back to top
13.2 C
Athens
Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025

Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Carglass® Ελλάδας συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στην πλέον καθιερωμένη γιορτή της Εξυπηρέτησης, που διοργανώνεται κάθε πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Με αφορμή τη μεγάλη γιορτή, η Carglass® «έγινε μέρος της μεγάλης γιορτής» με εκπλήξεις και δώρα για όλους. 

Η φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε 2 με 8 Οκτωβρίου με ρεκόρ συμμετοχών. Από τις 102 εταιρείες που συμμετείχαν δεν έλειπε η Carglass® που κάθε χρόνο συμμετέχει στον εορτασμό, με σκοπό να αναδείξει και να τιμήσει τους Ανθρώπους της που καθημερινά κάνουν τη Διαφορά στην Εξυπηρέτηση, με πραγματικό ενδιαφέρον. 

- Advertisement -

Αυτή τη χρονιά, η Carglass® πρόσφερε αναμνηστικά αρωματικά αυτοκινήτου με το λογότυπο της εταιρείας σε όλους τους αυτοκινητιστές που επισκέφτηκαν το πανελλαδικό Εταιρικό Δίκτυο Καταστημάτων. Για τους Ανθρώπους της, δημιούργησε ένα QUIZ γνώσεων που αφορούν την εταιρεία, μοίρασε αναμνηστικά sticky notes σε όλους τους agents του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών και πρόσφερε καραμέλες με το λογότυπο της εταιρείας. Παράλληλα, η εταιρεία δημιούργησε ένα Instagram Frame με θέμα την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, για τη δημιουργία αναμνηστικού φωτογραφικού υλικού με τους Ανθρώπους της. 

Οι Άνθρωποι της εταιρείας στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης συμμετέχουν ενεργά στην διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης, κάνοντας πράξη την φιλοσοφία και τις αξίες τις Carglass®. Γι’ αυτό και η εταιρεία, προχώρησε στην τιμητική Διάκριση δύο agents του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών που επέδειξαν την καλύτερη επίδοση με βάση συγκεκριμένα KPIS, καθώς επίσης και τα εταιρικά καταστήματα με τον μεγαλύτερο μέσο όρο σε θετικές κριτικές πελατών. Το ειδικό βραβείο «REAL LIFE HEROES» του ΕΙΕΠ, προσφέρθηκε στον Σωτήρη Αποστολίδη, Τεχνικό Καταστήματος και Κινητής Μονάδας, για την ισχυρή δέσμευση του, που αναδεικνύεται από την επιθυμία πελάτων να εξυπηρετηθούν ξανά από τον συγκεκριμένο τεχνικό. 

- Advertisement -

Οι παραπάνω δράσεις ενισχύουν ακόμη περισσότερο την δέσμευση της εταιρείας στην άριστη εξυπηρέτηση των χιλιάδων οδηγών που επιλέγουν την Carglass® σε ετήσια βάση για την επιδιόρθωση της θραύσης σε κάποιο κρύσταλλο του οχήματός τους. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Carglass® προήγαγε την αριστεία κατά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025

Για την εταιρεία, το σύνθημα «Εξυπηρέτηση με Διαφορά!» σημαίνει ότι η ικανοποίηση του πελάτη ξεκινά από την ικανοποίηση και την εξέλιξη των ανθρώπων της

Η ασφάλεια με πρόσωπο – Ο ρόλος του προσωπικού ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Στην εποχή της ψηφιοποίησης και της απρόσωπης εξυπηρέτησης, η καμπάνια της ΕΑΔΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ανθρώπινης σχέσης στην ασφάλιση

«Oscar»: Ο νέος ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH που είναι πάντα δίπλα στους πελάτες

Ο Oscar είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα μέσα από την πλατφόρμα Eurolife Connect

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Nέες καλύψεις φυσικών καταστροφών από την AIG

Από 1/1/2026, με δυνατότητα αφαίρεσης – Τι άλλαξε από 1/12/2025 για τον κλάδο αυτοκινήτου

Η Ατλαντική Ένωση λανσάρει νέο οικονομικό πρόγραμμα μεικτής ασφάλισης – «Ό,τι κι αν γίνει, το αμάξι σου θα επισκευαστεί»

Το λανσάρισμα του οικονομικού προγράμματος μεικτής ασφάλισης Atlantic Max σηματοδοτεί μια νέα προσέγγιση

Carglass®: Έτσι προσφέρει το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα

Διόλου τυχαία, το δίκτυο της εταιρείας είναι το μοναδικό στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί από το Institute of the Motor Industry (IMI)

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

ΥΕΚΑ: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας

Τα μέτρα που οφείλουν να λαμβάνουν οι εργοδότες για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΣΠΑΤΕ – Επικεφαλής ο Γ. Χατζηγεωργάκης

Πρόεδρος για τη θητεία διοίκησης 2025-2027 αναλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος Γεώργιος Χατζηγεωργάκης – Νέες παρουσίες στο ΔΣ

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου