back to top
32.5 C
Athens
Σάββατο 2 Αυγούστου 2025

H Allianz, το μεγαλύτερο ασφαλιστικό brand στον πλανήτη, στηρίζει έμπρακτα τους Αγώνες του Παρισίου

Εξέχοντα στελέχη της Allianz Ελλάδος μίλησαν κατά τη διάρκεια της Olympic Day μιας λαμπρής προ-ολυμπιακής εκδήλωσης που διοργανώθηκε στην Αθήνα, με αφορμή τη συμμετοχή του Ομίλου ως Οfficial Insurance Partner των Ολυμπιακών Αγώνων.

Το I.W. ήταν εκεί και σας μεταφέρει το ρεπορτάζ:

- Advertisement -

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και λαμβάνοντας τον λόγο, ο Chief Commercial Officer της εταιρείας, κ. Στέφανος Μαλαχιάς είπε, μεταξύ άλλων:

- Advertisement -

Στόχος της Allianz είναι “πρώτον να γίνουμε πρωταγωνιστές στο κομμάτι της Ασφάλισης, στο παγκόσμιο αθλητικό οικοσύστημα και ταυτόχρονα να εμπνευστούμε και να προάγουμε τις ολυμπιακοές αξίες, της ευγένειας, της αριστείας, της ευγενούς άμιλλας και να ενισχύσουμε το brand μας, ως ένα brand που είναι συμπεριληπτικό.

–> Β.Χρηστίδης, CEO Allianz: Θα εκπληρώσουμε τους στόχους μας, θα είμαστε νικητές

O κ. Ευάγγελος Τιτόπουλος, ο οποίος έχει αναλάβει τα θέματα που αφορούν στο Ολυμπιακό και Παραολυμπιακό Κίνημα για την εταιρεία, ερωτηθεις σχετικά, δήλωσε:

Αυτή η συνεργασία είναι από το 2021 και μας έχει δώσει τη δυνατότητα σε διεθνές επίπεδο να μπει στο παγκόσμιο αθλητικό οικοσύστημα, εκεί που υπάρχουν κάποια από τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη. Στην Ελλάδα μας δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχουμε σε αθλητικά δρώμενα κι έτσι να τοποθετούμαστε στο ελληνικό αθλητικό οικοσύστημα. Όσον αφορά τη συνεισφορά αυτής της συνεργασίας στην κοινωνία, πέρα από τη στήριξη στους αθλητές, πέρα από τη στήριξή μας σε θεσμούς οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον αθλητισμό, πέρα από τη στήριξή μας σε σωματεία όπως η ΑΕΚ και σε αθλητικές εγκαταστάσεις, υπάρχει κάτι πάρα πολύ σημαντικό που θέλω να αναφέρω, είναι η παγκόσμια πρωτοβουλία MoveNow η οποία έχει ως στόχο να παρακινήσει νέα παιδιά να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Αυτό ως επί το πλείστον γίνονται μέσω camp τα οποία διοργανώνονται από το Groove, με αναγωνρισμένης αξίας προπονητές και αθλητές οι οποίοι πέρα από το να διδάξουν σπορ στα παιδιά, τους μαθαίνουν τα οφέλη του αθλητισμού και πώς αυτό βελτιώνει την ποιότητα της ζωής. Κάτι τέτοιο κάναμε κι εμείς στην Ελλάδα, κάναμε ένα MοveNow camp στο κλειστό της Γλυφάδας, με την Σεμέλη Ζαρμακούπη αθλήτρια την οποία χορηγεί η εταιρεία μας, πανελλήνια πρωταθλήτρια kick boxing και taekwondo και η οποία διδαξε βασικές αρχές αυτοάμυνας και kick box σε νέα παιδιά και γυναίκες. Εκτός αυτού κατάφερε να τους επικοινωνήσει και το όφελος που έχει κάποιος όταν ασχολείται με τον αθλητισμό και νομίζω ότι επειδή όλοι κάτι κάνουμε, δημιουργείται ευεξία και υπάρχουν πάρα πολλά πλεονεκτήματα όταν συμβαίνει αυτό.

Τον λόγο έλαβε ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης είναι Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers στην Allianz Ελλάδος.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε τρεις είναι οι λόγοι που μας παρακίνησαν να προχωρήσουμε σε αυτή τη συνεργασία. Πρώτος έχει να κάνει με το brand. H Allianz αυτή τη στιγμή είναι το μεγαλύτερο ασφαλιστικό brand σε αυτό τον πλανήτη και είναι 31ο συνολικά. Στόχος μας είναι να ανεβαίνουμε όλο και ψηλότερα. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για να ανέβεις ψηλότερα από το να κάνεις μια συνεργασία με το πιο αναγνωρίσιμο σήμα στον πλανήτη αυτό των Ολυμπιακών Αγώνων και με το μεγαλύτερο αθλητικό event παγκοσμίως που είναι οι αθλητικοί αγώνες.

Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με το γιατί επιλέξαμε να κάνουμε αυτή τη χορηγία τώρα. Όπως αναφέραμε είμαστε από το 2021 έως το 2028 χορηγοί. Άρα είναι 4 οι Ολυμπιάδες. Οι χειμερινοί του 2022 στο Πεκίνο, οι θερινοί του 2024 στο Παρίσι, οι χειμερινοί του 2026 στην Κορτίνα, στην Ιταλία και οι θερινοί του 2028 του Λος Άντζελες. Είναι στρατηγική η επιλογή της εταιρείας μας, θέλει να ενδυναμώσει τη θέση της στις δύο μεγαλύτερες εκτός Γερμανίας ευρωπαϊκές αγορές, τη Γαλλία και την Ιταλία. Θέλει παράλληλα να ανοίξει μεγαλύτερους δρόμους στον κόσμο, στην Κίνα και στις ΗΠΑ. Για αυτό και επιλέξαμε αυτή την 8ετία.

Ο τρίτος λόγος έχει να κάνει με τον άνθρωπο. Ως εταιρεία, στόχος μας είναι ειδικά για τα νέα παιδιά, να σηκωθούν από τα tablets, τα κινητά και τις οθόνες και να βγουν έξω να αθληθούν. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για μια εταιρεία να το κάνει αυτό από το να χορηγήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μεταβίβαση ομαδικού συμβολαίου της ΛΥΔΑ από την Allianz στην Generali

Στους 3 μήνες ορίζεται η προθεσμία υποβολής ενστάσεων στην Τράπεζα της Ελλάδος για τη μεταβίβαση ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου διαχείρισης συνταξιοδοτικού κεφαλαίου υπαλλήλων της ΛΥΔΑ...

Allianz και Giannakis Academy προπονούν τη νέα γενιά στο MoveNow Basketball Camp

Το MoveNow αποτελεί παγκόσμια πρωτοβουλία της Allianz για έναν πιο ενεργό, υγιή και ισορροπημένο τρόπο ζωής

Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® – Certified

Με ιδιαίτερη υπερηφάνεια, η Allianz ανακοινώνει την πιστοποίηση της της ως Great Place Τo Work® Certified στην Ελλάδα για το 2025

Η Allianz UK νέα πάροχος ασφάλισης αυτοκινήτων του ομίλου Volkswagen

Η πενταετής συνεργασία εκτείνεται σε όλες τις μάρκες επιβατικών αυτοκινήτων του ομίλου, όπου συγκαταλέγονται οι Škoda, Audi, Seat και Cupra

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο

Ευχαριστούμε, Διαμεσολάβηση!

H μαζική συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής στο #inco25 επιβεβαίωσε πως η διαμεσολάβηση είναι η δύναμη της αγοράς

Ο ΣΕΜΑ ενώνει την ασφαλιστική αγορά στις αρχές του φθινοπώρου

Η εκδήλωση δεν μόνο μια ευκαιρία για συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών, αλλά και μια δυναμική δήλωση για τον στρατηγικό ρόλο των μεσιτών

Το 11ο forum Women in Business της ICAP CRIF επιστρέφει ορμητικά

Στις 21/10, με τίτλο «Essential Changes & Winning Choices» και δυναμικό line up - Δείτε το πρόγραμμα και κλείστε early bird εισιτήρια

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Το ΕΕΑ δίπλα στους πληγέντες του Κρυονερίου: Άμεση στήριξη και επόμενος στόχος η δενδροφύτευση

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών αποδεικνύει έμπρακτα ότι βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή και της κοινωνικής προσφοράς

Όταν η ομάδα συναντιέται εκτός γραφείου…

Το γραφείο του Γρηγόρη Φανού, σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα της Groupama Ασφαλιστικής, πραγματοποίησε ξεχωριστό meeting στον Κάλαμο

Ευχαριστούμε, Διαμεσολάβηση!

H μαζική συμμετοχή ανθρώπων της πρώτης γραμμής στο #inco25 επιβεβαίωσε πως η διαμεσολάβηση είναι η δύναμη της αγοράς

ΕΑΔΕ: Η θεσμοθέτηση της απευθείας διαβίβασης στοιχείων στα μητρώα ενισχύει τη διαφάνεια

Η ΕΑΔΕ αναγνωρίζει τη συνεχή προσπάθεια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την προώθηση ενός μέτρου με ουσιαστικό όφελος

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος