back to top
19.1 C
Athens
Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025

Κ. Γκορτζής: Στην Groupama αντιληφθήκαμε την κρίση ως ευκαιρία «αναστοχασμού»

Τις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που ανοίγονται εν μέσω μιας περιόδου αστάθειας ανέλυσε στο IW ο κ. Κωνσταντίνος Γκορτζής, Διευθυντής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ, Groupama Ασφαλιστική.

iw? Οι διαδοχικές κρίσεις, όπως η οικονομική, η υγειονομική και η ενεργειακή, έχουν προκαλέσει μια σειρά αλυσιδωτών αντιδράσεων και οι πρώτες επιπτώσεις στην κοινωνία είναι ορατές. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να επικοινωνηθούν νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να πειστεί ο πελάτης, δεδομένου του ότι τα νοικοκυριά είναι πιεσμένα οικονομικά;

- Advertisement -

απ. Πράγματι, διανύουμε μια εποχή εναλλασσόμενων κρίσεων, οι οποίες δοκιμάζουν τις αντοχές των νοικοκυριών, αλλά και τα αντανακλαστικά των επιχειρήσεων. Σε μια τέτοια συγκυρία, το διαθέσιμο εισόδημα υποχωρεί και οι καταναλωτές, πλέον, πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αγορά (προϊόντος ή υπηρεσίας), ζυγίζουν ενδελεχώς τη σχέση κόστους-παροχής, την εμπειρία εξυπηρέτησης, αλλά και τη συνολική αξιοπιστία κάθε εταιρείας. 

Σε αυτό το πλαίσιο, είναι σημαντικό για κάθε εταιρεία να έχει βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες της και να έχει εξορθολογίσει τα κόστη της προκειμένου να είναι τελικά σε θέση να προσφέρει τη βέλτιστη εκδοχή της υπηρεσίας της σε ανταγωνιστικό κόστος στο κοινό της. 

- Advertisement -

Στην Groupama Ασφαλιστική αντιληφθήκαμε την κρίση ως ευκαιρία «αναστοχασμού». Επενδύσαμε στον ψηφιακό μας μετασχηματισμό, στηρίξαμε τα υφιστάμενα ή δημιουργήσαμε νέα κανάλια πώλησης ενώ παράλληλα εξελίξαμε τον πολυπροϊοντικό μας χαρακτήρα. 

Παράλληλα, διαχειριστήκαμε αποτελεσματικά το διαθέσιμο budget για ενέργειες μάρκετινγκ, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι τα προϊόντα μας επικοινωνούνται αποτελεσματικά στο κοινό μας. «Μια επιχείρηση που σταματά να διαφημίζεται για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν έναν άνθρωπο που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο» είχε πει ο Χένρι Φορντ και η εμπειρία μας συνηγορεί σε αυτό, έστω κι αν η προώθηση των προϊόντων μας μπορεί να συναντά, κατά καιρούς, αντικειμενικά προσκόμματα λόγω της περιρρέουσας ατμόσφαιρας.

 Έχοντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία ενός πολυεθνικού ομίλου, σας διαβεβαιώ ότι η Groupama Ασφαλιστική θα συνεχίσει να καλλιεργεί ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους της μέσα από τη συνεπή επικοινωνία της, αλλά πολύ περισσότερο προσφέροντάς τους την πληρέστερη εμπειρία εξυπηρέτησης. Αυτή ήταν εξάλλου η στρατηγική μας διαχρονικά και η επιτυχία της επιβεβαιώνεται από τη θετική κερδοφορία και την αύξηση της παραγωγής των συμβολαίων μας, σύμφωνα και με τα πρόσφατα δημοσιευμένα οικονομικά μας αποτελέσματα. 

iw? Πώς βοηθά η τεχνολογία στη στρατηγική μάρκετινγκ;

απ. Η εξέλιξη της τεχνολογίας προσφέρει σε κάθε εταιρεία νέες δυνατότητες, προκειμένου να βρίσκεται σε συνεχή, άμεση και αποδοτικότερη επαφή με τους πελάτες της. Μια σύγχρονη στρατηγική μάρκετινγκ οφείλει να βασίζεται, πλέον, μεμονωμένα ή συνδυαστικά, σε σύγχρονα διαθέσιμα εργαλεία, δημιουργώντας έτσι νέους, εξατομικευμένους διαύλους προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, προσδίδοντας τελικά την επιθυμητή υπεραξία και εμπειρία στις πωλήσεις. 

Μια επιχείρηση που σταματά να διαφημίζεται για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν έναν άνθρωπο που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο

Πιο συγκεκριμένα, θεωρώ ότι η πραγματική επανάσταση αφορά κυρίως την αξιοποίηση των δεδομένων, το επίπεδο «στόχευσης» του σχετικού κοινού, καθώς και τη δυνατότητα άμεσης μετρησιμότητας των αποτελεσμάτων κάθε επιμέρους ενέργειας. Ωστόσο σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι η τεχνολογία δεν αποτελεί πανάκεια: η επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής μάρκετινγκ και του αποδοτικότερου μείγματος ενεργειών συνεχίζει να διαδραματίζει αδιαμφισβήτητα τον καθοριστικότερο ρόλο για τη μακροχρόνια επιτυχία μιας επιχείρησης σε αυτό το επίπεδο. 

Στην Groupama Ασφαλιστική επενδύουμε στον αποτελεσματικό συνδυασμό παραδοσιακών και νέων μέσων μάρκετινγκ και επικοινωνίας, υλοποιώντας ολοκληρωμένες εκστρατείες, που συμπεριλαμβάνουν από την κλασική διαφήμιση μέχρι το direct response marketing. Στόχος μας, κάθε φορά, είναι η αμεσότητα, η μεγαλύτερη δυνατή διάδραση με τον πελάτη και φυσικά η ανάδειξη της πλούσιας εταιρικής και προϊοντικής εικόνας της εταιρείας μας.

iw? Ποιον ρόλο διαδραματίζει στη χάραξη στρατηγικής η ανακίνηση κοινωνικών ζητημάτων (περιβαλλοντικά ζητήματα, η βία σε όλες τις εκφάνσεις της, ο ρατσισμός κ.ο.κ.); Θεωρείτε ότι ο πελάτης μπορεί να εμπιστευτεί ευκολότερα μια εταιρεία που προσφέρει κοινωνικά;

απ. Η σχέση των εταιρειών με την κοινωνία είναι διαχρονικά διαλεκτική. Οι εταιρείες δημιουργούνται, μεγαλώνουν, ωριμάζουν και μετασχηματίζονται σε ένα περιβάλλον δυναμικό, το οποίο, αντίστοιχα, συχνά, μεταλλάσσεται. Επομένως, μια επιχειρηματική στρατηγική η οποία δεν θα λαμβάνει υπόψη της τις σύγχρονες κοινωνικές επιταγές είναι εκ προοιμίου καταδικασμένη να αποτύχει. 

Είναι δεδομένο ότι οι πελάτες αλλά και οι αγορές επιθυμούν, πέρα από αριθμούς, να βλέπουν το ανθρωποκεντρικό πρόσωπο μιας εταιρείας, η οποία δείχνει έμπρακτα ότι νοιάζεται, προστατεύει και βελτιώνει την ευημερία του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Μπορούν έτσι ευκολότερα να ταυτιστούν και να νιώσουν ότι και οι ίδιοι στηρίζουν έναν υψηλότερο σκοπό επιλέγοντας τη συγκεκριμένη εταιρεία. 

Δεν είναι τυχαίο ότι παγκόσμια brands μιλούν, πλέον, ανοιχτά για τολμηρά ζητήματα, τα οποία μέχρι πρότινος θεωρούνταν ταμπού, προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να ευαισθητοποιήσουν, αλλά και να εμπνεύσουν το κοινό τους. 

Στην Groupama Ασφαλιστική συνεισφέρουμε ουσιαστικά στην αναγκαία θετική αλλαγή μέσα από τις δράσεις κοινωνικής υπευθυνότητας που υλοποιούμε διαχρονικά. Στο πλαίσιο αυτών, αφενός επιδιώκουμε να καλλιεργήσουμε μακροχρόνιες σχέσεις στήριξης με οργανισμούς όπως τα Παιδικά Χωριά SOS, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» και άλλους, ενώ αφετέρου συνδράμουμε κατά περίπτωση σε πρωτοβουλίες με κοινωνικό αντίκτυπο, όπως η αναδάσωση της Βαρυμπόμπης (Varibobi Reset). 

Τέλος, μέσα από το πρόγραμμα αθλητικών χορηγιών μας, στηρίζουμε ιδιαίτερα νέους αθλητές, οι οποίοι με το ταλέντο και τη δουλειά τους αναδεικνύουν τη χώρα μας. 

Όλες οι δράσεις μας σε αυτό το επίπεδο βρίσκονται σε απόλυτη συνάρτηση με τις αξίες του ομίλου μας αλλά και με τη διάθεσή μας να αφήσουμε ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία, η οποία με τη σειρά της πιστεύει σε εμάς.

διαβάστε επίσης: Η νέα εποχή του μάρκετινγκ στις ασφαλιστικές εταιρείες

Σχετικές δημοσιεύσεις

EXPERT NATURE PROTECT: Η κίνηση της Groupama Ασφαλιστικής που «διαβάζει» την εποχή της υποχρεωτικής κάλυψης

Λύσεις που δεν αντιμετωπίζουν την υποχρεωτικότητα ως βάρος, αλλά ως ευκαιρία για ουσιαστική θωράκιση των επιχειρήσεων και κατ' επέκταση της χώρας

EXPERT NATURE PROTECT: Νέο πρόγραμμα ασφάλισης επιχειρήσεων από την Groupama

Ολοκληρωμένη προστασία για γραφεία, επιχειρήσεις και ξενοδοχεία με συνολικό ασφαλιζόμενο κεφάλαιο έως €1.000.000

ΙΟΑΣ «Πάνος Μυλωνάς»: Αιμοδοσία για τραυματίες τροχαίων το Σάββατο 15/11 στο Μετρό Συντάγματος

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα των Τροχαίων Δυστυχημάτων - Στη διεξαγωγή της δράσης συμβάλλει μεταξύ άλλων η Groupama

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Οι συλλογικές συμβάσεις βγαίνουν… από τα μνημόνια – Βίντεο

Οι τρεις άξονες της νέας Κοινωνικής Συμφωνίας και τα επόμενα βήματα

H Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει την Εθνική Άμυνα και την Πολιτική Προστασία

Στον στρατηγικό ρόλο της ΑΙ αναφέρθηκε ο καθηγητής του ΟΠΑ και εταίρος της EY Χρήστος Ταραντίλης στο πλαίσιο του πρόσφατου GenAI Summit

Η άνοδος των τιμών στα διαμερίσματα και η αθέατη πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά

Μαζί με τις αξίες των ακινήτων αυξάνεται ο κίνδυνος της υποασφάλισης και η έκθεση για τις ασφαλιστικές

100 χρόνια ΕΕΑ: Οι στιγμές της μεγάλης γιορτής στο Μέγαρο Μουσικής

Η ιστορική βραδιά ανέδειξε τη σημασία της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και της συλλογικής προσπάθειας - Στις τιμώμενες επιχειρήσεις, οι Ασφάλειες Ραφαηλίδη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ανακοίνωση ΣΠΑΤΕ για την επιβολή δικαιώματος συμβολαίου σε υφιστάμενα προγράμματα υγείας

Για κάθε νόμιμη ενέργεια επιφυλάσσεται ο Σύλλογος, δεδομένης της απουσίας κρατικού ελέγχου και αντικειμενικού προσδιορισμού της χρέωσης

ΕΑΔΕ: Παρέμβαση για εγκύκλιο Εθνικής Ασφαλιστικής σχετικά με το δικαίωμα συμβολαίου

Άμεση ανάκληση ζητά η ΕΑΔΕ, κάνοντας λόγο για «όχημα με στόχο την τροποποίηση υφιστάμενων ασφαλιστικών συμβάσεων»

Eurolife FFH: Μέγας Χορηγός στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

Με τη συμβολή της στη γιορτή του ΕΕΑ η ασφαλιστική στάθηκε για άλλη μια φορά στο πλευρό της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας

ΠΟΑΔ: «Black Friday και στις ασφαλίσεις;»

«Τα εναλλακτικά δίκτυα διανομής ασφαλιστικών προϊόντων δεν είναι κολυμπήθρες του Σιλωάμ» τονίζει στην παρέμβασή της η Ομοσπονδία

Εθελοντική Αιμοδοσία διοργανώνει την 1η Δεκεμβρίου η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική

Η δράση θα πραγματοποιηθεί στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και είναι ανοικτή για το κοινό