back to top
26.2 C
Athens
Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2025

Κ. Γκορτζής: Στην Groupama αντιληφθήκαμε την κρίση ως ευκαιρία «αναστοχασμού»

Τις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγονται εν μέσω μιας περιόδου αστάθειας ανέλυσε στο IW ο κ. Κωνσταντίνος Γκορτζής, Διευθυντής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, Groupama Ασφαλιστική.

iw? Οι διαδοχικές κρίσεις, όπως η οικονομική, η υγειονομική και η ενεργειακή, έχουν προκαλέσει μια σειρά αλυσιδωτών αντιδράσεων και οι πρώτες επιπτώσεις στην κοινωνία είναι ορατές. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να επικοινωνηθούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να πειστεί ο πελάτης, δεδομένου του ότι τα νοικοκυριά είναι πιεσμένα οικονομικά;

- Advertisement -

απ. Πράγματι, διανύουμε μια εποχή εναλλασσόμενων κρίσεων, οι οποίες δοκιμάζουν τις αντοχές των νοικοκυριών, αλλά και τα αντανακλαστικά των επιχειρήσεων. Σε μια τέτοια συγκυρία, το διαθέσιμο εισόδημα υποχωρεί και οι καταναλωτές, πλέον, πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αγορά (προϊόντος ή υπηρεσίας), ζυγίζουν ενδελεχώς τη σχέση κόστους-παροχής, την εμπειρία εξυπηρέτησης, αλλά και τη συνολική αξιοπιστία κάθε εταιρείας. 

Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία να έχει βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες της και να έχει εξορθολογίσει τα κόστη της προκειμένου να είναι τελικά σε θέση να προσφέρει τη βέλτιστη εκδοχή της υπηρεσίας της σε ανταγωνιστικό κόστος στο κοινό της. 

- Advertisement -

Στην Groupama Ασφαλιστική αντιληφθήκαμε την κρίση ως ευκαιρία «αναστοχασμού». Επενδύσαμε στον ψηφιακό μας μετασχηματισμό, στηρίξαμε τα υφιστάμενα ή δημιουργήσαμε νέα κανάλια πώλησης ενώ παράλληλα εξελίξαμε τον πολυπροϊοντικό μας χαρακτήρα. 

Παράλληλα, διαχειριστήκαμε αποτελεσματικά το διαθέσιμο budget για ενέργειες μάρκετινγκ, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι τα προϊόντα μας επικοινωνούνται αποτελεσματικά στο κοινό μας. «Μια επιχείρηση που σταματά να διαφημίζεται για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν έναν άνθρωπο που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο» είχε πει ο Χένρι Φορντ και η εμπειρία μας συνηγορεί σε αυτό, έστω κι αν η προώθηση των προϊόντων μας μπορεί να συναντά, κατά καιρούς, αντικειμενικά προσκόμματα λόγω της περιρρέουσας ατμόσφαιρας.

 Έχοντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία ενός πολυεθνικού ομίλου, σας διαβεβαιώ ότι η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να καλλιεργεί ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους της μέσα από τη συνεπή επικοινωνία της, αλλά πολύ περισσότερο προσφέροντάς τους την πληρέστερη εμπειρία εξυπηρέτησης. Αυτή ήταν εξάλλου η στρατηγική μας διαχρονικά και η επιτυχία της επιβεβαιώνεται από τη θετική κερδοφορία και την αύξηση της παραγωγής των συμβολαίων μας, σύμφωνα και με τα πρόσφατα δημοσιευμένα οικονομικά μας αποτελέσματα. 

iw? Πώς βοηθά η τεχνολογία στη στρατηγική μάρκετινγκ;

απ. Η εξέλιξη της τεχνολογίας προσφέρει σε κάθε εταιρεία νέες δυνατότητες, προκειμένου να βρίσκεται σε συνεχή, άμεση και αποδοτικότερη επαφή με τους πελάτες της. Μια σύγχρονη στρατηγική μάρκετινγκ οφείλει να βασίζεται, πλέον, μεμονωμένα ή συνδυαστικά, σε σύγχρονα διαθέσιμα εργαλεία, δημιουργώντας έτσι νέους, εξατομικευμένους διαύλους προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, προσδίδοντας τελικά την επιθυμητή υπεραξία και εμπειρία στις πωλήσεις. 

Μια επιχείρηση που σταματά να διαφημίζεται για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν έναν άνθρωπο που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο

Πιο συγκεκριμένα, θεωρώ ότι η πραγματική επανάσταση αφορά κυρίως την αξιοποίηση των δεδομένων, το επίπεδο «στόχευσης» του σχετικού κοινού, καθώς και τη δυνατότητα άμεσης μετρησιμότητας των αποτελεσμάτων κάθε επιμέρους ενέργειας. Ωστόσο σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι η τεχνολογία δεν αποτελεί πανάκεια: η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής μάρκετινγκ και του αποδοτικότερου μείγματος ενεργειών συνεχίζει να διαδραματίζει αδιαμφισβήτητα τον καθοριστικότερο ρόλο για τη μακροχρόνια επιτυχία μιας επιχείρησης σε αυτό το επίπεδο. 

Στην Groupama Ασφαλιστική επενδύουμε στον αποτελεσματικό συνδυασμό παραδοσιακών και νέων μέσων μάρκετινγκ και επικοινωνίας, υλοποιώντας ολοκληρωμένες εκστρατείες, που συμπεριλαμβάνουν από την κλασική διαφήμιση μέχρι το direct response marketing. Στόχος μας, κάθε φορά, είναι η αμεσότητα, η μεγαλύτερη δυνατή διάδραση με τον πελάτη και φυσικά η ανάδειξη της πλούσιας εταιρικής και προϊοντικής εικόνας της εταιρείας μας.

iw? Ποιον ρόλο διαδραματίζει στη χάραξη στρατηγικής η ανακίνηση κοινωνικών ζητημάτων (περιβαλλοντικά ζητήματα, η βία σε όλες τις εκφάνσεις της, ο ρατσισμός κ.ο.κ.); Θεωρείτε ότι ο πελάτης μπορεί να εμπιστευτεί ευκολότερα μια εταιρεία που προσφέρει κοινωνικά;

απ. Η σχέση των εταιρειών με την κοινωνία είναι διαχρονικά διαλεκτική. Οι εταιρείες δημιουργούνται, μεγαλώνουν, ωριμάζουν και μετασχηματίζονται σε ένα περιβάλλον δυναμικό, το οποίο, αντίστοιχα, συχνά, μεταλλάσσεται. Επομένως, μια επιχειρηματική στρατηγική η οποία δεν θα λαμβάνει υπόψη της τις σύγχρονες κοινωνικές επιταγές είναι εκ προοιμίου καταδικασμένη να αποτύχει. 

Είναι δεδομένο ότι οι πελάτες αλλά και οι αγορές επιθυμούν, πέρα από αριθμούς, να βλέπουν το ανθρωποκεντρικό πρόσωπο μιας εταιρείας, η οποία δείχνει έμπρακτα ότι νοιάζεται, προστατεύει και βελτιώνει την ευημερία του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Μπορούν έτσι ευκολότερα να ταυτιστούν και να νιώσουν ότι και οι ίδιοι στηρίζουν έναν υψηλότερο σκοπό επιλέγοντας τη συγκεκριμένη εταιρεία. 

Δεν είναι τυχαίο ότι παγκόσμια brands μιλούν, πλέον, ανοιχτά για τολμηρά ζητήματα, τα οποία μέχρι πρότινος θεωρούνταν ταμπού, προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να ευαισθητοποιήσουν, αλλά και να εμπνεύσουν το κοινό τους. 

Στην Groupama Ασφαλιστική συνεισφέρουμε ουσιαστικά στην αναγκαία θετική αλλαγή μέσα από τις δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας που υλοποιούμε διαχρονικά. Στο πλαίσιο αυτών, αφενός επιδιώκουμε να καλλιεργήσουμε μακροχρόνιες σχέσεις στήριξης με οργανισμούς όπως τα Παιδικά Χωριά SOS, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» και άλλους, ενώ αφετέρου συνδράμουμε κατά περίπτωση σε πρωτοβουλίες με κοινωνικό αντίκτυπο, όπως η αναδάσωση της Βαρυμπόμπης (Varibobi Reset). 

Τέλος, μέσα από το πρόγραμμα αθλητικών χορηγιών μας, στηρίζουμε ιδιαίτερα νέους αθλητές, οι οποίοι με το ταλέντο και τη δουλειά τους αναδεικνύουν τη χώρα μας. 

Όλες οι δράσεις μας σε αυτό το επίπεδο βρίσκονται σε απόλυτη συνάρτηση με τις αξίες του ομίλου μας αλλά και με τη διάθεσή μας να αφήσουμε ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία, η οποία με τη σειρά της πιστεύει σε εμάς.

διαβάστε επίσης: Η νέα εποχή του μάρκετινγκ στις ασφαλιστικές εταιρείες

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Έξυπνο παρκάρισμα: Η BYD υποκαθιστά τις ασφαλιστικές κι αναλαμβάνει τις ζημιές

Η υπόσχεση της BYD αφορά ζημιές που θα προκύψουν επί κινεζικού εδάφους σε αυτοκίνητα με σύστημα υποβοηθούμενης οδήγησης God's Eye

Ιταλία: Πονοκέφαλος τα πατίνια (και) για τις ασφαλιστικές

Η νέα, αυστηρότερη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά πατίνια φέρνει αλλαγές στον δρόμο, πιθανότατα και στην ασφαλιστική τιμολογιακή πολιτική

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ψάχνει να τα βρει με τις ασφαλιστικές

Μετά από δύο χρόνια σιωπής οι ιδιωτικές κλινικές δείχνουν ότι κάνουν ένα βήμα πίσω και θέλουν να τα βρουν με τις ασφαλιστικές.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ποια είναι η πρωτεύουσα της Μπουρκίνα Φάσο;

Ο Παγκόσμιος Δείκτης Τρομοκρατίας του IEP μάς κατατάσσει πάνω από χώρες που θεωρούμε πιο «επικίνδυνες» βάσει γεωγραφικής θέσης

Ασφάλιση κατοικίας: Πώς θα «ξεκολλήσει» η αγορά από τα χαμηλά ποσοστά διείσδυσης; 

Ποιοι λόγοι κρύβονται πίσω από αυτήν την εικόνα και πώς μπορεί αυτή να αναστραφεί προς όφελος όλων

Η τρομοκρατία και οι πολιτικοί κίνδυνοι αναδύονται ως δύο πολύ σημαντικές απειλές για την κοινωνική συνοχή και την οικονομική ασφάλεια

Προς επανεξέταση ο τρόπος με τον οποίο κράτη, επιχειρήσεις και ασφαλιστικοί μηχανισμοί διαχειρίζονται τον κίνδυνο

NP Ασφαλιστική: Τα οφέλη της ομαδικότητας στην εργασία

Η αποτελεσματική ομαδική εργασία ενισχύει τη συλλογική ικανότητα και διευκολύνει την επίτευξη κοινών στόχων - Ποια είναι τα μυστικά της;

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Νέα εποχή για την Export Credit Greece

Εντός ολίγων ημερών η ECG αναμένεται να υποβάλει αίτηση στην ΤτΕ για να δημιουργήσει θυγατρική ασφαλιστική

Το μήνυμα Ανδρουλάκη από τη ΔΕΘ: Αυστηρότερη εποπτεία και εφαρμογή κανόνων

Στην ομιλία του έκανε επίσης λόγο για «εξωφρενικές» αυξήσεις, που πλήττουν την κοινωνική δικαιοσύνη και την πρόσβαση σε ποιοτική υγειονομική φροντίδα

MEGA Brokers: Επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Β. Ελλάδα με την εξαγορά της ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ

H MEGA Brokers ενδυναμώνει περαιτέρω το δίκτυό της και ενισχύει την παρουσία της στις τοπικές κοινωνίες

Υπόθεση Novartis: Ένοχοι δύο πρώην προστατευόμενοι μάρτυρες για ψευδείς καταθέσεις

Ποινές φυλάκισης 25 και 33 μηνών με αναστολή επέβαλε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών, διαφοροποιούμενο από την εισαγγελική πρόταση

ΣΕΜΑ: Δυναμική παρουσία και ενίσχυση των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα

«Όσο περισσότεροι είμαστε τόσο ισχυρότεροι γινόμαστε» τόνισε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος Κ. Αλφιέρης στο πλαίσιο εκδήλωσης στο ΕΕΘ