back to top
28.4 C
Athens
Τρίτη 1 Ιουλίου 2025

Level Up: Το record-breaking, 24 στρατηγικά πρότζεκτ και ο κορυφαίος στόχος της Generali

Σε μία κατάμεστη αιθουσα στο Grand Resort Lagonissi, οι άνθρωποι της Generali είχαν την τιμητική τους! Η εταιρεία διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση προς τιμήν του προσωπικού της, κατά την οποία στελέχη μίλησαν για τα εντυπωσιακά αποτελέσματα και επιτεύγματα του 2023 και μοιράστηκαν το όραμα και τους στόχους τους για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας.

O CEO της Generali, κ. Πάνος Δημητρίου λαμβάνοντας τον λόγο αναφέρθηκε στη διαρκώς ανατπυξιακή πορεία της εταιρείας, δίνοντας τα εύσημα στο προσωπικό και τους συνεργάτες του και εξαίροντας το ταλέντο και την αφοσίωσή τους στους στόχους που έχουν τεθεί από τον όμιλο. Ο κ. Δημητρίου δήλωσε ικανοποιημένος από τα όσα έχουν γίνει έως σήμερα σε συνάρτηση με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, ενώ έκανε εκτενή αναφορά στο strategic plan, “Level Up” , με απώτερο στόχο την κατάκτηση του “θρόνου” στην κατάταξη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

- Advertisement -

Μεταξύ άλλων ο κ. Δημητρίου ανέφερε:

«Η σημερινή μας συνάντηση είναι μια εξαιρετικά σημαντική στιγμή καθώς μπορούμε με ικανοποίηση να πούμε ότι έχουμε υλοποιήσει όλα όσα υποσχεθήκαμε πριν από δύο χρόνια: την επιτυχημένη ολοκλήρωση του integration εντός του ελάχιστου απαιτούμενου χρόνου -κάτι που αποτελεί από μόνο του case study-, την κατά 25% αύξηση στην παραγωγή μας εν μέσω αυτής της διαδικασίας και την ανάπτυξη ενός ισορροπημένου χαρτοφυλακίου. Θέλω να ευχαριστήσω, για μία ακόμη φορά, όλους σας για την προσπάθεια και τη θετική διάθεση με την οποία αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις για να μπορούμε να παραμένουμε ένας οργανισμός που διαφέρει ουσιαστικά από κάθε άλλον. Σήμερα που η Generali είναι πιο ώριμη και ισχυρή από ποτέ, συνεχίζοντας να δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, θα ήθελα να σας καλέσω να προχωρήσουμε μαζί στο επόμενο επίπεδο, αυτό που αξίζει σε μια σπουδαία εταιρεία με σπουδαία στελέχη».

- Advertisement -

Ton λόγο έλαβε και ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Chief Sales Officer της Generali αποκαλύπτοντας ότι η εταιρεία πέτυχε για πρώτη φορά στην ιστορία της έναν τεράστιο στόχο-ορόσημο, καθώς η παραγωγή ξεπέρασε τα 500 εκατομμύρια ευρώ.

Όπως είπε: «Τα σημερινά στοιχεία μας δείχνουν ότι η αξιοπιστία, η συνέπεια και η προσωποποιημένη προσέγγιση που ακολουθούμε είναι στοιχεία συνδεδεμένα με την ταυτότητα του οργανισμού μας. Έχουμε κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών μας, οι οποίοι σε ποσοστό 29% έχουν περισσότερα από δύο συμβόλαια μαζί μας, κάτι που επαληθεύει την αξία της Lifetime Partner φιλοδοξίας μας που συμπορεύεται με τον ασφαλισμένο σε κάθε στιγμή της ζωής του. Βεβαίως, η δυναμική των αριθμών είναι σημαντική, σημαντικότερη είναι όμως η δουλειά που κάνουμε όλοι μαζί αναζητώντας συνεχώς τρόπους για να στηρίξουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Και όπως γνωρίζουμε από την εμπειρία μας, στην καλή δουλειά οι αριθμοί δεν αντιστέκονται».

Toν κ. Ζερβουδάκη διαδέχθηκε στο βήμα ο κ. Ηλίας Ρήγας, CFO της Generali, ο οποίος τόνισε:

«Βρισκόμαστε σε μία χρονική στιγμή που οι έξωθεν προκλήσεις είναι συνεχείς και πολυεπίπεδες αλλά και οι ανάγκες του οργανισμού για επενδύσεις σε τεχνογνωσία και εργαλεία αιχμής είναι πολύ σημαντικές για την εξέλιξή του. Οι αποφάσεις δεν είναι πάντοτε εύκολες, λαμβάνονται όμως μετά από εξαντλητική μελέτη των δεδομένων και με γνώμονα τη βέλτιστη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων προκειμένου να διασφαλίζεται η ισορροπία μεταξύ της εταιρικής ευρωστίας και της ανάπτυξής της. Προχωράμε μπροστά συγκροτημένα και από θέση ισχύος. Η φιλοσοφία της πρόνοιας είναι αυτή που μας εξασφαλίζει ευελιξία και μας δίνει άνεση στη διαχείριση γεγονότων όπως οι πρόσφατες φυσικές καταστροφές χωρίς να επηρεάζει τα οικονομικά μας στοιχεία στον βαθμό που πιθανόν θα μπορούσε».

Τέλος, ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος, Chief Insurance Officer της Generali, αφού εξήρε το έργο των ανθρώπων της Generali παρουσίασε το πλάνο του “Level Up”. Ο ίδιος ανέφερε: ”Θέλω να σταθώ στην ουσία που βρίσκεται πίσω από τα στοιχεία. Καταφέραμε πολλά και με το ανοιχτό σκεπτικό που μας διακρίνει ως Εταιρεία επιβεβαιώσαμε τα πεδία που μας διαφοροποιούν και καταγράψαμε εκείνα που χρειάζονται βελτίωση. Η επόμενη περίοδος έχει ως στόχο την υλοποίηση 24 στρατηγικών project τα οποία εστιάζουν σε 4 πυλώνες: την κερδοφόρο ανάπτυξη (profitable growth), τη λειτουργική αρτιότητα (operational excellence), την εμπειρία πελάτη και συνεργάτη (customer & intermediary experience) και μελλοντική ετοιμότητα (future readiness). Ας επικεντρωθούμε σε αυτά για να βαδίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στη συνέχεια».

H πολύ επιτυχημένη εκδήλωση, μέσα σε ένα θερμό και ευχάριστο κλίμα, ολοκληρώθηκε με ένα μοναδικό πάρτυ συνοδεία μουσικής και κορυφαίων επιτυχιών από καταξιωμένους καλλιτέχνες, τον Σάκη Ρουβά και την Πέγκυ Ζήνα με τον Χάρη Γεωργίου.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες η Εκδήλωση Συνεργατών της Generali, στον ιδιαίτερο χώρο του “Domus – Αστέρια Γλυφάδας”.

H Generali στο Release Athens Festival!

Η Generali συμμετέχει δυναμικά στο φετινό Release Athens Festival 2025, έναν από τους πιο αγαπημένους μουσικούς θεσμούς της πόλης

H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής

Η Generali, συνεπής στη δέσμευσή της για στήριξη του πολιτισμού και της τοπικής κοινωνίας, αποτελεί χορηγό του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Interlife: Στις 2 Ιουλίου η αποκοπή για το μέρισμα 0,2 ευρώ

Η Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία: «ΙΝΤΕΡΛΑΪΦ (INTERLIFE) Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το μέλλον της Ελλάδας στο Διάστημα: Ξεκινά το Greek Space Tech Forum 2025

Μετά τους μικροδορυφόρους τι; Κορυφαίοι ομιλητές δίνουν τις απαντήσεις στο 2o Greek Space Tech Forum που ξεκινά στο Ωδείο Αθηνών...

Το 18ο Insurance Conference χαρτογράφησε το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα

Με έντονη την παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και με επίκεντρο τις σημαντικές αλλαγές που διαμορφώνουν το νέο τοπίο στην ιδιωτική ασφάλιση, ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 18ο Insurance Conference

Επικουρικό: Αύξησε την καθαρή του θέση στα €175 εκατ.

Στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση του Επικουρικού Κεφαλαίου (ΕΚ), που πραγματοποιήθηκε στις 25 Ιουνίου, ο Πρόεδρος, κ. Ηρακλής Δασκαλόπουλος

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για τη φορολογική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των πελατών τους

Η ΕΣΑΠΕ, σε συνεργασία με το ΕΙΑΣ και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), διοργανώνει εξειδικευμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα

Interlife: Στις 2 Ιουλίου η αποκοπή για το μέρισμα 0,2 ευρώ

Η Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία: «ΙΝΤΕΡΛΑΪΦ (INTERLIFE) Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό