back to top
11 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

H Allianz, το μεγαλύτερο ασφαλιστικό brand στον πλανήτη, στηρίζει έμπρακτα τους Αγώνες του Παρισίου

Εξέχοντα στελέχη της Allianz Ελλάδος μίλησαν κατά τη διάρκεια της Olympic Day μιας λαμπρής προ-ολυμπιακής εκδήλωσης που διοργανώθηκε στην Αθήνα, με αφορμή τη συμμετοχή του Ομίλου ως Οfficial Insurance Partner των Ολυμπιακών Αγώνων.

Το I.W. ήταν εκεί και σας μεταφέρει το ρεπορτάζ:

- Advertisement -

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης και λαμβάνοντας τον λόγο, ο Chief Commercial Officer της εταιρείας, κ. Στέφανος Μαλαχιάς είπε, μεταξύ άλλων:

- Advertisement -

Στόχος της Allianz είναι “πρώτον να γίνουμε πρωταγωνιστές στο κομμάτι της Ασφάλισης, στο παγκόσμιο αθλητικό οικοσύστημα και ταυτόχρονα να εμπνευστούμε και να προάγουμε τις ολυμπιακοές αξίες, της ευγένειας, της αριστείας, της ευγενούς άμιλλας και να ενισχύσουμε το brand μας, ως ένα brand που είναι συμπεριληπτικό.

–> Β.Χρηστίδης, CEO Allianz: Θα εκπληρώσουμε τους στόχους μας, θα είμαστε νικητές

O κ. Ευάγγελος Τιτόπουλος, ο οποίος έχει αναλάβει τα θέματα που αφορούν στο Ολυμπιακό και Παραολυμπιακό Κίνημα για την εταιρεία, ερωτηθεις σχετικά, δήλωσε:

Αυτή η συνεργασία είναι από το 2021 και μας έχει δώσει τη δυνατότητα σε διεθνές επίπεδο να μπει στο παγκόσμιο αθλητικό οικοσύστημα, εκεί που υπάρχουν κάποια από τα μεγαλύτερα brands του πλανήτη. Στην Ελλάδα μας δίνεται η δυνατότητα να συμμετέχουμε σε αθλητικά δρώμενα κι έτσι να τοποθετούμαστε στο ελληνικό αθλητικό οικοσύστημα. Όσον αφορά τη συνεισφορά αυτής της συνεργασίας στην κοινωνία, πέρα από τη στήριξη στους αθλητές, πέρα από τη στήριξή μας σε θεσμούς οι οποίοι δραστηριοποιούνται στον αθλητισμό, πέρα από τη στήριξή μας σε σωματεία όπως η ΑΕΚ και σε αθλητικές εγκαταστάσεις, υπάρχει κάτι πάρα πολύ σημαντικό που θέλω να αναφέρω, είναι η παγκόσμια πρωτοβουλία MoveNow η οποία έχει ως στόχο να παρακινήσει νέα παιδιά να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Αυτό ως επί το πλείστον γίνονται μέσω camp τα οποία διοργανώνονται από το Groove, με αναγωνρισμένης αξίας προπονητές και αθλητές οι οποίοι πέρα από το να διδάξουν σπορ στα παιδιά, τους μαθαίνουν τα οφέλη του αθλητισμού και πώς αυτό βελτιώνει την ποιότητα της ζωής. Κάτι τέτοιο κάναμε κι εμείς στην Ελλάδα, κάναμε ένα MοveNow camp στο κλειστό της Γλυφάδας, με την Σεμέλη Ζαρμακούπη αθλήτρια την οποία χορηγεί η εταιρεία μας, πανελλήνια πρωταθλήτρια kick boxing και taekwondo και η οποία διδαξε βασικές αρχές αυτοάμυνας και kick box σε νέα παιδιά και γυναίκες. Εκτός αυτού κατάφερε να τους επικοινωνήσει και το όφελος που έχει κάποιος όταν ασχολείται με τον αθλητισμό και νομίζω ότι επειδή όλοι κάτι κάνουμε, δημιουργείται ευεξία και υπάρχουν πάρα πολλά πλεονεκτήματα όταν συμβαίνει αυτό.

