back to top
15.6 C
Athens
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

Η Eurolife FFH δίπλα στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και όλο το 2022 

Η εταιρεία στήριξε για άλλη μια φορά μια χρονιά γεμάτη πολιτιστικές δράσεις και ενέργειες για μικρούς και μεγάλους

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να βρίσκεται δίπλα σε πρωτοβουλίες που προάγουν τον πολιτισμό και δίνουν πρόσβαση σε αυτόν σε όλα τα μέλη της κοινωνίας. Γι’ αυτό και ως σταθερός στρατηγικός συνεργάτης τα τελευταία χρόνια του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, στήριξε για ακόμα μια χρονιά τις πλούσιες δράσεις του οργανισμού για μικρούς και μεγάλους, που πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022. 13 πρωτοβουλίες, ψηφιακές ή δια ζώσης, έδωσαν την ευκαιρία σε παιδιά και ενήλικες να έρθουν πιο κοντά στον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό αλλά και τη σύγχρονη τέχνη, με αρκετές από τις ενέργειες να απευθύνονται σε άτομα με αναπηρία, προασπίζοντας έτσι την έννοια της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης. 

- Advertisement -

Στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων του Μουσείου βρέθηκαν για ακόμη μια χρονιά τα παιδιά. Μέσα από τη συμμετοχή τους σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα, ψυχαγωγήθηκαν, απέκτησαν μοναδικές εμπειρίες, καθώς και την ευκαιρία να έρθουν κοντά στον κόσμο του Μουσείου, γνωρίζοντας τον αρχαίο Ελληνικό και κυρίως τον Κυκλαδικό Πολιτισμό, αλλά και τη σύγχρονη τέχνη. Περισσότερα από 4.200 παιδιά συμμετείχαν σε δράσεις όπως τα εργαστήρια του Σαββατοκύριακου και οι σχολικές επισκέψεις στο χώρο του Μουσείου, ενώ εξαιρετική ήταν για άλλη μια φορά η ανταπόκριση στο κάλεσμα του Παιδικού Διαγωνισμού Ζωγραφικής, με περίπου 6.000 έργα να υποβάλονται από τους μικρούς καλλιτέχνες σε όλη την Ελλάδα και 127.000 επισκέψεις στην online πλατφόρμα του διαγωνισμού, όπου μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τους νικητές, αλλά και να περιηγηθούν στο σύνολο της ψηφιακής έκθεσης. 

- Advertisement -

Ξεχωριστή στιγμή στη συνεργασία Eurolife FFH και Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τη χρονιά που μας πέρασε, αποτέλεσε το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ», που εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο και το οποίο δίνει πρόσβαση σε άτομα με αισθητηριακή αναπηρία στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης του Μουσείου. Αποτελείται από μια κινητή προθήκη ξενάγησης στο Μουσείο για άτομα με προβλήματα όρασης, μια πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή, καθώς και μια σειρά από δράσεις που καθιστούν τις εκθέσεις προσβάσιμες σε κωφά ή βαρήκοα άτομα. Προωθώντας την έννοια της συμπερίληψης και δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα των ανθρώπων και τις ίσες ευκαιρίες για όλους, η Eurolife FFH υποστήριξε το «ΣΕ ΕΠΑΦΗ» καθώς και τα υπόλοιπα κοινωνικά προγράμματα του Μουσείου, όπως τις ξεναγήσεις στη νοηματική γλώσσα, αλλά και εργαστήρια για παιδιά και εφήβους με μαθησιακές και αναπτυξιακές δυσκολίες. Ως αποτέλεσμα, πάνω από 625 συνάνθρωποί μας από αυτές τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες επισκέφθηκαν το Μουσείο και συμμετείχαν σε εργαστήρια, αποκτώντας έτσι πρόσβαση στην τέχνη και τον πολιτισμό. 

Εκτός από τις παραπάνω ενδιαφέρουσες δράσεις που έτυχαν θερμής ανταπόκρισης από τους ενδιαφερόμενους, και οι ενήλικες «Φίλοι» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε μια πλούσια σειρά ενεργειών τη χρονιά που μας πέρασε. Συνολικά περισσότεροι από 1.500 Φίλοι του Μουσείου συμμετείχαν σε ένα αποκλειστικό πρόγραμμα πολιτισμού γεμάτο δράσεις όπως θεματικοί περίπατοι, επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και σύγχρονους φορείς πολιτισμού, διαλέξεις και εκδρομές.

Μέσα από τη στρατηγική συνεργασία της με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, η Eurolife FFH στηρίζει έμπρακτα τον πολιτισμό, αποδεικνύοντας πως για την εταιρεία αξία έχει να δίνει τη δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να απολαμβάνουν δραστηριότητες και πρωτοβουλίες πολιτιστικού χαρακτήρα, προάγοντας τη γνώση και τη δημιουργικότητα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Eurobank – Eurolife: Η επιστροφή της κυριαρχίας

Η Eurobank αποφάσισε να γυρίσει τον χρόνο πίσω, ανατρέποντας μια πώληση υπό πίεση του 2016 και επανακτώντας έναν κρίσιμο πυλώνα

Η Eurolife στο επίκεντρο της στρατηγικής Eurobank στο νέο 3ετές business plan 2025-2027

Η διοίκηση της Eurobank βλέπει στη Eurolife όχι μόνο έναν παραγωγό ασφαλίστρων, αλλά και ένα εργαστήριο καινοτομίας για νέα προϊόντα και υπηρεσίες

Ο χάρτης του bancassurance στην Ελλάδα… έως και σήμερα!

Το μέλλον του bancassurance στη χώρα μας δεν θα κριθεί μόνο από τις μεγάλες συμφωνίες - Καθοριστικός ο ανθρώπινος παράγοντας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η ERGO παρούσα στον 42ο Αυθεντικό Μαραθώνιο, δίπλα στον Άνθρωπο και στην Κοινωνία

Πιστή στις αξίες της, η ERGO ενδυναμώνει τη σχέση της με την κοινωνία επενδύοντας σε δράσεις με θετικό πρόσημο για τον αθλητισμό, τον άνθρωπο και το μέλλον

Ασφάλεια για όλη την πολυκατοικία: Το νέο πρόγραμμα της ΜΙΝΕΤΤΑ

Τα καινούρια προγράμματα ασφάλισης κοινόχρηστων χώρων στοχεύουν στην ουσιαστική προστασία των πολυκατοικιών και των ενοίκων τους

«Αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»: Η Εθνική Ασφαλιστική στέλνει μήνυμα πρόληψης απέναντι στα φυσικά φαινόμενα

Η εταιρεία αναδεικνύει την ιδιωτική ασφάλιση ως το «απόλυτο life hack», που προσφέρει ηρεμία και σταθερότητα σε κάθε ανατροπή

Αυξημένη κατά 7,55% η παραγωγή ασφαλίστρων 9μήνου της Interlife

Ιδιαίτερα ανοδικά αποτελέσματα στον Κλάδο Αυτοκινήτου και στους Λοιπούς Κλάδους

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Έρευνα Metron Analysis για το ΕEA: Απαισιοδοξία επικρατεί στις νεότερες ηλικίες για την πορεία της χώρας

Τα ευρήματα προβληματίζουν και απαιτούν άμεσες παρεμβάσεις, τονίζει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γ. Χατζηθεοδοσίου

ΦΡΟΝΤΙΖΩ: Δωρεάν φροντίδα για ηλικιωμένους με χρόνια νοσήματα στα Πολυδύναμα Ιατρεία του Δήμου Αθηναίων

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διά ζώσης συνεδρίες αλλά και εξ αποστάσεως φροντίδα

Ημερίδα για την ELD συνδιοργανώνουν στις 17/11 οι ασφαλιστικές ενώσεις Ελλάδας και Ιταλίας

Δείτε το πρόγραμμα της διαδικτυακής εκδήλωσης και κάντε την εγγραφή σας

Ίδρυση του Ελληνικού Ινστιτούτου Υγιούς Μακροζωίας: Επιστήμη, πρόληψη και ευεξία για ένα βιώσιμο μέλλον

Σκοπός του νέου φορέα, η παραγωγή γνώσης, η διαμόρφωση νέων προτύπων πρόληψης και η ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής

Ρεκόρ σημείωσαν τα αποτελέσματα 3μήνου-9μήνου της Allianz – Βίντεο

Πλέον η εταιρεία αναμένει λειτουργικά κέρδη τουλάχιστον €17 δισ. για το σύνολο του έτους