Η Generali, πρωταγωνίστρια διαφάνειας στην ψηφιακή επικοινωνία

Ο ιταλικός όμιλος Generali διακρίθηκε ως «Top performer» μεταξύ διάφορων ευρωπαϊκών εταιρειών.

Το Webranking είναι η έρευνα που αξιολογεί τις επιδόσεις ψηφιακής επικοινωνίας κορυφαίων ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, που εκπονήθηκε από τη Lundquist σε συνεργασία με τη σουηδική εταιρεία Comprend. Με βαθμολογία 85,7 στα 100, ο Όμιλος Generali ξεχωρίζει μεταξύ των πιο “διαφανών” εταιρειών στην Ευρώπη και κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία του ασφαλιστικού κλάδου. Η Poste Italiane κατέλαβε την πρώτη θέση, με 89,4 βαθμούς.

Η έρευνα, στην εικοστή έκτη έκδοσή της, αξιολογεί τη διαφάνεια της εταιρικής και χρηματοοικονομικής ψηφιακής επικοινωνίας μεγάλων εισηγμένων εταιρειών στην Ευρώπη. Φέτος, το ιταλικό δείγμα περιελάμβανε 30 εταιρείες, ενώ σε ευρωπαϊκό επίπεδο εξετάστηκαν οι μεγαλύτερες 500 εταιρείες, ανά κεφαλαιοποίηση.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*