Τον λόγο έλαβε ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης είναι Διευθυντής Marketing, Επικοινωνίας, CRM και Customer Call Centers στην Allianz Ελλάδος.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε τρεις είναι οι λόγοι που μας παρακίνησαν να προχωρήσουμε σε αυτή τη συνεργασία. Πρώτος έχει να κάνει με το brand. H Allianz αυτή τη στιγμή είναι το μεγαλύτερο ασφαλιστικό brand σε αυτό τον πλανήτη και είναι 31ο συνολικά. Στόχος μας είναι να ανεβαίνουμε όλο και ψηλότερα. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για να ανέβεις ψηλότερα από το να κάνεις μια συνεργασία με το πιο αναγνωρίσιμο σήμα στον πλανήτη αυτό των Ολυμπιακών Αγώνων και με το μεγαλύτερο αθλητικό event παγκοσμίως που είναι οι αθλητικοί αγώνες.

Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με το γιατί επιλέξαμε να κάνουμε αυτή τη χορηγία τώρα. Όπως αναφέραμε είμαστε από το 2021 έως το 2028 χορηγοί. Άρα είναι 4 οι Ολυμπιάδες. Οι χειμερινοί του 2022 στο Πεκίνο, οι θερινοί του 2024 στο Παρίσι, οι χειμερινοί του 2026 στην Κορτίνα, στην Ιταλία και οι θερινοί του 2028 του Λος Άντζελες. Είναι στρατηγική η επιλογή της εταιρείας μας, θέλει να ενδυναμώσει τη θέση της στις δύο μεγαλύτερες εκτός Γερμανίας ευρωπαϊκές αγορές, τη Γαλλία και την Ιταλία. Θέλει παράλληλα να ανοίξει μεγαλύτερους δρόμους στον κόσμο, στην Κίνα και στις ΗΠΑ. Για αυτό και επιλέξαμε αυτή την 8ετία.

Ο τρίτος λόγος έχει να κάνει με τον άνθρωπο. Ως εταιρεία, στόχος μας είναι ειδικά για τα νέα παιδιά, να σηκωθούν από τα tablets, τα κινητά και τις οθόνες και να βγουν έξω να αθληθούν. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για μια εταιρεία να το κάνει αυτό από το να χορηγήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Allianz απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας

Η Allianz, πιστή στη δέσμευσή της για διαφάνεια και ανοιχτή επικοινωνία και σε συνέχεια του σημαντικού ζητήματος των αυξήσεων στα μακροχρόνια συμβόλαια υγείας

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

H Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη επιλέγει το GRABBER της DGTAL για πιλοτική εφαρμογή σε αποζημιώσεις

Η DGTAL ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Allianz Ευρωπαϊκή Πίστη, μέλος του κορυφαίου ασφαλιστικού Ομίλου Allianz, για τη πιλοτική δοκιμή

Η Allianz Partners – Mazda Motor Europe επεκτείνουν τη συνεργασία τους στην Οδική Βοήθεια.

H Allianz Partners, παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες ασφάλισης και βοήθειας, και η Mazda Motor Europe υπέγραψαν νέα σύμβαση συνεργασίας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο Βαγγέλης Μπακάλης Τεχνικός Διευθυντής P&C και Marine στην Howden Hellas

Η Howden Hellas, ο μεγαλύτερος μεσίτης ασφαλίσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ανακοινώνει με χαρά την ένταξη του Βαγγέλη Μπακάλη

MEGA Brokers: Ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων με προορισμό το Λας Βέγκας

Η MEGA Brokers ανακοινώνει ότι ο ετήσιος διαγωνισμός πωλήσεων για το 2025 πλησιάζει στην κορύφωσή του, με μόλις τρεις μήνες να απομένουν για την ολοκλήρωσή του

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Μια λαμπρή βραδιά στο Μουσείο Μπενάκη για όσους προσφέρουν στην κοινωνία και τον αθλητισμό

Σε εορταστικό κλίμα η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική, υποδέχτηκε τις ημέρες των Χριστουγέννων στο Μουσείο Μπενάκη / Πειραιώς 138

Oι θέσεις της ΕΑΕΕ για τη διάταξη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) διατυπώνει τις θέσεις της για την διάταξη με θέμα την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οδηγός για ψηφιακή κάρτα εργασίας

Για πρώτη φορά, καταγράφεται ψηφιακά όλο το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που ρυθμίζει την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

Η Carglass® συμμετέχει στο πρόγραμμα ανακύκλωσης The Green City

Η Carglass®, κορυφαία εταιρεία στον τομέα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων καθώς και στην παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα