back to top
9.3 C
Athens
Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2025

Πρώτη θέση για την Allianz Ελλάδος, στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών NPS, στον Κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων

Για ακόμη μια χρονιά, η Allianz Ελλάδoς διακρίθηκε με την υψηλότερη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (NPS), στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων.

Η Allianz Ελλάδoς, μια από τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλειών στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη CQS, μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις στον κλάδο παροχής υπηρεσιών Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, έχουν δημιουργήσει ένα μοντέλο πρότυπης εξυπηρέτησης για την ασφαλιστική αγορά, σε μία ενιαία δομή, μέσα από την οποία αναβαθμίζεται η εξυπηρέτηση και η εμπειρία που λαμβάνουν τόσο οι ασφαλισμένοι  όσο και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

- Advertisement -

Τον Ιούνιο του 2021, η Allianz Ελλάδος, ανέθεσε το σύνολο των ενεργειών που διαχειρίζεται το τηλεφωνικό της κέντρο, στη CQS, η οποία υλοποιεί τη στρατηγική της Allianz στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της εμπειρίας του πελάτη. Τα δύο τελευταία χρόνια, η επιτυχημένη  συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών, συνεισέφερε  στην κατάκτηση της κορυφαίας θέσης στον δείκτη NPS (Net Promoter Score) – ένα από τα πιο αξιόπιστα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών, υπολογίζοντας την αφοσίωση και την ικανοποίησή τους με τον πιο ασφαλή τρόπο.

- Advertisement -

Η αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και η ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, αποτελούν βασικό πυλώνα αξιών και για τις δύο εταιρείες, που θέτουν διαχρονικά ως στόχο την κατάκτηση της κορυφής στην ικανοποίηση των πελατών (2021, Customer Distinction Award, στην κατηγορία «Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο» / EIEΠ), ( 2022, Allianz, 1η θέση – Loyalty Leader στην κατηγορία «Γενικές Ασφαλίσεις»).

«Στην Allianz, η ικανοποίηση των πελατών μας είναι στρατηγική μας προτεραιότητα. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, που για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, μας ανέδειξαν ως Ηγέτη Πιστότητας (Loyalty Leader) στις Γενικές Ασφαλίσεις. Η επιβράβευση αυτή μας δίνει ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες τους, υπερβαίνοντας τις εκάστοτε δύσκολες συγκυρίες που μπορεί να διαμορφώνονται», δήλωσε ο κ. Χρήστος Θεοδωρίδης, Διευθυντής Market Management & Επικοινωνίας της Allianz Ελλάδος. 

«Σε μια χρονιά ισχυρών προκλήσεων, η διάκριση της Allianz με την υψηλότερη θέση του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στην ασφαλιστική αγορά μας δίνει ισχυρό κίνητρο να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε διαρκώς στις ανάγκες των πελατών μας. Η ικανοποίηση των πελατών τους αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, με σκοπό να κατακτήσουμε μαζί τους την κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς», σημείωσε ο κ. Κωνσταντίνος Χατζηανδρέου, CEO της CQS.

Κάθε διάκριση, μικρή ή μεγάλη, δίνει ώθηση σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της Allianz Ελλάδος και της CQS να συνεχίσουν να βελτιώνουν τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών θέτοντας τον πήχη ακόμα υψηλότερα!

Σχετικές δημοσιεύσεις

Allianz: Επικεφαλής του Market Management & Communications o Χρήστος Θεοδωρίδης

Η Allianz Ελλάδος ενισχύει την εφαρμογή του αναπτυξιακού της πλάνου, καλωσορίζοντας στην οικογένειά της τον κ. Χρήστο Θεοδωρίδη

AIG: Καθαρά κέρδη 505 εκατ. δολ. το γ’ τρίμηνο του έτους

Ζημίες 249 εκατ. ευρώ εμφάνισε ο εμβληματικός κλάδος γενικών ασφαλίσεων του αμερικανικού ομίλου - Επιστροφή στην κερδοφορία στο τέλος του 2019 «βλέπει» ο διευθύνων σύμβουλος Brian Duppereault.

H Αllianz Ελλάδος ενισχύεται στην Θράκη

Την παρουσία της στη Θράκη ενισχύει η Allianz Ελλάδος με το νέο γραφείο πωλήσεων αποκλειστικής συνεργασίας στην Κομοτηνή.

Τα νέα μέλη και οι στόχοι του ΣΕΜΑ

Στην πιο παραγωγική και αποτελεσματική γενική συνέλευση της τελευταίας δεκαετίας εξελίχθηκε η Ετήσια Γενική Συνέλευση του ΣΕΜΑ που διεξήχθη την Τετάρτη στις εγκαταστάσεις της Allianz Ελλάδος

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Feel the Love! Το νήμα της αγάπης έχει το χρώμα της Generali

Οι Lion Hearts της Generali μοιράστηκαν για μια ακόμη χρονιά μοναδικές στιγμές αγάπης και γιορτής με ξεχωριστούς συνανθρώπους 

Oι μεγάλες ζημιές στο αυτοκίνητο οδηγούν σε αυξήσεις στα ασφάλιστρα

Οι ζημιές της περυσινής χρονιάς (2024) για τον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτου θα κινηθούν σε επίπεδα ρεκόρ

Επίκαιρο, πολυθεματικό και ενδιαφέρον, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ιανουαρίου του ΕΙΑΣ

Πληρότητα χαρακτηρίζει το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ιανουαρίου 2025 του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών

ΑΟΝ, Guy Carpenter: Αντασφαλιστικά μηνύματα για το 2025

Το Capacity αυξήθηκε και η προσφορά από τους αντασφαλιστές δείχνει να είναι αρκετή για να καλύψει την ζήτηση για αντασφάλιση.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το SOS του 2025 για τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και τη διαδικασία έκπτωσης ΕΝΦΙΑ

Σύμφωνα με την απόφαση Α.1185/2024 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β’ 7081/23.12.2024 από την ΑΑΔΕ

Feel the Love! Το νήμα της αγάπης έχει το χρώμα της Generali

Οι Lion Hearts της Generali μοιράστηκαν για μια ακόμη χρονιά μοναδικές στιγμές αγάπης και γιορτής με ξεχωριστούς συνανθρώπους 

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Κυβερνητική παρέμβαση για το θέμα του ύψους των ασφαλίστρων

O νόμος 4738/2020 δίνει το δικαίωμα στις ασφαλιστικές εταιρείες να αυξήσουν τα ασφάλιστρα τους στο ύψος του τιμαρίθμου που ανακοινώνει ο ΙΟΒΕ.

Oι μεγάλες ζημιές στο αυτοκίνητο οδηγούν σε αυξήσεις στα ασφάλιστρα

Οι ζημιές της περυσινής χρονιάς (2024) για τον κλάδο αστικής ευθύνης αυτοκινήτου θα κινηθούν σε επίπεδα ρεκόρ

Τα αποτελέσματα των εκλογών του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ασφαλιστικών Συμβούλων

Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Συμβούλων ανακοινώνει τα αποτελέσματα των εκλογών που διεξήχθησαν 18η  Δεκεμβρίου 2024