back to top
8.9 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 15 2025

Carglass®: Αναδεικνύοντας την Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών

…κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συμμετοχή της στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, 7-13 Οκτωβρίου 2024. Κατά τη διάρκεια αυτής της σημαντικής εβδομάδας, η Carglass® θα επιδείξει τις δεσμεύσεις της για την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και θα αναδείξει τις πρακτικές και δράσεις που κάνουν τη διαφορά στην εμπειρία των πελατών μας.

- Advertisement -

«Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια σπουδαία περίοδος για την Carglass®. Είναι η στιγμή που μπορούμε να εφαρμόσουμε και να επιδείξουμε όλες τις προσπάθειες και τις δράσεις που έχουμε καταβάλει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους για την εξυπηρέτηση των πελατών μας», δήλωσε ο Γιώργος Ψαρράς, Branch Manager της Carglass®. «Αυτή η εβδομάδα μας δίνει την ευκαιρία να αναδείξουμε τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισής μας, να εστιάσουμε στις ανάγκες των πελατών μας και να δείξουμε πόσο σημαντικοί είναι για εμάς».

Μέσω του εορτασμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η Carglass® αποσκοπεί να προσεγγίσει νέους πελάτες και να βελτιώσει περαιτέρω τις υπηρεσίες της. «Μέσω αυτής της εβδομάδας μπορούμε να εμβαθύνουμε στις ανάγκες των πελατών μας και να ανακαλύψουμε νέους τρόπους για να τους εξυπηρετήσουμε ακόμα καλύτερα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι να αποκτήσουμε περισσότερους ικανοποιημένους πελάτες, να ενισχύσουμε τη φήμη μας και να αναδείξουμε τα σημεία που μας διαφοροποιούν στον κλάδο μας», τόνισε ο κ. Ψαρράς.

- Advertisement -

Η Carglass® θα πραγματοποιήσει μια σειρά από δράσεις για να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της προς τους πελάτες της. Αυτές περιλαμβάνουν επιπλέον εκπτώσεις, δώρα και κεράσματα, δημιουργώντας μια ξεχωριστή εμπειρία για τους πελάτες μας. Παράλληλα, θα διοργανωθούν εσωτερικές εκδηλώσεις και εκπαιδευτικά σεμινάρια για την ομάδα μας, ενισχύοντας τις δεξιότητές μας στην εξυπηρέτηση πελατών και το αίσθημα της ομαδικότητας και της αφοσίωσης στον κοινό μας στόχο.

Συνοψίζοντας, ο Γιώργος Ψαρράς δήλωσε: «Η άρτια εξυπηρέτηση πελατών φέρνει χαμόγελα στους πελάτες μας και ανάπτυξη στην εταιρεία μας. Αυτό αντικατοπτρίζει την πεποίθησή μας ότι η ικανοποίηση των πελατών είναι ο πυρήνας της επιτυχίας μας και η βάση για ένα ισχυρό και βιώσιμο μέλλον».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® στηρίζει για ακόμη μία χρονιά το «Ελληνικό Παιδικό Χωριό»

Με αίσθημα ευαισθησίας και σεβασμού στις ανάγκες της κοινωνίας, η Carglass® συνεχίζει να υποστηρίζει οργανισμούς που φροντίζουν παιδιά που το έχουν ανάγκη.

Carglass® – Χριστουγεννιάτικο Bazaar από τον οργανισμό «Equal Society»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2024, το Χριστουγεννιάτικο Bazaar της Carglass® στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» του Kariera.gr στην Τεχνόπολη Αθηνών

Η Carglass® έδωσε δυναμικά το "παρών" στις «Ημέρες Καριέρας» που διοργανώθηκαν από το Kariera.gr στις 12 και 13 Οκτωβρίου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εξελιγμένη εμπειρία ασφάλισης μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Η Eurolife FFH παρουσιάζει τον πρωτοποριακό ψηφιακό βοηθό OSCAR

Οι παράπλευρες απώλειες στην μάχη του κλάδου υγείας

Oι μέτοχοι των ξένων πολυεθνικών στην Ελλάδα (δηλαδή οι εταιρείες με έδρα στο εξωτερικό) δηλώνουν εξαιρετικά προβληματισμένoι...

ΟΙ ΕΠΥ ανατιμούν σημαντικά τα ασφάλιστρα τους στο αυτοκίνητο

ΟΙ ΕΠΥ ανατιμούν σημαντικά τα ασφάλιστρα τους στο αυτοκίνητο

ΕUROLIFE : Δημιούργησε νέα εταιρεία Fintech με την ονομασία Wallbid Ltd

Eταιρεία Fintech (τεχνολογικών εφαρμογών στο χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών) δημιούργησε η Eurolife

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Allianz απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας

Η Allianz, πιστή στη δέσμευσή της για διαφάνεια και ανοιχτή επικοινωνία και σε συνέχεια του σημαντικού ζητήματος των αυξήσεων στα μακροχρόνια συμβόλαια υγείας

NN Hellas: Aναπροσαρμογή ασφαλίστρων των ισόβιων προγραμμάτων υγείας, που δεν θα ξεπεράσει το 7%

Στην NN Hellas με αίσθημα ευθύνης προς τους ασφαλισμένους μας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε αναπροσαρμογή ασφαλίστρων

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ακαδημαϊκή αριστεία χορηγώντας υποτροφίες

Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενισχύει την ακαδημαϊκή αριστεία χορηγώντας υποτροφίες σε φοιτητές του Τμήματος Στατιστικής και Αναλογιστικών Χρηματοοικονομικών

Interamerican: Προσαρμογή ασφαλίστρων υγείας πάντοτε με σεβασμό στους ασφαλισμένους

Η Interamerican, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και με πλήρη κατανόηση

Στα πρότυπα του κανονισμού DORA προσαρμόστηκε η Broker Systems

Η Broker Systems S.A. ολοκλήρωσε τις προσαρμογές των συμβατικών υποχρεώσεων προς τους πελάτης της αλλά και των εσωτερικών διαδικασιών της