back to top
10.7 C
Athens
Πέμπτη Ιανουάριος 23 2025

«Τα εν οίκω μη εν δήμω» αλλά…

Ο τίτλος που επέλεξε σήμερα ο Ανασφάλιστος δεν είναι από αυτούς που χαροποιούν όσους “διψάνε” για ίντριγκα και παρασκήνιο ή κάποιες φορές για “αποκαλυπτική ενημέρωση” χωρίς σοβαρά στοιχεία, απλά μόνο στο βωμό ενός κλικ στο διαδίκτυο.

Από την άλλη πλευρά, είναι άλλοι που ισχυρίζονται πως πρέπει να γίνονται όλα γνωστά με κάθε (επικοινωνιακό) κόστος.

- Advertisement -

Πολλά πειστήρια βέβαια δεν χρειάζονται για να εντοπίσει κανείς σοβαρά σημάδια εσωστρέφειας στον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Έχουν υπάρξει περιστατικά στο παρελθόν, ενώ θα υπάρξουν και άλλα στο εγγύς μέλλον όσο η πίτα της αγοράς παραμένει ίδια. Όσο προσωπικές φιλοδοξίες υπερβαίνουν συλλογικές προσπάθειες.

- Advertisement -

Η τελευταία ανακοίνωση για αποχώρηση των τριών εκλεγμένων αντιπροσώπων του ΣΠΑΤΕ από την ΠΟΑΔ καταδεικνύει το γεγονός αυτό: Την αντίθεση, δηλαδή, των απόψεων στις τάξεις της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Δεν μπορεί δηλαδή να υπάρξει μια “μίνιμουμ συμφωνία κυρίων” σε θέματα βασικά που έχει ανάγκη ο κλάδος;

Τα ευχολόγια για ενότητα είναι καλά – και ενθαρρυντικά – αλλά κάποτε απαιτείται και η ουσία.

Στο προσκήνιο βρίσκονται πλατφόρμες και online πωλήσεις που κατακτούν μέρα με τη μέρα μερίδιο αγοράς στο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν λόγο στην ασφάλιση.

Οι ίδιο οι ασφαλιστές έχουν μιλήσει για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού που προβληματίζουν έντονα τους ίδιους και το μέλλον των εργασιών τους.

Οι τράπεζες ασκούν επίσης πιέσεις ενισχύοντας τομείς του bancassurance.

Ψηφιακές τεχνολογίες και νέες άλλες τάσεις αλλάζουν εκ βάθρων το ρόλο του διαμεσολαβητή.

Θα βρεθούν μήπως λύσεις για όλα αυτά στον κλάδο με εσωστρέφεια και πολυδιάσπαση;

Σχετικές δημοσιεύσεις

Oι ασφαλιστικές θα μπορούν να δίνουν μικρο-δάνεια σε πελάτες τους βάσει του νέου νόμου 

Τα πρόσφατα μέτρα που κατατέθηκαν προς ψήφιση για τις τραπεζικές χρεώσεις, περιείχαν μέσα και ρυθμίσεις προκειμένου να μπορούν μη τραπεζικοί οργανισμοί

Κλείνουν κωδικούς ασφαλιστικών διαμεσολαβητών χωρίς ειδοποίηση

Φωνές από ασφαλιστές φτάνουν στα αυτιά του Ανασφάλιστου, λένε ότι κάποια ή κάποιες ασφαλιστικές κλείνουν κωδικούς ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Γ. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος EEA: Συνεχίζονται οι διεκδικήσεις για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση και όλη την Επιχειρηματικότητα

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ) κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αποκλειστικά στο IW

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024