12.3 C
Athens
Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025

Ευκαιρίες, κίνδυνοι στην εποχή του Branding και Franchise

της Ελενας Ερμείδου

Γνωρίζετε τις νέες ευκαιρίες και τους νέους κινδύνους του Branding και του Franchise των ξενοδοχείων, καθώς και τις εξελίξεις στον τομέα διαχείρισης Περιουσίας του κλάδου της Φιλοξενίας;

- Advertisement -

Υποθέτω, πώς όχι,αφού για πρώτη φορά πραγματοποιείται στην Ελλάδα το 7ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας 2024 στην Ελλάδα αύριο στις 10 Φεβρουαρίου και 11πμ, στο πλαίσιο της διεθνούς κύρους έκθεση της HORECA 2024 στο Metropolitan Expo.

Το συνέδριο έχει με θέματα «Greek Hotels … The Day After» περιλαμβάνει δύο θεματικές συζητήσεις. :1η Θεματική, «Ευκαιρίες και Κίνδυνοι στην Εποχή των Branding, Management και Franchising και 2η Θεματική: «Αλλαγή Γενιάς και Διαχείρισης Περιουσίας».

- Advertisement -

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα θέματα διαχείρισης περιουσίας ξενοδόχων

Και οι δύο θεματικές  ενδιαφέρουν και την ασφαλιστική αγορά, καθώς ο τουρισμός δεν είναι μόνο μοχλός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας αλλά και των ασφαλιστικών που δραστηριοποιούνται στο τομέα αυτό.  Θα πρέπει, ωστόσο να τονιστεί ότι η συζήτηση πάνω στα θέματα διαχείρισης περιουσίας ξενοδοχείων ανοίγεται για πρώτη φορά προς το ελληνικό επιχειρείν.

Μία ματιά στην συμβολή του τουρισμού

Η συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία είναι πολύ μεγάλη σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ. Η άμεση οικονομική συνεισφορά του τουρισμού το 2022 αντιστοιχεί στο 11,5% του ΑΕΠ της χώρας, ενώ αν συνυπολογιστεί και η έμμεση συνεισφορά του, αντιστοιχεί μεταξύ 25,3% έως 30,5%. Από κάθε  1,0 ευρώ τουριστικής δραστηριότητας δημιουργείται επιπλέον  1,2 έως 1,65 ευρώ πρόσθετης οικονομικής δραστηριότητας. Συνεπώς, για κάθε  1,0 ευρώ τουριστικού εσόδου, το ΑΕΠ της χώρας αυξάνεται κατά  2,2 έως  2,65 ευρώ  στην οικονομία. Η τουριστική δραστηριότητα παρέμεινε κατά κύριο λόγο εξαγωγική με το 84,2% των εισπράξεων του τουρισμού να προέρχονται από τον εισερχόμενο τουρισμό.

Η τουριστική δραστηριότητα συνέβαλε στην κάλυψη του 45,7% του ελλείμματος του ισοζυγίου αγαθών, με τις ταξιδιωτικές εισπράξεις. Οι ταξιδιωτικές εισπράξεις ισούνται με το 49,9% των εισπράξεων από τις εξαγωγές της χώρας, εξαιρουμένων των εισπράξεων από εξαγωγή πλοίων και καυσίμων.

Αν στις ταξιδιωτικές εισπράξεις συνυπολογισθούν και οι εισπράξεις από αερομεταφορές και θαλάσσιες μεταφορές από τον εισερχόμενο τουρισμό, τότε το σύνολο των ταξιδιωτικών εισπράξεων ισούται με το 56,3% των εισπράξεων από τις εξαγωγές όλων των άλλων προϊόντων πλην πλοίων και καυσίμων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

SENATUS: Η ανανέωση Franchise με τον κ. Πρωτογεράκη σηματοδοτεί 30 χρόνια συνεργασίας

Για τη SENATUS, η ανανέωση της σύμβασης αποτελεί έμπρακτη επιβεβαίωση της διαχρονικής αξιοπιστίας του επιχειρηματικού μοντέλου της

Την 1η Οκτωβρίου ανοίγει τις πύλες του το 12ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο της GAMA στην Ελλάδα

Το Insurance World, ως χορηγός επικοινωνίας, θα μεταφέρει όλες τις λεπτομέρειες ενός κορυφαίου συνεδρίου για τον κλάδο

«The New Era of Leadership»: Το 12ο Συνέδριο της GAMA στην Ελλάδα, με χορηγό επικοινωνίας το INSURANCE WORLD

Διεθνούς κύρους ομιλητές και βραβεύσεις, στο συνέδριο που διοργανώνουν οι ΕΣΑΠΕ και GAMA Hellas – Cyprus την 1η Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη

Eurolife FFH: Ξεκινά ο 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Μια πρωτοβουλία-ορόσημο για τον ασφαλιστικό κλάδο υλοποιείται για άλλη μια χρονιά στη Θεσσαλονίκη, με την ακαδημαϊκή υπογραφή του Πανεπιστημίου Πειραιώς

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η αξία της ισχυρής φωνής του ΣΠΑΤΕ στην εποχή των αλλαγών

Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς και οι προσδοκίες των πελατών μεταβάλλονται, οι συλλογικοί φορείς μπορούν να λειτουργήσουν ως πυλώνας στρατηγικής στήριξης

Οδική ασφάλεια και ασφαλιστική αγορά: Από τη διαχείριση ζημιών στην πρόληψη

Η ασφαλιστική αγορά καλείται συνεχώς να καλύπτει συνέπειες, τη στιγμή που θα μπορούσε –και οφείλει– να συνδιαμορφώνει τις λύσεις

Υδρόγειος: Η στρατηγική επόμενης ημέρας που αφορά όλη την αγορά

Η ασφαλιστική κινείται προς το μέλλον με στοχευμένες οργανωτικές κινήσεις και σταδιακή ενίσχυση κρίσιμων λειτουργιών

Black Friday και ασφαλιστική κάλυψη

Eυκαιρία για την ασφαλιστική αγορά να αναδείξει τον ρόλο της στην προστασία επιχειρήσεων και καταναλωτών

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

ΥΕΚΑ: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας

Τα μέτρα που οφείλουν να λαμβάνουν οι εργοδότες για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΣΠΑΤΕ – Επικεφαλής ο Γ. Χατζηγεωργάκης

Πρόεδρος για τη θητεία διοίκησης 2025-2027 αναλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος Γεώργιος Χατζηγεωργάκης – Νέες παρουσίες στο ΔΣ

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου