back to top
13.8 C
Athens
Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2025

Inco22: Πως οι πλατφόρμες άλλαξαν την αγορά – που πλεονεκτούν και που, όχι

Η ψηφιοποίηση ήταν η ευκαιρία για την Cosmote να δώσει στους πελάτες της ψηφιακές υπηρεσίες. Μέσω του κινητού τηλεφώνου και της τεχνολογίας την οποία ήδη κατέχει η Cosmote κατέβηκε στη μεγάλη πελατειακή βάση που ήδη κατείχε, αξιοποίησε την επικοινωνία που είχε και την εμπιστοσύνη του κοινού και πρόσφερε την υπηρεσία.

Τα παραπάνω είπε μιλώντας στο 4ο Πάνελ της Inco22 με θέμα «ψηφιακή πώληση και πλατφόρμες στην αγορά», ο διευθυντής New Digital Business, E-Commerce & Consumer IOT, Σπύρος Λούρος, της Cosmote.

- Advertisement -

Ο κ. Λούρος είπε ότι οι πλατφόρμες έχουν πλεονεκτήματα και περιθώρια, αλλά η ειδίκευση σε συγκεκριμένους τομείς, δίνει το συγκριτικό πλεονέκτημα στον άνθρωπο: «Καταλάβαμε ότι η περιουσία, δεν είναι αυτοκίνητο», είπε. «Στην υγεία έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας κι ίσως να μην φθάσουμε ποτέ», ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας για τις ασφαλίσεις σε κλάδους που απαιτούν την ανθρώπινη επαφή, την επικοινωνία και την εξειδίκευση.

Σύμφωνα με τον Στέφανο Φαλκονάκη, Chief Growth & Marketing Officer, του Insurancemarket.gr, χρειάστηκε πολύ δουλειά και πολύ μελέτη για να αλλάξει η αγορά και ο τρόπος ασφάλισης στην Ελλάδα, με αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας. Ο ίδιος ανέφερε, ότι η αργήσαμε στην ψηφιοποίηση και η πανδημία έδωσε την ευκαιρία. Πρόσθεσε ότι αυτό που βλέπουμε τώρα είναι ακόμα «το πρώτο κύμα ψηφιοποίησης».

- Advertisement -

Όλη η πληροφορία να περάσει στον καταναλωτή, «να την έχει στο πιάτο», ήταν το μότο της κας Μυρτώς Περάτη επικεφαλής της Anytime Κύπρου. Η ψηφιοποίηση είπε, ήταν ένας μοχλός αλλαγής για τον Οργανισμό, σε επίπεδο αντικατάστασης συστημάτων, χρήσης ρομποτικών λύσεων και του cloud και αξιοποίηση των data analytics, που μετασχηματίζουν συνολικά τον τρόπο εργασίας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Διακεκριμένοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μιλούν για τις σύγχρονες επιχειρηματικές καλύψεις

Ενδιαφέρουσες ήταν οι απόψεις που ακούστηκαν στο Panel IV σύγχρονες και αποτελεσματικές επιχειρηματικές καλύψεις

Έρευνα COSMOTE – ELTRUN: Ωριμάζουν ψηφιακά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Το 2022 παρατηρείται αύξηση 10% στον Μ.Ο. του Δείκτη Ψηφιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ σε σχέση με το 2020. Ο Μ.Ο. των εταιρειών με βάση τον Δείκτη Ψηφιακής Ετοιμότητας είναι σήμερα στο 4,49/10, ενώ το 2020 κυμαινόταν στο 4,06/10

Καμπάνα 9,2 εκατ. ευρώ σε COSMOTE – ΟΤΕ για περιστατικό παραβίασης προσωπικών δεδομένων

Πρόστιμο 6 εκατ. ευρώ στην Cosmote και 3.250.000 ευρώ στον ΟΤΕ επέβαλε η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, λόγω της διαρροής προσωπικών δεδομένων καταναλωτών.

Κορυφαίοι παράγοντες της αγοράς εύχονται για τα 10 χρόνια insurancemarket.gr (videos)

Μιλούν ο κ. Νικόλαος Μακρόπουλος, Πρόεδρος της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική και Αντιδήμαρχος Αθηναίων, ο διευθύνων σύμβουλος της Groupama Ασφαλιστικής κ. Χρήστος Κάτσιος, ο κ. Κωνσταντίνος Γιαννιώτης, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου Ιντερσαλόνικα, και ο κ. Γιάννης Πετούλης, Διευθύνων Σύμβουλος στη Europ Assistance.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η εταιρεία επένδυσε 400.000 ευρώ σε αποθήκη έκτακτης ανάγκης, έτοιμη να ενεργοποιηθεί άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών

Η αρνητική εμπειρία υποψηφίου «πληγώνει» τη φήμη των επιχειρήσεων – Νέα έρευνα του kariera.gr

Hχηρή υπενθύμιση προς τις εταιρείες για τη σημασία της σαφήνειας και του σεβασμού στον χρόνο του υποψηφίου κατά τη διαδικασία πρόσληψης

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

Η KPMG στην Ελλάδα καταγράφει τις αποδοχές και παροχές του 2025

Η νέα ετήσια έρευνα αποτυπώνει μεταξύ άλλων συνταξιοδοτικά-ασφαλιστικά προγράμματα και αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για στρατηγικές αποφάσεις

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Byron: Σύσκεψη για επιτάχυνση των διαδικασιών αποζημίωσης και αποκατάστασης

«Η προτεραιότητά μας είναι η ταχεία και δίκαιη αποζημίωση των πολιτών και των επιχειρήσεων που επλήγησαν» δήλωσε ο Υφυπουργός Κ. Κατσαφάδος

Οδική βοήθεια: Υπόσχεση ή πρόκληση;

Αν και η οδική βοήθεια στην Ελλάδα παραμένει πολύτιμη, η αξία της στην πράξη δοκιμάζεται από πολλούς παράγοντες

Lidl: Δωρεά Κόμβου Αντιμετώπισης Κρίσεων στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας

Η εταιρεία επένδυσε 400.000 ευρώ σε αποθήκη έκτακτης ανάγκης, έτοιμη να ενεργοποιηθεί άμεσα σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Ανακοίνωση ΣΕΑΔΙΔΕ για την επιβολή δικαιώματος συμβολαίου

Για κατάφωρη παραβίαση τόσο των βασικών όρων των υφιστάμενων συμβάσεων όσο και των συναλλακτικών ηθών κάνει λόγο ο Σύνδεσμος