξει. Εσείς όμως είστε η Αγορά. Εσείς θα φέρετε την Αλλαγή. Είμαστε ένας ιστορικός όμιλος, με μια δυνατή ομάδα και έχουμε αποδείξει ότι δεν μας τρομάζουν οι προκλήσεις!».

Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση της Αθήνας…

 

… και της Θεσσαλονίκης

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική παίζει μεγάλη μπάλα

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική. Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, μέλος της ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS

Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Επιτυχία και ανθρωπιά σε απόλυτη αρμονία

Η δύναμη της γνώσης. Η υπεραξία της εμπειρίας. Η αγάπη για το αντικείμενο της δουλειάς. Ο ίδιος ο άνθρωπος...

E. Μοάτσος, Ergo: Σημαντικό κενό προστασίας στις κατοικίες

Η ERGO Ασφαλιστική αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τον ρόλο της ως αξιόπιστος συνομιλητής της Πολιτείας και εταίρος στη διαμόρφωση βιώσιμων λύσεων

S&P: Καλά τα νέα για τις γαλλικές ασφαλιστικές

Ο οίκος S&P θεωρεί πως το 2025 θα αναδείξει την πειθαρχία του τομέα και τα οφέλη των μοναδικών δομών ΣΔΙΤ της Γαλλίας, παρά τα αυξημένα ρίσκα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

I. Xατζηθεοδοσίου, gcgs25: Η Εταιρική Διακυβέρνηση, θεμέλιο για τη μακροχρόνια επιτυχία

Ηχηρό “παρών” έδωσε ο κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Ε.Α.) στο GCGS

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

Πάνος Δημητρίου/Generali: Σήμερα έχουμε πάρτι, είμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό

H Generali  αποφασίζει δυναμικά, τώρα ‘να κάνει ένα limit up,  αλλάζοντας όλα στο customer care, είπε ο Πάνος Δημητρίου.

Δείτε LIVE τα βραβεία «Βιώσιμης – Καινοτόμου & Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας» του ΕΕΑ

Η μεγάλη γιορτή του επιχειρείν πραγματοποιείται σήμερα στις 18:30, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική παίζει μεγάλη μπάλα

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με την ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική. Η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, μέλος της ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS

Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Επιτυχία και ανθρωπιά σε απόλυτη αρμονία

Η δύναμη της γνώσης. Η υπεραξία της εμπειρίας. Η αγάπη για το αντικείμενο της δουλειάς. Ο ίδιος ο άνθρωπος...

E. Μοάτσος, Ergo: Σημαντικό κενό προστασίας στις κατοικίες

Η ERGO Ασφαλιστική αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τον ρόλο της ως αξιόπιστος συνομιλητής της Πολιτείας και εταίρος στη διαμόρφωση βιώσιμων λύσεων

S&P: Καλά τα νέα για τις γαλλικές ασφαλιστικές

Ο οίκος S&P θεωρεί πως το 2025 θα αναδείξει την πειθαρχία του τομέα και τα οφέλη των μοναδικών δομών ΣΔΙΤ της Γαλλίας, παρά τα αυξημένα ρίσκα

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν τον Σύλλογο Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου

Μια ουσιαστική παρέμβαση ενίσχυσης του Συλλόγου Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου (ΣΠΠΕΚ) πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη....